Antaa jälkeläisen kuvitella, että hän on luojan lahja ihmiskunnalle.
Kun poikaperhe kävelee hytin tai hotellihuoneen yms ohi, kuuluu ihmemääkiminen, jälkeläinen ajattelee olevansa suloinen, nerokas hauska, ja että kaikki jäävät paljosta vaille jos hän ei koko ajan pidä ääntä jonka perimmäinen tarkoits on sanoa minä minä minä kuunnelkaa katsokaa kaikki minua olen paras paras paras täydellinen.
Tyttöperheissä tätä määkimistä ei kuulu, vain suurperheet, jotka harvinaisia, jos nuorin tyttö, se sama lellittely jostain syystä, kai suurperheitten vanhemmat haluavat vauvaa.
Miksi poikaperheet usein
4
328
Vastaukset
- Anonyymi
Teeskentelevä tympeä ääni, kattokaa miten söpö lapsi olen ja kuunnelkaa, kaikki rakastaa ääntäni kun olen nikn hauska ja vitsikäs ja kaikki rakastaa minua, mutta odotapaa jos joku huono-osainen aukaisee suunsa, minä se" pelkään "ja körsin" melusta". Koska vain minulla oikeus.
- Anonyymi
Eikö näillä ole enää tiskivuoroja, ruoanlaittovuoroja. Eikö koskaan sanota, että kuten et itsr nauti muitten melusta, kukaan ei nsuti sinun paitsi vanhempasi
- Anonyymi
Ennen suurin osa pojista sai joskus selkäönsä. Oppi empatiaa ja kunnioittamaan muita. Nykyään tyttöjen pahoinvointi lisääntyy, koska vain pojilla oikeus emotionaaliseen turvaan. He saavat muille tehdä mitä vain mutta itse tietävät olevansa koskenattomia.
En kannata väkivaltqa, mutta ihminen on eläin ja joku körsii aina. Nyt täysin sivulliset jotka ei millään lailla näitten olemassaoloon syypäitä.
Eli tytöt ja naiset jotka näitä ole tehneet - Anonyymi
Niin ja poikaperheitten vanhemmat sadisteja.
Kadehtivat ja vihaavat tyttöperheitä.
Esim rannalla poikaperhe tuli meidän viereen. Käymme perheenä ehkä kerran vuodessa rannalla. Meillä ei ole omaa mökkiä tai rantaa. Olimme ostaneet kalliita eväitö, näitä irtokarkkeja kilohinnaltaan paljom kalliimpia irtoherkkuja. Pöhkinöitä suklaa, jogurtti ym päällysteillä yms. Sipsejä. Juomia. Ym
Poikaperhe alkoi siinä vieressä pöllyyttää hiekkaa eväisiimme urheilemalla eli pallon heittoa yms kaikki äkkinäinen liikkuminen pöllyyttää hiekaa
Kaikki monen kymmenen euron eväät siis hiekassa.
Halusin siirtyä kauemmas
Poikaperheen vanhemmat tulivat hekin eli virnistellen tulivat ehkä 100 metrin päähän alkuperöisestä paikasta perässä.
Siis törkeää. Luulevatko poikaperheet, että tytöt automaattisesti huomioivat muut ja on helppoa. Tietenkin katsovat vanhemmistaan esimerkin että muita ei häieitä. Omia vanhempia saa jos haluaa, muut jätetään rauhaan. Itse kokenut niim rankaksi että esim työn yhdistäminen todella raskasta. Ei mitään tukiverkkoja, ei isovanhempia ym aivan yksin pienten lastwn kanssa. En koe apuna että yhteistyötä muitten vamhempien kanssa, koska tulee aina vastuu sitten vuorollaan, ja kaikki eivät esim rajoita ajoradalla olemista. Eli vastavuoroisuus ei onnistu.
Poikaperheet ovat sadiateja
Esim poikaperheitten tulot isommat ja pojat saavat lapsesta saakka enemmän rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003414938- 162266
- 1942119
- 1071496
- 811417
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57997IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2959Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119864Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776