Maan asukkaat

Anonyymi-ap

Me näyttäydymme pian. Katseemme on erityisesti kohdistunut Kemijärveen. Uusi aikakausi on alkamassa ja koko ihmiskunnan kokee suuren muutoksen.
✌️👽👽🛸
🙄🙄🙄🙄

17

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huh ja voi nenä. Persreikä vaihdettu jo 16 kertaa, eikä enempää kestä, huh huh.

      • Anonyymi

        Miksi matkit kylähullua? Kysy hänen suvultaan, minne eno lähti 1.1. Kemijärvellä niin kiiruusti, että jäi kaikki tavaratkin kotiin ja piti toisten hakia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit kylähullua? Kysy hänen suvultaan, minne eno lähti 1.1. Kemijärvellä niin kiiruusti, että jäi kaikki tavaratkin kotiin ja piti toisten hakia?

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?

        Parkkipaikalla horjuu vain sukulainen, joka ei saa enää kaljarahaa. Nekalan A. lähti hippulat vinkuen! Miksi? Siitä ei voi puhua ääneen, mutta naapurin isäntä muistaa sen! Buahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkkipaikalla horjuu vain sukulainen, joka ei saa enää kaljarahaa. Nekalan A. lähti hippulat vinkuen! Miksi? Siitä ei voi puhua ääneen, mutta naapurin isäntä muistaa sen! Buahahah

        Kylähullut päässeet kaapeistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylähullut päässeet kaapeistaan.

        Ei liity kaappeihin, vaan naapurin asuinhuoneistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity kaappeihin, vaan naapurin asuinhuoneistoon!

        Huh huh ja voi nenä, hän kuulkaa tuli ulos kaapista jo vuonna 2018 mutta pitääkö tulla ulos asunnostakin? Tämä on yksityisyyasia, joten keskustellaan mieluummin Korson upeista jutuista. Kiitos kiitos.

        Nimimerkki kaapattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh ja voi nenä, hän kuulkaa tuli ulos kaapista jo vuonna 2018 mutta pitääkö tulla ulos asunnostakin? Tämä on yksityisyyasia, joten keskustellaan mieluummin Korson upeista jutuista. Kiitos kiitos.

        Nimimerkki kaapattu

        Ei Korsosta kirjoita, koska naapurin isäntä kielsi "antinegailut", suhtautui kyllä itsekin aika "negasti", kun Neka A. "keskusteli" emännän kanssa! BUAAHAHAHAH Terveisiä Lidl P-paikalle, että "putosi kuin eno veneestä"! BUUAAHHAH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?

        Ilmoitus tehty siveyden rikkomisesta.

        Olen uusi Palstantark. II, siveyden lähetti ja valon airut!

        Emme koskaan hyväksy enää täällä roskan puhumista. Me olemme uusi aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitus tehty siveyden rikkomisesta.

        Olen uusi Palstantark. II, siveyden lähetti ja valon airut!

        Emme koskaan hyväksy enää täällä roskan puhumista. Me olemme uusi aika.

        Persreikä on itse ajattomuus. Reunat voi hävitä mutta itse reikä on ikuinen. Lentää pepusta toiseen.


    • Anonyymi

      Avaruusnaarat ja pisaaraakaan säästämättä 😝

      • Anonyymi

        Eikä huolenhäivää Kempassa vaikka Gazan tilanne ei ala ratkeamaan. Ukraina nyyhkii .


    • Anonyymi

      Kemijärvellä on mukava elää
      Me ollaan kansan ihmisiä ja vähän hulluja
      SUOMULLA juoksen vapaana, sinne kaikki hoitajat ja lääkärit myös kaikki ihmiset, sanovat olen p-pää, en välitä sillä päässäni ei ole peetä, vaan aivot ja täällä pitääkin olla hullu, että uskoo Suomun mahdollisuuksiin, olen hullu nimittäin Lapin hullu!

      • Anonyymi

        Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootissa.

        Mitä sitten? Jos olen hullu, niin olen "Lapin hullu"; täällä pitääkin olla vähän "hullu", että pärjää ja haluaa kehittää Suomutunturin matkailua LUONNON EHDOILLA eikä hirveänä juopottelu ja tanssaus paikkana! Ei juoda viinaa, vaan nautitaan luonnon antimisista, marjoista, sienistä (ei myrkkysienistä), tunturipuron puhtaasta vedestä. Siellä kaikki Trump, Putin, Kiinan presidentti, Saudi-Arabian kuningas, kaikki maailman johtajat tanssis vain onnellisena eikä olis sotia, Suomulla tulee maailmanrauha, se on "hullu" idea, mutta nyt tarvitaankin todella LUOVAA HULLUUTTA. Kemijärven hullut ry. yhdistys maailmanrauhan puolesta toimikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Jos olen hullu, niin olen "Lapin hullu"; täällä pitääkin olla vähän "hullu", että pärjää ja haluaa kehittää Suomutunturin matkailua LUONNON EHDOILLA eikä hirveänä juopottelu ja tanssaus paikkana! Ei juoda viinaa, vaan nautitaan luonnon antimisista, marjoista, sienistä (ei myrkkysienistä), tunturipuron puhtaasta vedestä. Siellä kaikki Trump, Putin, Kiinan presidentti, Saudi-Arabian kuningas, kaikki maailman johtajat tanssis vain onnellisena eikä olis sotia, Suomulla tulee maailmanrauha, se on "hullu" idea, mutta nyt tarvitaankin todella LUOVAA HULLUUTTA. Kemijärven hullut ry. yhdistys maailmanrauhan puolesta toimikaa!

        Tassua toisen eteen ja tussua hepin eteen. Suomun jetset-orgiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tassua toisen eteen ja tussua hepin eteen. Suomun jetset-orgiat.

        Mitä jos lupsahtaa väärään ja tulee kauhea sotku? 💩


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe