Kenen kovaääninen rakki haukkua louskuttaa säännöllisesti YÖAIKAAN Isolehdon Iso/Lehtokadun alueen loppupäässä häiriten hiljaisuutta, eikö omistajat välitä vai ovatko peräti kuuroja. Pirrikello soi klo 5 töihin niin yöunet jää melko vähiin kun ääni kantautuu makuuhuoneeseen selvästi.
Haukkuva rakki
15
570
Vastaukset
- Anonyymi
Natsihurtta se vain on.
- Anonyymi
Hau hau!
- Anonyymi
Ei pekosta perää tohtori taas kutsuu.
- Anonyymi
Who Let the Dogs Out
- Anonyymi
Vuh vuh.
- Anonyymi
Jos se on nälissään ja vailla kuuluisaa Kemijärven riisipuuroa jota ei tunnu saavan kukaan...
- Anonyymi
2019 oli vielä puuroa. Koivu-Pekka jakoi sitä hyvää puuroa..
- Anonyymi
Ole onnellinen. Mulla haulkkuu akka
- Anonyymi
Haukkuuko sen pystyyn?
- Anonyymi
Se on aina valmiina toimintaan
- Anonyymi
Koirat haukkuu, mutta Massaliike kulkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat haukkuu, mutta Massaliike kulkee
Kyllä se sitä massaliikettä haukkuu ku eivät saa tehasta aikaan
- Anonyymi
"Henkistynyt ihminen ei kaipaa parittelua." (Ex-Palstantarkastaja)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Henkistynyt ihminen ei kaipaa parittelua." (Ex-Palstantarkastaja)
Kelloniemi persu laitettu ulkoruokintaan.
Räkkikoira koko hemmo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelloniemi persu laitettu ulkoruokintaan.
Räkkikoira koko hemmo.Olet vaan kateellinen pikkusielu. 👻
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642