Vaimosta tullut pystymätön sängyssä

Anonyymi-ap

Keski-iällä vaihdevuosien aikana. Itsellä on kuitenkin vielä tarpeet ja halut, eikä viitsisi elämää heittää hukkaankaan. Olen puolisoa muutaman vuoden nuorempikin. Ei kukaan aikoinaan varoittanut etukäteen, että vanhemmista naisista voi tulla "impotentteja" varhemmin kuin luulitkaan. Miten muut olette tehneet, nuorempi salarakas tilalle?

13

306

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohi on

    • Anonyymi

      Eihän tuossa ole muuta vaihtoehtoa kuin ota ero kun et vaimoasi rakasta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa enemmänkin siltä että vaimo ei rakasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa enemmänkin siltä että vaimo ei rakasta.

        No sekin. Vielä suurempi syy erota.


    • Anonyymi

      Se on luonnekysymys, kuinka paljon haluaa seksiä. Tai sitten se avioseksin laatu on riittämätön naisen tyydyttämiseen.

      Olen reilusti yli 50v, ja haluaisin vaikka joka päivä. Mutta ei ole miestä.

      • Anonyymi

        Jokuhan hyvin kirjoitti laadusta aiemmin;

        "Estoinen, kaavoihinsa kangistunut, poissaoleva. Nainen, jonka mielestä on vain yksi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä. (ei koskaan mm. suuseksiä)

        Ja siitä sitten on pidettävä kiinni. Aina.

        Nainen joka ei antaudu seksiin, vaan pelkää kasvojensa/kontrollinsa menettämistä. Kova kontrolli päällä, ei osaa heittäytyä tilanteeseen. Täysin äänetön.

        Kaikkien ei ole helppoa puhua, mutta on muitakin tapoja osoitta mistä pitää.

        Nainen, joka jättää kaiken vastuun miehelle."


    • Anonyymi

      Miten se oli se "myötä- ja vastoinkäymisissä"?

      • Anonyymi

        Niinpä, kun olisi kaksi muutakin reikää ol


    • Anonyymi

      Tämähän on täysin yksilöllistä. Minä nainen 67 v. ja mies 71 v. ja vielä hommat hoituu ja seksi kiinnostaa!

    • Anonyymi

      tuolla iällä olisi jo hyvä alkaa valmistautua lopputilille !

      siellä ei enää peitot heilu.

      onneksi

    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei sinun tekniikat ole vanhentuneet???

    • Anonyymi

      Moraali rajoittaa ulkoisten vaihtoehtojen hakemisen muotoja.
      Noin 50:n aviovuoden jälkeen alkoi vaimoni terveys olemaan huomioon otettava tekijä.
      Nyt, 55:s aviovuosi lähestyy ja vaimon aktiivisuus rajoittuu yhteen viikkokertaan. Elämme täysin hänen syklinsä mukaan. Periteinen penetratio on jo vuosia sitten korvattu vaihtoehtosilla tavoilla tyydytyksen hakemiseksi.

    • Anonyymi

      Kannattaa miettiä myös missä muussa vois olla ongelma kuin vaimossa tai vaihdevuosissa. 😉
      On se tietty iästäkin kiinni jos ootte jotai 70-80v.
      Suosittelisit opiskelemaan lämmitystä ja huomioimista ja esileikkejä. Ja sitä miten siel peiton alla puuhailet. Noin 50v naisena ei mulla ainakaan ole halut taikka kyvyt pois. Mut ei ihan millainen tahansa itsekäs rynkytys kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      499
      5123
    2. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      237
      2052
    3. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      410
      1923
    4. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      57
      1372
    5. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      88
      1281
    6. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1073
    7. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      1039
    8. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      99
      999
    9. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      38
      972
    10. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      73
      955
    Aihe