Maan asukkaat

Anonyymi-ap

Me näyttäydymme pian. Katseemme on erityisesti kohdistunut Kemijärveen. Uusi aikakausi on alkamassa ja koko ihmiskunnan kokee suuren muutoksen.
✌️👽👽🛸
🙄🙄🙄🙄

17

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huh huh ja voi nenä. Persreikä vaihdettu jo 16 kertaa, eikä enempää kestä, huh huh.

      • Anonyymi

        Miksi matkit kylähullua? Kysy hänen suvultaan, minne eno lähti 1.1. Kemijärvellä niin kiiruusti, että jäi kaikki tavaratkin kotiin ja piti toisten hakia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit kylähullua? Kysy hänen suvultaan, minne eno lähti 1.1. Kemijärvellä niin kiiruusti, että jäi kaikki tavaratkin kotiin ja piti toisten hakia?

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?

        Parkkipaikalla horjuu vain sukulainen, joka ei saa enää kaljarahaa. Nekalan A. lähti hippulat vinkuen! Miksi? Siitä ei voi puhua ääneen, mutta naapurin isäntä muistaa sen! Buahahah


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parkkipaikalla horjuu vain sukulainen, joka ei saa enää kaljarahaa. Nekalan A. lähti hippulat vinkuen! Miksi? Siitä ei voi puhua ääneen, mutta naapurin isäntä muistaa sen! Buahahah

        Kylähullut päässeet kaapeistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylähullut päässeet kaapeistaan.

        Ei liity kaappeihin, vaan naapurin asuinhuoneistoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity kaappeihin, vaan naapurin asuinhuoneistoon!

        Huh huh ja voi nenä, hän kuulkaa tuli ulos kaapista jo vuonna 2018 mutta pitääkö tulla ulos asunnostakin? Tämä on yksityisyyasia, joten keskustellaan mieluummin Korson upeista jutuista. Kiitos kiitos.

        Nimimerkki kaapattu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh ja voi nenä, hän kuulkaa tuli ulos kaapista jo vuonna 2018 mutta pitääkö tulla ulos asunnostakin? Tämä on yksityisyyasia, joten keskustellaan mieluummin Korson upeista jutuista. Kiitos kiitos.

        Nimimerkki kaapattu

        Ei Korsosta kirjoita, koska naapurin isäntä kielsi "antinegailut", suhtautui kyllä itsekin aika "negasti", kun Neka A. "keskusteli" emännän kanssa! BUAAHAHAHAH Terveisiä Lidl P-paikalle, että "putosi kuin eno veneestä"! BUUAAHHAH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antinegan 16. persreikä löytyi lidlin parkkipaikalta. Veivätkö ufot ja missä kunnossa peräpää?

        Ilmoitus tehty siveyden rikkomisesta.

        Olen uusi Palstantark. II, siveyden lähetti ja valon airut!

        Emme koskaan hyväksy enää täällä roskan puhumista. Me olemme uusi aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmoitus tehty siveyden rikkomisesta.

        Olen uusi Palstantark. II, siveyden lähetti ja valon airut!

        Emme koskaan hyväksy enää täällä roskan puhumista. Me olemme uusi aika.

        Persreikä on itse ajattomuus. Reunat voi hävitä mutta itse reikä on ikuinen. Lentää pepusta toiseen.


    • Anonyymi

      Avaruusnaarat ja pisaaraakaan säästämättä 😝

      • Anonyymi

        Eikä huolenhäivää Kempassa vaikka Gazan tilanne ei ala ratkeamaan. Ukraina nyyhkii .


    • Anonyymi

      Kemijärvellä on mukava elää
      Me ollaan kansan ihmisiä ja vähän hulluja
      SUOMULLA juoksen vapaana, sinne kaikki hoitajat ja lääkärit myös kaikki ihmiset, sanovat olen p-pää, en välitä sillä päässäni ei ole peetä, vaan aivot ja täällä pitääkin olla hullu, että uskoo Suomun mahdollisuuksiin, olen hullu nimittäin Lapin hullu!

      • Anonyymi

        Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla ei taida olla kaikki intiaanit kanootissa.

        Mitä sitten? Jos olen hullu, niin olen "Lapin hullu"; täällä pitääkin olla vähän "hullu", että pärjää ja haluaa kehittää Suomutunturin matkailua LUONNON EHDOILLA eikä hirveänä juopottelu ja tanssaus paikkana! Ei juoda viinaa, vaan nautitaan luonnon antimisista, marjoista, sienistä (ei myrkkysienistä), tunturipuron puhtaasta vedestä. Siellä kaikki Trump, Putin, Kiinan presidentti, Saudi-Arabian kuningas, kaikki maailman johtajat tanssis vain onnellisena eikä olis sotia, Suomulla tulee maailmanrauha, se on "hullu" idea, mutta nyt tarvitaankin todella LUOVAA HULLUUTTA. Kemijärven hullut ry. yhdistys maailmanrauhan puolesta toimikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Jos olen hullu, niin olen "Lapin hullu"; täällä pitääkin olla vähän "hullu", että pärjää ja haluaa kehittää Suomutunturin matkailua LUONNON EHDOILLA eikä hirveänä juopottelu ja tanssaus paikkana! Ei juoda viinaa, vaan nautitaan luonnon antimisista, marjoista, sienistä (ei myrkkysienistä), tunturipuron puhtaasta vedestä. Siellä kaikki Trump, Putin, Kiinan presidentti, Saudi-Arabian kuningas, kaikki maailman johtajat tanssis vain onnellisena eikä olis sotia, Suomulla tulee maailmanrauha, se on "hullu" idea, mutta nyt tarvitaankin todella LUOVAA HULLUUTTA. Kemijärven hullut ry. yhdistys maailmanrauhan puolesta toimikaa!

        Tassua toisen eteen ja tussua hepin eteen. Suomun jetset-orgiat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tassua toisen eteen ja tussua hepin eteen. Suomun jetset-orgiat.

        Mitä jos lupsahtaa väärään ja tulee kauhea sotku? 💩


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe