Tässä näette missä vaiheessa laihdutus PITÄÄ aloittaa.
Laihduttaminen tulee aloittaa jo 2-6 kilon jälkeen eikä 10- 50 kilon jälkeen,kyllähän nyt kaikki tietää miten laihtuu.KAIKKI HERKUT POIS.
https://www.instagram.com/p/C3k-O0irqSk/?igsh=MTNwMHZtN2lqNTNuag==
Oikea ajankohta aloittaa laihdutus.
8
246
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseessä on erittäin hyvä ruoka eli hyvää ruokaa syödään erissä.
Vain paha ruoka voi laihduttaa riittävästi. - Anonyymi
Tuossa on mitä kyseinen henkilö syö,voi se olla muutakin kunhan se on samantapaista ruokaa EIKÄ esim pitsoja ja ranskalaisia perunoita joilla perse levenee.😧
https://www.instagram.com/reel/C2xycshLMO3/?igsh=MXJ0bDljOGdndXlrMw== - Anonyymi
Aloittaja lienet ainut joka ei itse ole vielä sisäistänyt tuota herkut pois -komentoa. Mitä se hyödyttää muita ohjeistaa asioissa jotka on vain sinun ongelmasi? 😂 Herkkuriippuvuus.
- Anonyymi
Eikö muka ole muita herkuttelijoita😂Kyllä niitä on isoista mahoista päätellen muitakin kuin minä.
Ongelma on vain siinä että sääntöjä rikotaan vaikka tietää mistä lihoo.
Silloin kun ne LIIAN isokaloriset päivät merkkaa jotenkin kalenteriin ne ei pääse unohtumaan.
Sitä lihoo 100 %varmuudella kilon OIKEAA LÄSKIÄ jos niitä pitää esim 4 päivää peräkkäin JOS ei ole kova treeni päällä
- Anonyymi
Kaikkien tosi lihavien pitäisi merkata viivoja punaisella kynällä, voi myös olla muista värejä. Ruokapäiväkirja kaloreineen on erinomainen keksintö värietä riippumatta.
Tosi lihava ei edes ymmärrä että hänellä joka päivä voi olla ilmeinen herkuttelupäivä.
Jos syö pahaa ruokaa, niin varmasti laihtuu oikeaa läskiä ja nopeasti. Jos syö herkullista ruokaa ja paljon, lihottuminen vain jatkuu. Tosi lihavan pitää jättää pois ne herkku-ruuat, joilla on lihonutkin. Kyllä lihava sen itse tietää, mitä lihottavaa ruokaa on vaikea vastustaa ja jota kuluu PALJON. Ja ellei oikeasti tiedä, ravintoterapeutti auttaa.
Suuri osa lihavuudesta on täysin itse aiheutettua, laiskuutta, mukavuudenhalua ja välinpitämättömyyttä. Silloin voi vain katsoa peiliin ja nostaa käden ylös virheen merkiksi. Tätä ei ole ilmeisesti mukavaa myöntää itselleen tai muille!- Anonyymi
muista värejä = muita värejä
värietä riippumatta = väreistä riippumatta
- Anonyymi
Oleellista ei ole niinkään se mitä syö, vaan se, miten paljon.
Laihduttajakin saa herkutella. Herkutteluna en pidä sitä, että ahtaa pussikaupalla perunalastuja joka päivä. Sen sijaan kourallinen mansikoita vaikka joka päivä on terveellistä herkuttelua tai yksi leivos kahvin kanssa kerran viikossa.
Laihduttaminen on tietysti aina vaikeaa, siksi olisi parempi huolehtia jatkuvasta painonhallinnasta. Eli ettei tule ensimmäistäkään ylimääräistä kiloa. Ja se kourallinen mansikoita on oikeaa herkuttelua tai mistä terveellisestä kukin sitten pitääkin silloinkin.- Anonyymi
Kourallinen mansikoita vastaa maultaan yhtä perunalastua. Yksi pussi sipsejä vastaa 10 kiloa mansikkaa.
On makuja ja makuja. Jos niistä tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897