tässä esitän hectorin levyt jotka löytyy tuolta hyllystäni

Anonyymi-ap

Tässä ne on;

1kokoelma hectorin parhaat 1999(osittain pidän ja osittain en mut on siel tietenki huippuhyviä valintojakin, mut ekhä mun makuuni liikaa hittejä lähinnä ja ostin tän CD levyn noin 4 vuotta sitte)

2.eurooppa CD joka ajankohtainen levy ja joka ollut omistuksessani 14 vuoden ajan ja on kyllä epätasainen levy jota en välttämättä suosittele mut on siinä hetkensä kuten nimibiisi ja woycezk

3.hyvää yötä bambi CD joka myös 14 vuotta ollut minulla ja muistaakseni tämänkin levykauppax;stä ostin aikoinaan ja en välttämättä suosittele tätä levyä mut on siinä hetkensä kuten valtiaat ja my life

4.Hotelli hannikainen Cd jonka ostin 14 vuotta sitten ja ollut melko aktiivisessa käytössä eli tämä hectorin vaihe jostain syystä sivuutettu (en löydä siihen oikein mitään loogista &rationaalista syytä koska tässähän on paljon vakuuttavia hetkiä kuten esim kaipaava haavanlehtinen, snadi kundi stadista ja hannikaisen baari

5.hectorock II joka vuonna 1985 julkaistu ja tästä mulla CD versio ja ostin tämän kauan sitten eli noin 14 vuotta sitten ja en välttämättä suosittele tätä kun sekä kappaleet ja myös sovitukset jää hieman pimentoon mut on siinä hetkensä kuten jäävalssin jälkeen ja poltettu maa

6.nuku idiootti CD jonka ostin 14 vuotta sitten mutten voi tätä kyllä suositella kun oikeastaan vain nimibiisi on ainoa pätevää osastoa oleva kappale

7.herra mirandos C -kasettina kun noin alle puoli vuotta sitten nauhoitin materian youtubesta C.-kasetilleni. Kieltämättä vahvaa sävellystyötä ja soitto nousee myös isosti esille eli tällä levyllä kuuluu progevaikutteet vahvasti sekä psykedeelinen musa kuin myös folk jutut ja melodian maalailu on aika.-ajoin hämmästyttävää tasoa ja kappaleista esille nostan meiran laulun, asfalttiprinssin ja kappaleen olet lehdetön puu

8.kultaiset lehdet CD joka ollu reippaasti yli 10 vuotta omistuksessani niin että hyvät hetket on kovin vähissä mut ainaki nimibiisi tuntuu toimivan.

9.Hidas Cd jonka ostin reilut 10 vuotta sitten mut enpä voi suositella tätä ja oikeastaan ei yksikään kappale nouse edelle. Kiitosta tulee kappaleen kaikki pääsee taivaaseen sanoituksesta!

10.varjot ja lakanat joka myös yli 10 vuotta reilut ollut minulla mut yllättävän vähän tätä varsin pätevää levyä tullut kuunneltua sillä oikeastaan vain olen vannonnut yhden biisin nimeen eli nerokas mulla ei oo rahaa ja levyltä nousee esille myös kaksi muuta; 1.allekirjoitus peter pan 2.kuvitettu mies

11.Ensilumi tulee kuudelta CD jonka ostin noin 2 vuotta sitten josta nousee esille nimibiisi , kenpä tahtois olla mulkku mut sen jälkeen ei nouse oikein esille mut kyllä tätä jonkun verran suositella voin

0

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Suomi on täysin sekaisin

        Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
        Maailman menoa
        453
        4907
      2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

        minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
        Ikävä
        15
        1752
      3. Aivan täysin tahallinen teko

        Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
        Suomussalmi
        94
        1488
      4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

        Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
        Suomussalmi
        53
        1369
      5. Olet saanut minut sekoamaan

        Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
        Ikävä
        23
        1367
      6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

        Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
        Suomussalmi
        53
        1248
      7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

        Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
        Suomalaiset julkkikset
        0
        1085
      8. Myönnän sinulle nyt

        Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
        Ikävä
        54
        1020
      9. Pysytäänkö nainen

        edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
        Ikävä
        57
        905
      10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

        eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
        Ikävä
        62
        904
      Aihe