Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois näyttää ne paikkakunnan naisille. En mä nyt oikeesti aattele, että mä noilla naisia saisin, mutta kuvitelmassa on hyvä elää. Vaikka kyllä mun hupparia kerran yks nainen kehu kirjastossa, mutta se oli P*** merkkiä. Eli lähteä vai jäädä?
Kannattaako lähtee kaupunkiin
8
218
Vastaukset
- Anonyymi
Lähteä!
- Anonyymi
Että none kengät ja pano huppari. En oikein nyt tiedä, vakuuttaako se.
Lähde ihmeessä jos huvittaa.
Joo, heitin kolikkoon, vanhaa ruotsin kruunusta ja Kalle Kustaa tuli ja lähdin sitten. Ensin torille, ostin sitä uutta pehmistä ja on se hinta noussu. Vaikka nyt pitäs olla erityis hyvää italialaista laatua, niin euro siitä lisää hintaan on mun mielestä liikaa ja etenkin kun mun mielestä se vanha oli parempaa. Mutta sitten mä menin suihkukaivo puistoon ja sitten rantoja pitkin. Tosi lepposa ja mielyttävä ilma. On se kuitenkin toista kun parvekkeella, että voi sanoa onnistunut päivä. Nyt sitten lukee vähän kasvatusfilosofiaa.
- Anonyymi
Parveke
- Anonyymi
Kannattaa nyt lähteä juomaan viinaa terasseille ja baariin jotta naisiin voit tutustua. Naiset odottaa siellä baareissa sinkkumiehiä. Ihan sama mitkä tennarit on jalassa koska se että menee edes juttelee naisille on tärkeintä.
T: viinamies Mä jos alan edes arpoa mielessäni, että poikkeenko kylille, niin sit menen.
Se on käynyt mielessä, eli tarvetta on johonkin sosiaalisuuteen. En ala kolikkoja viskomaan, vaan nostan kytkintä ja thats it.
Kolikonviskominen on itsensä huijaamista. Joskus muistan visksnneenikin ja ensin tule heti kättelyssä ei baariin...mietin, että kolmesta voitosta. Baariin, ei baariin, ei baariin....okei, viidestä voitosta....baariin, ei baariin, ei baariin....
Ja soitin taksin. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 1021048
- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975