Kesäloman ajankohta

Joko on tiedossa oman lomanne ajankohta? Eli milloin olet kesälomalla tai aikeissa olla? Kesälomasuunnitelmia?

🙂

Minä oon luultavasti koko kesän "lomalla" eli työtön ellei ihmettä tapahdu ja tule työllistettyä jo kesällä. Saa nähdä.

Suunnitelmat on pienimuotoiset, kotoilua, uintia, kerran johkun huvipuistoon ja lännen mummolaan. Muuten luulen, että kesällä kotona on kivointa. 😃

25

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On tiedossa. Olisi erinäisiä pikku projekteja, jotka odottavat toteuttamistaan. Osa fyysisiä, osa henkisiä. Säätä ei koskaan tiedä, niin on hyvä olla vaihtoehtoja.

      Voisin perustaa sometilejä Facebookiin ja Instagramiin ja linkediniin ja kontikitokiin ja mitä niitä nyt on. Ja joku sinne joku haaste että jos sata tykkää niin naulaan ja ripustan sata linnunpönttöä.

    • No koitan olla ilman lomia kokonaan. :oD Pidän sitten vaikka talvella, tai keväällä.

      Jos pälli vaan kestää, niin sitten paiskin töitä ja pidän vaan normaali vapaat. :o)

    • Heinä-elokuulle osuu omat lomat ja ainakin yksi pitempi reissu on jo tiedossa ulkomaille.

      • Anonyymi

        Sun ystävien kanssa


    • Anonyymi

      Ei ole lomaa yrittäjällä. Tehdään vaimon kanssa pieni pitkä viikonloppu lomareissu saaristoon ja se on siinä.

    • Eihän sitä nyt vielä. Kauheat koulut jää kesälomalle, niin on kädet täynnä töitä niitä kouluja korjatessa. ne on kaikki hiihto, syys ja joululomatkin käytettävä niihin. ei niitä opetuksen aikaan voi tehdä. muutamia päiviä täytyy jättää syksyyn, kun täytän 50, niin varmaan lähetään Itaaliaan. Eli mä ja mun serkku siis kaks poikamiestä ja meidän äidit. mutta Italiassa arvostetaan vanhoja ihmisiä, eikä se ole mitää ihmeellistä, toisin kuin täällä.

    • Anonyymi

      Lähdetäänkö Heppikseen bilettämään?

      • En harrasta bilettämistä. Se on minun mielestä tylsää.


      • EivorCreed kirjoitti:

        En harrasta bilettämistä. Se on minun mielestä tylsää.

        Menee samaan roskakoriin kuin moni muukin trendikäs, peilin edessä itsensä ihailu, ulkonäkönsä parissa piehtaroiminen, seksin kuluttaminen, päihteet, useimmat kulttuuririennot jne. Kaikki minusta ihan vitun tylsää, mihin en viittis aikaani tuhlata.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Menee samaan roskakoriin kuin moni muukin trendikäs, peilin edessä itsensä ihailu, ulkonäkönsä parissa piehtaroiminen, seksin kuluttaminen, päihteet, useimmat kulttuuririennot jne. Kaikki minusta ihan vitun tylsää, mihin en viittis aikaani tuhlata.

        Toisaalta talvipuurarha jaksaa aina piristää. Tuli eilen käytyä ja siellä viihdyin.


    • Ei ole loman ajankohtaa ihan täysin vielä lukkoon lyöty, mutta jospa se kohta tästä selviäisi 😊 Kesä rytmittyy hyvin vahvasti lähipiirin nuorison juhlien sekä pojan harrastukseen liittyvien tapahtumien ympärille jopa niin vahvasti, että näyttää vahvasti siltä, että minun ainoat kesäaktiviteettini tänä kesänä on leipoa, keittää kahvia, kuskata ja kustantaa 😂 Ei tässä melkein muuta ehdi..

    • Elokuussa kai tuo loma on. Työt loppuu muutaman kuukauden päästä, mutta lomat on pidettävä. Ja toki mielelläni lomat pidänkin, vähemmän kituuttamista tyopaikalla.

      Syssyllä tulee jo vuosi täyteen, jonka olen tehnyt töitä irtisanottuna. Jo riittäisi tälläinen pelleily.
      Ei ole kivaa tälläinen. Ihmeellistä touhua.

      Kesällä aion nauttia kotoisuudesta. Olemisen ilosta ja ehkä pikkuisen käväisen jossakin. Ei mitään isompaa. Pienellä budjetilla ja ihan hissukseen.

      Ehkäpä palstailen koko lomani.. mistäpä tuota tietää. :)

      • Anonyymi

        Palstanaisen kuuluukin palstailla koko kesä.


    • Anonyymi

      Ei vielä tiedossa. Ei ole. En tee niitä koskaan, paitsi jos joku ehdottaa jotain. Pari vakiintunutta juttua teen aina. Muuten mihin sattuu, milloin sattuu, vaikka yöllä rattiin ja aamulla jossain. Kello? mikä se on? Nevö hööd. Viime vuonna oli poikkeava fiilis, pinna kireä ja mikään ei tuntunut miltään. Saa nähdä, miten nyt sitten. - cu-

    • Anonyymi

      Heinäkuun olen työtön. Haluan pitää lomaa vaikka todennäköisesti olisi mahdollisuus töihinkin. Tietää vähempi rahaa mutta kyllä se yksi kuukausi menee niinkin.

    • Anonyymi

      Hatchetti kesäkuu tai heinäkuu, jompikumpi ja sitten pidemmälle lomalle

    • Anonyymi

      Elokuun puolivälissä alkaa ja pohjoiseen on tarkoitus viikoksi lähteä. Kansallispuistoa, valokuvausta yms. pientä aktiviteettia. Loppu kolme viikkoa voisi sitten ihan vaan olla kotona 🙂

      -Pietari

    • Jospahan ottaisi ihan rennosti ilman suunnitelmia ja pakkoja, paitsi on kai pakko sietää parit solmiokekkerit 🙄. Pienimuotoista arkiympyröistä karkailua lähinnä...

    • Meillä on kiertävät lomat ja vuodet jotka päättyvät numeroon 4 tai 9 ovat vuosia jolloin lomani on heinäkuussa. Tarkkaa aloituspäivää en muista mutta olisiko noin viikko juhannuksen jälkeen.

      Ensin lähden kaupungin vilinään katsomaan miten seuraava sukupolvi selviytyy ja varmaan sellainen sukulais-/kaverikierros tulee tehtyä samalla. Siletä kun kotiutuu niin aloitan talossa pikku ulkoremontin.
      Loppuaika ei ole ihan vielä lyöty lukkoon. Vähän riippuu miltä tuo hillojen tilanne tänä vuonna näyttää. Jos ehtivät jo kypsyä loman loppupäivinä niin sitten niitä poimimaan tai jos kukinta on epäonnistunut niin sitten voi suunitella pieniä vaelluksia.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen lomajakso kesäkuussa, mutta eipä oikeastaan ole vaaa yehdä mitään mikä tekisi loma-ajasta erityistä vaan todennäköisesti tiedossa on samoissa ympyröissä jurnuttamista.

    • Anonyymi

      Nussia aiot?

    • Anonyymi

      Nyt on niin paljon muuttujia, etten osaa arvata pidänkö lomaa vai en. Työt olis tehtävä jos niitä riittää. Jos saan tarpeekseni jonkun prseilystä, saatan pitää lomaa ja vaihtaa firmaa. Siis ihan miten vaan. Jää nähtäväksi.

      Lomasuunnitelmia en tee.

      xLiner

      • Anonyymi

        Ethän sinä ole edes töissä kela pummi.😂


    • Anonyymi

      Lopullinen loma näköpiirissä

    • No nyt pidin muutaman viikon. Pihatöitä lähinnä. Liiallinen helle tosin täällä etelä-Suomessa. Heinäkuussa viikon meinasin löhötä maalla. Jos kutsutaan, niin mökille Puulalle. Elo-syyskuun lomalla taas piha- yms hommia. Reissaamista kahden paikan välillä. Ulkomaille tammikuussa. Eikä aina kannata tehdä jotain. Tykkään myös vaan olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe