Vai jäädä tähän parvekkeelle. Kun mulla ois ostettuna uudet vaatteet ja tennarit N*** merkkiä. Niin tietenkin mukava ois näyttää ne paikkakunnan naisille. En mä nyt oikeesti aattele, että mä noilla naisia saisin, mutta kuvitelmassa on hyvä elää. Vaikka kyllä mun hupparia kerran yks nainen kehu kirjastossa, mutta se oli P*** merkkiä. Eli lähteä vai jäädä?
Kannattaako lähtee kaupunkiin
8
207
Vastaukset
- Anonyymi
Lähteä!
- Anonyymi
Että none kengät ja pano huppari. En oikein nyt tiedä, vakuuttaako se.
Lähde ihmeessä jos huvittaa.
Joo, heitin kolikkoon, vanhaa ruotsin kruunusta ja Kalle Kustaa tuli ja lähdin sitten. Ensin torille, ostin sitä uutta pehmistä ja on se hinta noussu. Vaikka nyt pitäs olla erityis hyvää italialaista laatua, niin euro siitä lisää hintaan on mun mielestä liikaa ja etenkin kun mun mielestä se vanha oli parempaa. Mutta sitten mä menin suihkukaivo puistoon ja sitten rantoja pitkin. Tosi lepposa ja mielyttävä ilma. On se kuitenkin toista kun parvekkeella, että voi sanoa onnistunut päivä. Nyt sitten lukee vähän kasvatusfilosofiaa.
- Anonyymi
Parveke
- Anonyymi
Kannattaa nyt lähteä juomaan viinaa terasseille ja baariin jotta naisiin voit tutustua. Naiset odottaa siellä baareissa sinkkumiehiä. Ihan sama mitkä tennarit on jalassa koska se että menee edes juttelee naisille on tärkeintä.
T: viinamies Mä jos alan edes arpoa mielessäni, että poikkeenko kylille, niin sit menen.
Se on käynyt mielessä, eli tarvetta on johonkin sosiaalisuuteen. En ala kolikkoja viskomaan, vaan nostan kytkintä ja thats it.
Kolikonviskominen on itsensä huijaamista. Joskus muistan visksnneenikin ja ensin tule heti kättelyssä ei baariin...mietin, että kolmesta voitosta. Baariin, ei baariin, ei baariin....okei, viidestä voitosta....baariin, ei baariin, ei baariin....
Ja soitin taksin. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111615Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968821Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104393Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213944Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73636- 893590
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133429Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452395