Pettääkö mies vai mikä? naisen vaisto..

Anonyymi-ap

Naisen vaisto sanoo, että jotenkin pettää, mutta miten ja missä. En ole vainoharhainen yleensä ainakaan. Monet sattumat ja hetket ovat jääneet vaivaamaan. Kirjoitan, koska toivon saavani näkökulmia ja kuulevani ehkä vastaavia kokemuksia.

Ei ilmene sinänsä näitä pukeutumis-kännykkä äänettömällä- perinteisiä, mutta ei sopisi tyyliinkään eikä toisi varmasti oletettuun suhteeseen lisäarvoa.
Mutta sillä on kyllä puhelimia ja pre paid sim-kortteja ja ne voi selittää työhön liittyviksi tai sitten ei. Yhteydenpidon välineenä varmasti käyttäisikin niitä. eikä ottaisi riskiä omasta puhelimestaan. Antaa minulle liioitellusti puhelimensa, jotta päivittäisin tai siirtäisin kuvia tai tekisin jotain eli korostaa puhelimen viattomuutta.

Ei räplää kotona puhelinta eikä saa koskaan outoja soittoja, on illat ja yöt kotona eikä katoa mihinkään "lenkille". Tupakalla tosin käy, mutta en usko ottavan sielläkään riskiä. Minä voin aina olla jossain. On mielestäni varovainen. Joskus 15 vuotta sitten ärsyynnyin jostain naisten humalassa lähettämistä viesteistä eikä ole sen jälkeen ollut mitään viestejä ja niitä hänelle varmasti tulee työssään tapaamiltaan naisilta eli siivoaa varmasti puhelintaan.

Liikkuu työpäivät autolla ympäriinsä ja mahdollisuuksia on teoriassa koko ajan. Välillä tai aika usein ärtyy, kun kysyn missä on tai ainakin silloin, kun ei ole oikeasti jossain työasioissa vaan on vaikka kahvilla tai missä onkaan. Minua häiritsee se, että välillä kertoo iloisesti ja oma-aloitteisesti missä on ja välillä kilahtaa, kun kysyn. Minua siis häiritsee se, että käytös vaihtelee paljon eikä siihen liity se onko kavereiden kanssa vai ei.

Välillä oleskeli melkein päivittäin puolen tunnin - tunnin pätkiä yhden kaupan läheisyydessä, johon ei pitäisi liittyä työasioita (meillä toistemme sijaintitiedot ja siksi tiedän missä "lorvii"). Kun olen tilannetta yli vuoden seurailtuani kysynyt miksi viipyilee siellä , hermostui aluksi ja sitten on tietoisesti alkanut välttämään paikkaa. Hakeutui ko paikkaan erityisesti, jos tiesi tai luuli minun olevan jossain kiinni tai kauempana. Ärtyi, jos suunnitelmani muuttuivat. Ei mennyt, jos olin lähellä. Nyt ei siis enää mene. Sekin on kummallista..
Osittain varmasti, koska kysyin hieman syyllistäen mitä siellä lorvii ja osittain, koska aloin itse pyörimään siellä nurkilla korostetusti. Otin mm salikortin läheiselle salille.

Käymme ko kaupassa yhdessäkin ja käyttäytyy siellä aina vähän oudosti minun seurassani ja pälyilee hieman varovasti muualle. Eleet ja ilmeet, häivähdykset hienan outoja siellä. Epäilyni kohde on niillä kulmilla töissä.

Miksi ja mitä epäilen? Olivat aiemmin tekemisissä työasioissa ja kävivät aika usein "tupakalla yhdessä". Mies väitti, etteivät juuri koskaan puhu keskenäään ja se valhe ehkä herätti alun perin epäilykseni. Ihan turha valhe oli, ei minua olisi haitannut sätkällä käynyi.

Nainen vaihtoi työpaikkaa sellaisen tilanteen jälkeen, jossa saatoin ehkä tajuta heidän olevan samassa paikassa ja nainen tajusi sen.

Tavata voi missä vain, hakeutua voi minne vain, rakastavaiset löytävät aina ajan ja paikan. Molemmilla on puolisot, ehkä odottavat oikeaa momemtumia ehkä toivovat, että ratkaisut tulisivat ulkoa. Ehkä ei ole mitään suhdetta vaan kaikki oli tai enimmilläänkin sitä, että kävivät tai käyvät tupakalla.

Mutta tämä naisen vaisto.

2

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Neuvoisin nyt ottamaan vähän rennommin. Luulen, että sulla menee paljon energiaa tuon sinänsä mahdollisen pettämis-skenaarion ylläpitämiseen. Toimi niin, että annat asian toistaiseksi olla tai ainakin annat miehellesi sen vaikutelman. Jos hän on uskoton, tekee varmasti jonkun ratkaisevan virheen olemalla huolettomampi, kun luulee sinun unohtaneen ja lopettaneen epäilyn. Relaa vähän ja nauti kesän lämmöstä tms. Kyllä se siitä, sanoi entinenkin pressa.

    • Anonyymi

      Ap
      Olen 15 vuoden aikana kahdesti kysellyt menemisten perään eli aika hissukseen mietin ja tarkkailen. Nekin kyselyt, että "mikäs juttu tämä" tasolla.
      En ole viitsinyt edes kavereille jutella ja tavallaan koko epäily on rakentunut ennen kaikkea vaistolle ja parille satuman kantamoiselle plus miehen ajanviettopaikalle ja typerälle tarpeettomalle valheelle. Ohuella siis pohdiskelen.

      Joskus pysähdyn miettimään, yleensä en. Minua häiritsee aina, töissäkin, jos jokin asia ei täsmää tai siinä on luonnottomia poikkeavuuksia tai asioita tapahtuu väärissä paikoissa tai väärään aikaan. Melkein aina täsmäämättömyyden takana on salailua tai jotain ainakin harmaalla alueella olevaa.

      Aika tai sattuma tai joku ulkopuolinen paljastaa, jos paljastettavaa on. En voi kuin olla kuin pääosin miettimättä ja paljolti ennalta-arvaamattomissa paikoissa ennalta-arvaamattomina aikoina ja välillä ihan ilman puhelinta, ettei sijainti i näy.

      Mielelläni kuulen kokemuksia ja näkemyksiä ja jopa ehdotuksia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10320
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      422
      4594
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3114
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1899
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1650
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe