Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois näyttää ne paikkakunnan naisille. En mä nyt oikeesti aattele, että mä noilla naisia saisin, mutta kuvitelmassa on hyvä elää. Vaikka kyllä mun hupparia kerran yks nainen kehu kirjastossa, mutta se oli P*** merkkiä. Eli lähteä vai jäädä?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Lähteä!
- Anonyymi
Että none kengät ja pano huppari. En oikein nyt tiedä, vakuuttaako se.
Lähde ihmeessä jos huvittaa.
Joo, heitin kolikkoon, vanhaa ruotsin kruunusta ja Kalle Kustaa tuli ja lähdin sitten. Ensin torille, ostin sitä uutta pehmistä ja on se hinta noussu. Vaikka nyt pitäs olla erityis hyvää italialaista laatua, niin euro siitä lisää hintaan on mun mielestä liikaa ja etenkin kun mun mielestä se vanha oli parempaa. Mutta sitten mä menin suihkukaivo puistoon ja sitten rantoja pitkin. Tosi lepposa ja mielyttävä ilma. On se kuitenkin toista kun parvekkeella, että voi sanoa onnistunut päivä. Nyt sitten lukee vähän kasvatusfilosofiaa.
- Anonyymi
Parveke
- Anonyymi
Kannattaa nyt lähteä juomaan viinaa terasseille ja baariin jotta naisiin voit tutustua. Naiset odottaa siellä baareissa sinkkumiehiä. Ihan sama mitkä tennarit on jalassa koska se että menee edes juttelee naisille on tärkeintä.
T: viinamies Mä jos alan edes arpoa mielessäni, että poikkeenko kylille, niin sit menen.
Se on käynyt mielessä, eli tarvetta on johonkin sosiaalisuuteen. En ala kolikkoja viskomaan, vaan nostan kytkintä ja thats it.
Kolikonviskominen on itsensä huijaamista. Joskus muistan visksnneenikin ja ensin tule heti kättelyssä ei baariin...mietin, että kolmesta voitosta. Baariin, ei baariin, ei baariin....okei, viidestä voitosta....baariin, ei baariin, ei baariin....
Ja soitin taksin. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671131
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️43833- 69782
- 81764
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80685- 64683
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11564Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei20552- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427