Puoliso huono sängyssä

Anonyymi-ap

Kylläpä joku osasi kirjoittaa täyttä asiaa tiivistetysti. Ja ihan kuin meillä, ikävä kyllä...


"Estoinen, kaavoihinsa kangistunut, poissaoleva. Nainen, jonka mielestä on vain yksi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä. (ei mm. suuseksiä)

Ja siitä sitten on pidettävä kiinni. Aina.

Nainen joka ei antaudu seksiin, vaan pelkää kasvojensa/kontrollinsa menettämistä. Kova kontrolli päällä, ei osaa heittäytyä tilanteeseen. Täysin äänetön.

Kaikkien ei ole helppoa puhua, mutta on muitakin tapoja osoitta mistä pitää.

Nainen, joka jättää kaiken vastuun miehelle."

Ja sitten tuohon vielä lisäyksenä meillä selvisi, ettei ole koskaan elämänsä aikana masturboinut. Että sellaiset tarpeet ja halut, ei taidakaan paljoa värkki värähtää...

15

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa sinä olet vaan lahjaton - oletko mennyt ensin itseesi?

    • Anonyymi

      Väärä kumppani ei kykene heittäytymään. Luottamus uupuu varmaankin ja tunne hyväksynnästä. Älä huoli kyllä on oppii kaikki temput uuden kanssa sitten.

    • Anonyymi

      Ai,eikö alistunut sinun itsekkäiden himojesi orjaksi? Sinun lattiarätiksi?Oi voi. Se on itkun paikka.💩

      • Anonyymi

        Miksi mies aina kakkaemoji, kertooko se juttujesi tasosta vai konstipaatiosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies aina kakkaemoji, kertooko se juttujesi tasosta vai konstipaatiosta?

        Ihan miten tykkäät. Kasvu lähtee lannasta. Tuu perässä.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten tykkäät. Kasvu lähtee lannasta. Tuu perässä.💩

        Synnytyskipunsa ätmeilläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi mies aina kakkaemoji, kertooko se juttujesi tasosta vai konstipaatiosta?

        Ei ole mies vaan kakkisnainen, vanha, uskovainen, kiukkuinen, kärttyinen, katkera, spammaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mies vaan kakkisnainen, vanha, uskovainen, kiukkuinen, kärttyinen, katkera, spammaaja.

        Hyvä minä👍.💩😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä minä👍.💩😄

        Ps. Kiitos kehuista😄🙏.💩


    • Anonyymi

      Oletko pettänyt, kohdellut huonosti? Se näkyy noin.

      • Anonyymi

        en.


    • Anonyymi

      Kotikasvatus lapsuudessa tuo ahdasmielisyyttä sänkyyn, uskonnot, lahkot myös, kaikki ällöttää ja on rumaa, kotona sitä toitotetaan masturbaatio on syntiä. Sitten kun menet ja panesket peiton alla piilossa ja siitäkin saa syyllisyyden, ei voi rentoutua, uskaltaa heittäytyä joku näkee, kuulee. Toinen jos lapsena näkee kaikkea seksuaalisuutta aikuisten touhua liian aikaisten niin sekin voi vaikuttaa että ällöttää. Kotona toitotettiin älä sitten vaan mene antamaan kenellekkään tai kun tuut kotiin eihän sitä oo huorattu. Nää kaikki riittää minä olin tosi estonen ja kuin kuollut sängyssä kumppanin kanssa. Kullin imemisestä puhumattakaan sehän ällöttää ja nuolla pimppiä ei kiitos. Nyt 50v vasta pääsin estoista joku ei pääse ikinä. Nuorempana oli ok että ukko kävi vieraissa. En tiiä mitä teet mutta ei se tule helppoa olemaan ja estosuus voi jatkua, kunnes täyttää 50v se joko loppuu kokonaan tai löytää vihdoinkin itsensä. Jos olisin ollut mieheni housuissa näin jälkikäteen mietittynä en olisi ollut kanssani ja pilannut vuosia.

    • Olen elämäni aikana törmännyt muutamaan "estoiseen" naiseen.

      Kun sitten on päästy itse asiaan, muutaman minuutin jälkeen estot ovat lentäneet kaikilta romukoppaan ja usein meno on ollut jotakin "suoran huudon" tai "huohotuksen sekaisen kiroilun täyttämän voihkinnan" sekoitusta.

      Lopputulos on ollut aina ja poikkeuksetta hymyilevä nainen :).
      Kahta heistä olen todella jäänyt kaipaamaan. En sitä, jonka kanssa seurustelin vuosia parikymppisenä, enkä sitä, jonka kanssa olin 20 vuotta naimisissa....

      Oli tilaisuus Carpe Diem -malliin, mutta minä suuressa hölmöydessäni annoin tilaisuuden valua ohitse - kahden eri naisen kohdalla.
      Kumpaakaan en unohda koskaan.

      No, elämä on.....

      • Anonyymi

        Aika moni 70-luvulla syntynyt ja sitä vanhempi on mykkä kuin kirkon rotta. Sängyssä.


    • Anonyymi

      Mulla on kanssa kaveri, joka on ihan basa makkarissa. Ei osaa oikein mitään ja kuin ruumista panisi. En bonjaa miksi ollaan yhdessä, ehkä se oli sitä nuoruuden kokemattomuutta näissä valinnoissa. Nyt ei kyl tulis enää matchiä tämän kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe