Foliohattu

Anonyymi-ap

Kyllä tää näköjään joka kerta auttaa. Call me crazy or what, mutta heti tulee paaaaaljon levollisempi olo kun tämä on päässä. Viime kerta oli joskus noin vuonna 2020 ja nyt kokeilin uudestaan. Vihan tunne laantui heti selvästi. Aivan sama onko tämä plasebovaikutusta vai mitä, sillä joka tapauksessa tämä oikeasti toimii 😊.

29

282

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No, voitin mä heti futisturneen world classilla se päässäni. Maaliero 5-1. 424 toimii minulle parhaiten. 424 attacking. Possession, pressure on heavy touch. Joko kaikki palkit täysillä taikka sitten 6/10. Se on hieman wanhempi peli eli käytännössä tokavaikein taso. Rankkuvoitto 3-1 tuli jotakin vastaan. Finaalissa kun menin 1-0 häviölle niin se johtui siitä kun keskityin kännissä johonkin epäolennaisuuteen 😆. Ps. Sitä vaan, että olisipa edes yksi ystävä. Yksi ☝️. Tiedän että olisin hyvä tyyppi hänen seurassaan. Anyway, I won 🙏. - ap.

      • Anonyymi

        "Valo! Täältä tulee pokku! Pelhana en osunu...🤭
        Se ainoa ystäväsi en voi olla edes harrastusten suhteen, mutta hassuja kaikki juttusi ovat 🤣
        🐾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Valo! Täältä tulee pokku! Pelhana en osunu...🤭
        Se ainoa ystäväsi en voi olla edes harrastusten suhteen, mutta hassuja kaikki juttusi ovat 🤣
        🐾

        Oletko mies jäänyt puberteettitasolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies jäänyt puberteettitasolle?

        Vielä alemmalle, ei edes potkupalloon taitoja 😀. Käännän välttömästi toiselle kanavalle, heti kun kuulenkaan urheiluselostusta. Saan niistä pahoinvointia 🤢 Poikkeuksena harvat live ottelut, joissa nautin tunnelmasta pelin seuraamisen sijaan...mut ei se tietään estänyt kiusoittelemasta ap:ta, vaikkei osaa pelata 😄
        🐾


    • Anonyymi

      Ostoslistaan: pari rullaa foliota..

      xLiner

      • Anonyymi

        Ai niin: Onko hatun mallilla väliä, mitä suosittelet?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin: Onko hatun mallilla väliä, mitä suosittelet?

        xLiner

        Sellainen suippo teräväkärkinen lierihattu sopii sulle. :oD


      • Anonyymi

        Mulla kerran oli foliorulla loppunut kun piti tehdä palapaistia.

        Siitä suivaantuneena olen ostanut aina 2 pakettia kerrallaan.
        >simiti<


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Sellainen suippo teräväkärkinen lierihattu sopii sulle. :oD

        Mulla onkin jo suippo teräväkärkinen, sellainen antennityyppinen, mutta lieri puuttuu! Perskules...

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kerran oli foliorulla loppunut kun piti tehdä palapaistia.

        Siitä suivaantuneena olen ostanut aina 2 pakettia kerrallaan.
        >simiti<

        Pitääkö urbaanilegenda paikkansa, ettei kännykkä ota yhteyttä mihinkään kun se on folion sisällä? 🤔

        (3. rulla listalle)

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö urbaanilegenda paikkansa, ettei kännykkä ota yhteyttä mihinkään kun se on folion sisällä? 🤔

        (3. rulla listalle)

        xLiner

        Ei edes metrin betoniseinät estä kännykän yhteyttä.
        Folio vielä huonommin. Joku lyijyarkku voisi toimia.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla onkin jo suippo teräväkärkinen, sellainen antennityyppinen, mutta lieri puuttuu! Perskules...

        xLiner

        Joo, sellainen noita-akka lierihattu... Sitten vaan kahvipannu luudan päähän ja menoks. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, sellainen noita-akka lierihattu... Sitten vaan kahvipannu luudan päähän ja menoks. :oD

        👌🤣🤣
        >simiti<


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo, sellainen noita-akka lierihattu... Sitten vaan kahvipannu luudan päähän ja menoks. :oD

        Olet jäänyt ajastasi jälkeen! Trangia ja paketti vihreää teetä. Ja jumppakeppi tietysti. Sillähän on paljon helpompi peruuttaa kuin luudalla...🙄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes metrin betoniseinät estä kännykän yhteyttä.
        Folio vielä huonommin. Joku lyijyarkku voisi toimia.

        >simiti<

        Taitaa folio auttaa vain varashälyttimiin?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet jäänyt ajastasi jälkeen! Trangia ja paketti vihreää teetä. Ja jumppakeppi tietysti. Sillähän on paljon helpompi peruuttaa kuin luudalla...🙄

        xLiner

        Ei luudalla peruutella.... sillä tehään uukkari ja jatketaan eteenpäin. :o)


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei luudalla peruutella.... sillä tehään uukkari ja jatketaan eteenpäin. :o)

        Et vaan osaa 😌

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan osaa 😌

        xLiner

        No suomalainen mies ei peräänny, tekee uukkarin ja jatkaa etenemistään. :oD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa folio auttaa vain varashälyttimiin?

        xLiner

        joudut pakkaamaan jäitä siihen foliohattuun lisäksi , suurin osa on infrapunatoimisia lämpöön reagoivia 🙂


      • Takaveto päälle, kytkinpommi ja kääntyy nopeasti ja pienessä tilassa. :oD


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        joudut pakkaamaan jäitä siihen foliohattuun lisäksi , suurin osa on infrapunatoimisia lämpöön reagoivia 🙂

        Kylmäkalleja foliovuorattuun kassiin?

        Varastaminen on ihan ammattitaitoa vaativaa hommaa näemmä. En taida vaihtaa alaa...

        xLiner


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Takaveto päälle, kytkinpommi ja kääntyy nopeasti ja pienessä tilassa. :oD

        Ostaisitko Disseltä käytetyn auton? 😬

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäkalleja foliovuorattuun kassiin?

        Varastaminen on ihan ammattitaitoa vaativaa hommaa näemmä. En taida vaihtaa alaa...

        xLiner

        Kerran kun kävin kaupassa niin sain kaupan päälle Karhun kylmäkallelaukun. Sen sisäosa oli foliota. - ap.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostaisitko Disseltä käytetyn auton? 😬

        xLiner

        Ai mää vai? :o/


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ai mää vai? :o/

        No vaik sää 😜

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vaik sää 😜

        xLiner

        No voisin ostaa, mutta en mä mitään siitä maksais. :oD


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        joudut pakkaamaan jäitä siihen foliohattuun lisäksi , suurin osa on infrapunatoimisia lämpöön reagoivia 🙂

        Kyllä ne olis turvallisia noi foliovaatteet ja hatut kulkiessa tuolla ihmisten ilmoilla! Estäs nuo vaaralliset säteet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne olis turvallisia noi foliovaatteet ja hatut kulkiessa tuolla ihmisten ilmoilla! Estäs nuo vaaralliset säteet?

        Kyllä mä olisin enemmänkin huolestunut tappavista katseista kuin säteistä 🙃


    • Anonyymi

      Hattuni jäi hieman pieneksi vaikka aivan hyvin mahtuikin päähäni. Suomalaisilla on poikkeuksellisen iso pää by the way. Sanoisin, että puolitoista kertaa uunisi leveys saattaa olla riittävä. Riippuu myös uunin leveydestä, minulla se lienee melko kapea. Folio vain yksinkertaisesti kääritään pään ympärille ja kun koko on sopiva niin se pysyy hyvin päässä. Folion alun ja lopun pistän pääni takaosaan. Pää lämpeni kyllä kun käytin sitä. Ehkä se aktivoi aivotoimintaani entisestään häiritsevien säteilyaaltojen lisäksi. Häiritsevät mieltä, kun säteilyt reagoivat aivojeni sähkömagneettisen kentän kanssa. Aivan varmaan sen voisi todentaa tieteellisillä instrumenteilla kuten magneettikuvauksella, että miten foliohattu vaikuttaa. Magneetit voittavat painovoiman, on se ihmeellistä. - ap.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe