Oikea ajankohta aloittaa laihdutus.

Anonyymi-ap

8

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyseessä on erittäin hyvä ruoka eli hyvää ruokaa syödään erissä.

Vain paha ruoka voi laihduttaa riittävästi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aloittaja lienet ainut joka ei itse ole vielä sisäistänyt tuota herkut pois -komentoa. Mitä se hyödyttää muita ohjeistaa asioissa jotka on vain sinun ongelmasi? 😂 Herkkuriippuvuus.

• Anonyymi

Eikö muka ole muita herkuttelijoita😂Kyllä niitä on isoista mahoista päätellen muitakin kuin minä.

Ongelma on vain siinä että sääntöjä rikotaan vaikka tietää mistä lihoo.
        Silloin kun ne LIIAN isokaloriset päivät merkkaa jotenkin kalenteriin ne ei pääse unohtumaan.
        Sitä lihoo 100 %varmuudella kilon OIKEAA LÄSKIÄ jos niitä pitää esim 4 päivää peräkkäin JOS ei ole kova treeni päällä

• Anonyymi

Kaikkien tosi lihavien pitäisi merkata viivoja punaisella kynällä, voi myös olla muista värejä. Ruokapäiväkirja kaloreineen on erinomainen keksintö värietä riippumatta.

Tosi lihava ei edes ymmärrä että hänellä joka päivä voi olla ilmeinen herkuttelupäivä.

Jos syö pahaa ruokaa, niin varmasti laihtuu oikeaa läskiä ja nopeasti. Jos syö herkullista ruokaa ja paljon, lihottuminen vain jatkuu. Tosi lihavan pitää jättää pois ne herkku-ruuat, joilla on lihonutkin. Kyllä lihava sen itse tietää, mitä lihottavaa ruokaa on vaikea vastustaa ja jota kuluu PALJON. Ja ellei oikeasti tiedä, ravintoterapeutti auttaa.

Suuri osa lihavuudesta on täysin itse aiheutettua, laiskuutta, mukavuudenhalua ja välinpitämättömyyttä. Silloin voi vain katsoa peiliin ja nostaa käden ylös virheen merkiksi. Tätä ei ole ilmeisesti mukavaa myöntää itselleen tai muille!

• Anonyymi

muista värejä = muita värejä

värietä riippumatta = väreistä riippumatta

• Anonyymi

Oleellista ei ole niinkään se mitä syö, vaan se, miten paljon.
      Laihduttajakin saa herkutella. Herkutteluna en pidä sitä, että ahtaa pussikaupalla perunalastuja joka päivä. Sen sijaan kourallinen mansikoita vaikka joka päivä on terveellistä herkuttelua tai yksi leivos kahvin kanssa kerran viikossa.

Laihduttaminen on tietysti aina vaikeaa, siksi olisi parempi huolehtia jatkuvasta painonhallinnasta. Eli ettei tule ensimmäistäkään ylimääräistä kiloa. Ja se kourallinen mansikoita on oikeaa herkuttelua tai mistä terveellisestä kukin sitten pitääkin silloinkin.

• Anonyymi

Kourallinen mansikoita vastaa maultaan yhtä perunalastua. Yksi pussi sipsejä vastaa 10 kiloa mansikkaa.

On makuja ja makuja. Jos niistä tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      139
      2875
    2. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      26
      2417
    3. Mitä sä haluaisit

Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      135
      2008
    4. Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan

Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara
      Ikävä
      134
      1583
    5. Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?

Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...
      Ikävä
      83
      1377
    6. Saha suljetaan

Vai Kalajoen saha ?
      Oulainen
      33
      1213
    7. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      100
      1161
    8. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      2
      1049
    9. Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä

et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta
      Ikävä
      60
      1032
    10. Minua särkee puolestasi

Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit
      Ikävä
      50
      990
    Aihe