En ollu ulkona tänään, koska vettä sataa.

Anonyymi-ap

Keittiön ikkunasta näin, että NAAPURI oli PAKKO KOIRA LENKILLÄ!
Koirahoitolan pöhölö keksi, että 20 minuuttia pitää 3 kertaa päivässä käydä koiran kanssa lenkillä.
Jos ei käy niin hän on eläinlääkärin kanssa sopinut, että koirat tapetaan joiden omistajat ei käytä niitä lenkillä niin, kuin hän on ohjeistanut!

Naapurin koira oli semmonen pikku koira jolla meni varmaan likasta vettä korviin ja saattaa saada korva- tai silmätulehduksen!
Nuo ei ole ihmistäkään mukavia joten luuleekohan tuo koirahoitolan pitäjä ja eläinlääkäri, että koirista on mukava kun niille laitetaan tippoja silmiin tai korviin!

Tuommoset ohjeet on ELÄINRÄÄKKÄYKSIÄ mitä hän jakelee kotia ihmisten lemmikki eläimille!

4

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti on jotku käräjät kohta niin ALKUPERÄISET IVALOLAISET saadaan OHJEET MITEN TÄÄLLÄ KUULUU ELÄÄ, koska EI KUKAAN OLE ANTANUT MINULLE EIKÄ MINUN VANHEMMILLE OHJEITA eli miten minut pitää kasvattaa!

      Minä olen katsonut, että miten toiset elää sekä käyttäytyy!
      Minä elin heidän tavoilla niin heti alko käräjät!

      Kyllä minä naapureiden postilaatikoihin käyn pudottamassa ELÄMÄN OHJEET eli miten tämän alueen omakotitaloissa asuvien kuuluu elää!
      Ollaan monet asuttu yli 40vuotta tällä alueella ja tämä oli ASUMATON ALUEPERIN!

      Inarin kunnan päättäjät EI OLE ANTANEET YHTÄÄN OHJETTA MEILLE ALKUPERÄISILLE IVALOLAISILLE!
      Jos olisivat niin tuo OHJE LÖYTYIS kyllä ja minä ELÄISIN TUON OHJEEN MUKAAN ja me oltas kaikki miljonäärejä jo!

      • Anonyymi

        Jos on kunnianloukkaus olla Inarin kunnan Lapin sotaveteraanin lapsenlapsi jonka puoliso oli Toisessa maailmansodassa puolustamassa Lappia ja joutu väkisin monien muiden suomalaisten kanssa Lapin sotaan täällä, koska heidän vaimot oli mm Petsamossa syntyneet.

        Tässä on kaikki lähteneet omiin porukoihin joten minä en voi muuta, kuin vetäytyä pienemmäksi koska minulla EI OLE LAPSIA EIKÄ ELÄIMIÄ.
        Ei minulla ole omaa asuntoa, ei ole autoa eikä työpaikkaa!

        Ei minun SUVULLA OLLUT mitään, kun LAPIN SOTA PÄÄTTY koska kaikki mitä oli jäi RAJAN TAAKSE PETSAMOON!
        En ole edes väittänyt, että he oli AINOAT JOILLE KÄVI NOIN!


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen pakko koira lenkki....jos ottaa koiran sen kanssa on myös käytävä lenkillä n.3 kertaa päivässä. Tervepäinen koiranomistaja tekee yhden pitkän lenkin kerran päivässä koiran kanssa,se on vakio. Jos nuorikin koira joutuu nyhjäämään sisällä suuremman osan päivästään,ei liikuntaa tai virikkeitä,koulutusta ym. Se sekoaa tai lihoaa muodottomaksi ja sairastuu pahasti. Mikä toisia ihmisiä vaivaa, sitä koiraa ei oteta sohvaperunaksi, koiran pitäisi saada rodulleen ominaisia juttuja elämässään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      76
      4948
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      40
      1650
    3. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1557
    4. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      53
      1243
    5. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      66
      1179
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      74
      1000
    7. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      115
      997
    8. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      914
    9. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      50
      810
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      59
      778
    Aihe