1.varietee CD (ihan kuningaslevy! suosittelen vahvasti new waven, punkrokin ja suomirokin faneille ja etenkin jos 80-luvun musa on kova juttu niin tässä se o! ja tän levyn ostin joskus kauan sitten kirpputorilta ja hyvinpä levy on toiminut vaikka siit ostohetkestä on lähinnä ikuisuus)
2.Äänet( mun veljeni eka naisystävä osti sen mulle synttärilahjaksi vuonna 2002 toukokuussa ja kyllä sama CD toimii edelleen lähinnä ilmiömäisen hyvin ja suosittelen tätäki yö levyä paljon jossa yö viljelee keskitien rokkia)
3.myrskyn jälkeen C-kasetti ja CD eli molemmat formaatit löytyy ja c kasetti on muuten kohta 30 vuotta vanha mutta ei pätki missään kohtaan ja CD on kirppariostos vuosmallia 2013
4.pirstaleet C .kasettina ja CD:nä myös löytyy ja C-kasetin äitini osti mulle joululahjaksi 1997 jouluna ja sama kasetti löytyy joskin sen päälle oon nauhoittanut jotain muuta musaa youtubesta ja CD on noin 14 vuotta ollut omistuksessani ja tämä on semmosta kitaravoittoista suomirokkia
5.rakkaus lumivalkoinen Cd ja tämä myös veljeni exän ostoksia minulle eli sain sen synttärilahjaksi vuonna 2003 toukokuussa ja tässä yö viljelee iskelmärokkia
6.valtakunta CD joka tosin kadoksissa mut kaiken järjen mukaan sen pitäs olla täällä jossain mut etsinyt sitä kuumeisesti parisen vuotta = ilman tulosta ja harmitus iso kun levy on varsin hyvä
7.kuolematon CD joka jonkun verran epätasainen mitä tulee biiseihin ja levyn ostin kirpparilta noin 4 vuotta sitten eli näitä uusimpia yö ostoksiani
8.yön ensimmäinen keikka C-kasetti mut en välttämättä suosittele tätä kun laatu livesoitossa ja etenkin laulamisessa ei päätä huimaa mut on muutamia kahvikuppihetkiä kun soitto skulaa kuin myös laulu ja itse biisi
9.satelliitit C kasetti +CD levy eli molemmat on hommattu mut c kasetin päälle tosin nauhoittanut youtubesta musaa ja tämä on semmosta kitaravetoista suomirokkia
10.lanka palaa Cd jonka ostin vuonna 2005 syyskuun tienoilla ja sama levy toimii edelleen oikein hienosti ja semmosta keskitien suomirokkiahan tää
11.toinen puoliaika CD jonka ostin kauan sitten eli 23 vuotta ollut omistuksessani eikä naarmuakaan levyssä ja toimii moitteettomasti = kuin melkein uusi levy yhtä laadukas! Sitten mitä tulee musaan, niin en välttämättä tätä erityisen paljoa suosittele vaikka on siinä muutama hetkensä toki
12.legenda yön 36 suurinta hittiä kokoelma CD (äitini antoi sen mulle ilmaiseksi) jossa heikkokuntoiset levynkannet+vihko mut CD toimii loistavasti
13.Yön pimeä puoli CD jonka ostin vuonna 1998 elokuussa ja on muuten yks vanhimpia yö -ostoksiani ja levy edelleen toimii loistavan hyvin
14.Yön valoisa puoli CD jonka ostin 13 vuotta sitten
15.13.yö CD joka vanhimpia yö -ostojani eli vuonna 1998 jokseenkin silloin ostettu levy joka herättää paljon muistoja eikä aina vain positiivisia
16.Valo CD jonka ostin vuonna 2009 ja muistaakseni levykauppaX;n ostoksia eli siitä harvinainen yö-ostos kun levykauppaX:stä ostanut
17.nuorallatanssija CD joka on epätasainen musan suhteen. Levy toimii hyvin ja ostin sen 8 vuotta sitten
18.Loisto CD jonka ostin 7 vuotta sitten ja sieltä löytyy ihan perushyvääkin laatua
19.kymmenes kevät CD jonka ostin vuonna 2001 heinäkuussa ja sama levy toimii moitteettomasti (muistaakseni ruokakaupasta ostin)
20.Antaa soittaa CD jonka ostin levykauppax:stä vuonna 2011 ja sama levy toimii edelleen hianosti!
nyt on aika kertoa mitkä yö levyt löytyy
Anonyymi-ap
1
56
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään. Mä nukun yöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472