Kuorma-auton kuljettajan palkka?

alalle aikova...

Eli paljonkohan kehtaisin pyytää palkkaa rahdin kuljetushommista kuorma-autolla?? Työkokemus 3-vuotta, tosin ei siltä alalta...

27

30268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julle

      Tuskin aloittelijalle paljon enempää maksetaan kuin TES:n mukaan. En kyllä edes tiedä paljon se nykyään on. En ole itse enää alalla, viimeisin tuntipalkka oli karvan alta 11 Eur/h ja kokemusta alalta useampi vuosi. Tunsin pk-seudun kuin omat taskuni, kokemusta jalkakonttien käytöstä, muuttopakkaamisesta jne.

      Eli tuskin märkäkorva yli kymppiä saanee mitenkään. Alipalkattua hommaa joka tapauksessa, siksi alaa vaihdoinkin. Pyytäähän toki aina voi.

      • 2000 netto

        Olen K-A kuski sain heti vakituisen työn kuorma-auton kuljettajana päivätyö 7.00-15.30 työsopimuksessa lukee 11.50 euroa tunti.... se on enempi kuin rekkamiehen taulukkopalkka olen tyytyväinen viihdyn työssäni työ on mielekästä ja ylitöitäkin "Joutuu" tai paremminkin saa tehdä.


      • ilmaiseksi kö töissä

      • hah.

      • hah.
        hah. kirjoitti:

        Hah, niin sitä noita "aikamiehiä" viilaavat työnantajat linssiin, kun alaiset on niin pöllöjä etteivät voimassaolevaa alan tessiä netistä löydä :)

        Paitsi että tessit on kummasti muuttuneet vuodesta 2007 ;)


    • _m_a_k_e_

      Se on semmonen abauttiarallaa 10€ tunti tai minimi palkka millä ite ajan on 10€...

      • tykkään

        tykkään hommasta,alalla ollaan.


    • Rattimies

      Itse tienaan parhaimmillaan yli 6000 euroa/kk brutto.

      • Kuminiska

        Miten sä noin pienellä palkalla myyt ittes? Eikö sua hävetä yhtään, eihän tosta jaa käteen kuin murut?. Ite ajan betonia puukengät jalassa pelkät viikonloput ja siitä jo saan 5700e kk.


      • 6915
        Kuminiska kirjoitti:

        Miten sä noin pienellä palkalla myyt ittes? Eikö sua hävetä yhtään, eihän tosta jaa käteen kuin murut?. Ite ajan betonia puukengät jalassa pelkät viikonloput ja siitä jo saan 5700e kk.

        Voi vittu noilla palkoilla en edes kehtais tulla tänne lesoamaan. Mulla on työssä palkka bruttona 10000e/kk ja siitä ylöspäin, vuorolisät päivärahat yms. Ja työ on helppoa ja mukavaa, työaika viikossa sellaset 20 tuntii.


      • NOLO!
        6915 kirjoitti:

        Voi vittu noilla palkoilla en edes kehtais tulla tänne lesoamaan. Mulla on työssä palkka bruttona 10000e/kk ja siitä ylöspäin, vuorolisät päivärahat yms. Ja työ on helppoa ja mukavaa, työaika viikossa sellaset 20 tuntii.

        taitaa olla 15 v asialla.. heheh aikas säälittävää on:P


      • Suolarahat ajosta
        NOLO! kirjoitti:

        taitaa olla 15 v asialla.. heheh aikas säälittävää on:P

        Olen töissä huvikseni palkka on sivuseikka rahaa on että ei paskalle taivu.


    • seitana77

      Ihme ala tää kuljetus. Aina kun lukee näitä niin joku alkaa räksyttää ku rakkikoira ja vittuileen. Mulkeroa sakkia? Aivan sama mistä sitten "keskustellaan" niin joku keltasta nestettä pääkopassaan kuljettava tulee pätemään tai mollaamaan alaa.

      • Anonyymi

        Kannattaa pohtia mikä on kuljettajien koulutus ja sivistys ja ymmärtämys yhteiskuntaa ja sen sääntöjä kohtaan. Kuljettaja-aines löytyy poikkeuksetta luokan perältä. Monille korkein suoritetty tutkinto on ajokortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa pohtia mikä on kuljettajien koulutus ja sivistys ja ymmärtämys yhteiskuntaa ja sen sääntöjä kohtaan. Kuljettaja-aines löytyy poikkeuksetta luokan perältä. Monille korkein suoritetty tutkinto on ajokortti.

        kys


    • kokemusta on

      hitto sentään jotain 15v porukkaa kyllä varmasti tulee kertomaan palkoista 6 vuoden kokemuksella itellä jo 6100/kk ? opiskelun jälkeen suoraan töihin, 9 tunnin päiviä ja tässä ollaan... puuautoa siis ajelen.

      • joopajuu

        et pääse ajaan tukkia suoraan amiksen jälkeen idiootti.


    • pelle

      joopa joo on kovia rekka penoja vitun lapsellisia luttahousuja saa minkä saa tekemisestähän se riippuu mitä tienaa ,

    • touko

      olen tietokonenero ja en halua liata käsiäni enkä kulkea likaisissa vaatteissa kun äiti pesee pyykit vielä!!nyt saan jotain 4600e kuussa käteen ja sillä jotenkin pärjään kun kotona asun ja syön äidin tekemää ruokaa!!kyllä mun palkan pitää nousta kun ehkä muutan joskus pois kotoa...

      • Lankuri

        Toukolla hyvin pullat uunissa!Itsellä 2000e/kk brutto,mutta riittää elämiseen,kun ei polta eikä käytä alkoholia!


    • Anonyymi

      Onko teillä noin huono palkka? Itsellä on hieman alle 2 vuoden kokemus kuljetusalalta ja tuntipalkka on pikkusen vajaa 15€/h.

    • Anonyymi

      Itse ajoin 5v kuorma-autoa brutto palkka oli 2870euroa. Enään en noita hommia tee.

    • Anonyymi

      2500EUR palkka mulla, kokemus 3,5vuotta.

    • Anonyymi

      Tilinauhasta kattoin äsken ku tili tuli. 8347,66 maksetaan tilille.
      Koukkuauto pienellä pilkillä. Ei oo puukenkiä. Jalakset alla ja päällä snikkersit. Ajot 6.30-14.00 ja hyvänmiehenlisä jokaisesta onnistuneesta nosturikuormauksesta ja -purusta. Kaadoin edellisen auton ku unohdin tukijalat ni en saanu siihen tiliin yhtään lisiä

      • Anonyymi

        Mut se oli vahinko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se oli vahinko

        Tuntipalkka puuttuu ainoostaan ajoista saa fyffee, 1,31€ kilometrille. Venttaa ei tunneta, ohjeistuksena ajele jossain ventan ajan, tilaaja maksaa kilometrit niin saa auto ja ajurikin jotain. Jos tuntia kohti saa vaikka 30 kiloo vetoja on se tunnille 30*1,31.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se oli vahinko

        Missä ajat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      47
      3423
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      10
      2060
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      22
      1545
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1404
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1285
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1125
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 22
      1057
    Aihe