Mukava päivä

Kävin eräässä yliopistojutussa ja tapasin siellä vanhan kaverini, jota en ollut nähnyt todella pitkään aikaan. Pyysi käymään katsomassa omia projektejaan (eräällä koululla) ja siellä on ehkä riittävän mielenkiintoisia ongelmia ratkottavaksi (yli 20 henkeä töissä ja muutaman miljoonan budjetti).

Ostin ruusun ja istutin sen. Kaupassa oli myös teepensaiden taimia ja ostin niitä kolme (aion tehdä jossain vaiheessa hiukan omaa teetä, kunhan kasvavat). Olivat jopa alennuksessa.

Huomenna käyn istuttamassa Liskollekin ruusun (valkoisen, sillä se ei saa olla punainen).

11

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi juuri valkoinen?
      Eikös juuri punainen ruusu kerro rakkaudesta ja keltainen ikuisesta rakkaudesta. Vai olenko väärässä?

      • Keltainen olikin ystävyyttä.. piti kuukkeloida..


      • Lisko kielsi aikoinaan ostamasta punaisia ruusuja, mutta en kysynyt mikä siihen oli syynä.
        Ja nuo ovat valkoisia siksikin, että se viereisessä laatikossa ollut viimeinen keltainen oli huonossa kunnossa.
        Ruusut on nyt istutettu ja samalla huomain, että tekemäni kivi oli lämmennyt auringossa.


      • buddy-love kirjoitti:

        Lisko kielsi aikoinaan ostamasta punaisia ruusuja, mutta en kysynyt mikä siihen oli syynä.
        Ja nuo ovat valkoisia siksikin, että se viereisessä laatikossa ollut viimeinen keltainen oli huonossa kunnossa.
        Ruusut on nyt istutettu ja samalla huomain, että tekemäni kivi oli lämmennyt auringossa.

        Eihän sitä parane tietenkään jos on kielletty.

        No en keksi muuta syytä kieltoon kuin sen, että perinteinen punainen ruusu on aika korni. Jotenkin liian tylsä valinta. Antajalleen helppo valinta. Siksipä kesäkukista minä suosin auringonkukkaa. Leikkona tai ruukussa. Kivan kesäinen vieminen. Js hyötykasvi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eihän sitä parane tietenkään jos on kielletty.

        No en keksi muuta syytä kieltoon kuin sen, että perinteinen punainen ruusu on aika korni. Jotenkin liian tylsä valinta. Antajalleen helppo valinta. Siksipä kesäkukista minä suosin auringonkukkaa. Leikkona tai ruukussa. Kivan kesäinen vieminen. Js hyötykasvi.

        Epäilen, että niihin punaisiin ruusuihin liittyi jokin ikävä tilanne, eikä halunnut siitä muistutusta. Mutta tuo on tietysti vain arvaus.


      • buddy-love kirjoitti:

        Epäilen, että niihin punaisiin ruusuihin liittyi jokin ikävä tilanne, eikä halunnut siitä muistutusta. Mutta tuo on tietysti vain arvaus.

        Niin mullakin oli vain arvaus. Kumpikin meistä vain arvailee omista lähtökohdistaan katsoen.


    • Anonyymi

      Valkoinen lienee puhtautta ja viattomuutta,jopa naiviutta. Keltainen ystävyyttä ja punainen rakkautta. Mitä punaisenpi sen markittävämpää. Musta ruusu suruun kätkettyä ..💩

    • Pitääkö tee kasvattaa sisällä?

      Olen joskus vieraillut "eurooppalaisella" teefarmilla ja muistaakseni väittivät että se oli suunnilleen ainoa laatuaan.

      • Ei se täällä pärjää ulkona kuin ihan parhailla kesäilmoilla.
        Eli siis isoon ruukkuun ja talvet sisällä..
        Tosin jos se on yhtä nirso kuin sukulaiskasvi kamelia, niin sen hengissäpitäminen on hiukan hankalaa.
        Mutta hankalat kasvit ovat mielenkiintoisia.


    • Anonyymi

      niin jooh jos kutittaa jotenkin jalkaa, eikä mitää alllerginen joku juttu, voi olla ärsyttäväää

    • Anonyymi

      Mukava kuulla.

      Tälläkin oli tänään melko mukava päivä, jota häiritsi vain vaimea, mutta tunnistettava pohjavire. Mutta ehkä se siitä.. Jos neilikat saisi viihtymään parvekkeella, viipyilisi helteisinä iltoina ilmassa yksi suosikkituoksuistani. Yksi mukava sattumus, että tuntematon ihminen tunnisti minulle ihanasti tuoksuvan saksankirvelin. Niin monet kerrat olin ohi mennessä etsinyt sen lähdettä ja koiranputkeksi luullut.

      🐾

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe