Miten heitä kituutetaan, kysyn minä?
Minä saa työttömyyskorvausta eli tukea joka laillinen oikeutus enkä koe sitä kituuttaamiseksi?
Työssä ollessa se työ oli kituuttamista minuuttiaikatauluilla vahtien suoritusta.
Työttömiä kituutetaan kun eivät saa työtä?
14
190
Vastaukset
- Anonyymi
Miten heitä kituutetaan, kysyn minä?
Jossain vaiheessa laitetaan johkin kuntouttavaan työtoimintaan josta saa palkaksi vain 9€/päivä+tuet.- Anonyymi
Kuntouttava on sosiaalipummeille, ei muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntouttava on sosiaalipummeille, ei muille.
Kyllä sinne pakotetaan ihan jokainen joka on vähänkin pitempään ollut työttömänä vaikka nimenomaan se on kuntouttavaa työtoimintaa jota 95% työttömistä ei tarvitse,mutta näin saadaan ihmiset orjiksi ja näytetään heille paikkansa.Eli nöyrtyä virkailijan päätökseen
- Anonyymi
Töitä kannattaa tehdä jotta saa myös eläkettä. Töitä löytyy kyllä.
- Anonyymi
Anna osoite 🦍
- Anonyymi
Kun tekee kokopäiväistä työtä 22,7 vuotta palkan ollessa mediaanipalkkaa, saa eläkettä saman verran kuin työtön joka ei ole koskaan tehnyt työtä!...
Kyllä näköjään ahkeruus palkitaan, ei huono... - Anonyymi
Ei kaikesta työstä eläkettä kerry
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tekee kokopäiväistä työtä 22,7 vuotta palkan ollessa mediaanipalkkaa, saa eläkettä saman verran kuin työtön joka ei ole koskaan tehnyt työtä!...
Kyllä näköjään ahkeruus palkitaan, ei huono...Olisko aika maksaa parempia palkkoja niin eläkettä kertyis paremmin.Turhaa köyhiä syytät jos heille vähän annetaan (perustuslaki muuten turvaa) ettei tarvi kodittomana olla tai nälkää nähdä
- Anonyymi
Markkinaoikeuslaitos ei juuri papereita kysele. Kuten markkinatalous-sukulaisetkaan.
- Anonyymi
Millälailla kituutetaan? Nuo korvauksethan ovat vain 1/3 palkkatuloista. Kokoajan saa miettiä rahan riittävyyttä. Tietenkin jos on uransa loppupuolella ja hyvin tienaava puoliso asialla ei liene niin suurta merkitystä. Kaikki eivät ole samassa asemassa.
- Anonyymi
Itselläkin joka päivä stressi päällä että miten pärjää ja mistä sais töitä.Ihmetyttää kun täälläkin jotkut sanoo että kyllä töitä on kunhan vain menee tekemään.Ei niihin töihin niin vain mennä ja kyllä sen palkankin pitää olla sellainen jolla elää ja tulee toimeen.Muuten saa työnantaja tehdä itse työnsä
- Anonyymi
Mitähän vastineeksi nämä valittajat "kituuttamisen" tilalle keksisivät kun olla työtön työnhakija eläkeikään saakka?
Itse olen ollut työtön jo +3 v ja jatkuu eläkkeikään saakka eikä tunnu kituttaamiselta. Harvemmin velaton kituuttaa, itse en ainenkaan,
ei ole ollut tapana velalla elellä, koska se tulee kalliiksi.- Anonyymi
Mitä sitten tänne valitat???
- Anonyymi
Ei ole minullakaan velkaa. Silti rahaa vähän. Lisäksi kaipaan työyhteisöä. Normaali-ihminen ei työttömyydestä nauti. Tosin olen huomannut, että 60-kymppiset ja ruumiillista työtä tehneet kyllä nauttivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984