Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois näyttää ne paikkakunnan naisille. En mä nyt oikeesti aattele, että mä noilla naisia saisin, mutta kuvitelmassa on hyvä elää. Vaikka kyllä mun hupparia kerran yks nainen kehu kirjastossa, mutta se oli P*** merkkiä. Eli lähteä vai jäädä?
Kannattaako lähtee kaupunkiin
8
190
Vastaukset
- Anonyymi
Lähteä!
- Anonyymi
Että none kengät ja pano huppari. En oikein nyt tiedä, vakuuttaako se.
Lähde ihmeessä jos huvittaa.
Joo, heitin kolikkoon, vanhaa ruotsin kruunusta ja Kalle Kustaa tuli ja lähdin sitten. Ensin torille, ostin sitä uutta pehmistä ja on se hinta noussu. Vaikka nyt pitäs olla erityis hyvää italialaista laatua, niin euro siitä lisää hintaan on mun mielestä liikaa ja etenkin kun mun mielestä se vanha oli parempaa. Mutta sitten mä menin suihkukaivo puistoon ja sitten rantoja pitkin. Tosi lepposa ja mielyttävä ilma. On se kuitenkin toista kun parvekkeella, että voi sanoa onnistunut päivä. Nyt sitten lukee vähän kasvatusfilosofiaa.
- Anonyymi
Parveke
- Anonyymi
Kannattaa nyt lähteä juomaan viinaa terasseille ja baariin jotta naisiin voit tutustua. Naiset odottaa siellä baareissa sinkkumiehiä. Ihan sama mitkä tennarit on jalassa koska se että menee edes juttelee naisille on tärkeintä.
T: viinamies Mä jos alan edes arpoa mielessäni, että poikkeenko kylille, niin sit menen.
Se on käynyt mielessä, eli tarvetta on johonkin sosiaalisuuteen. En ala kolikkoja viskomaan, vaan nostan kytkintä ja thats it.
Kolikonviskominen on itsensä huijaamista. Joskus muistan visksnneenikin ja ensin tule heti kättelyssä ei baariin...mietin, että kolmesta voitosta. Baariin, ei baariin, ei baariin....okei, viidestä voitosta....baariin, ei baariin, ei baariin....
Ja soitin taksin. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361