Miksi ylipainoinen syö munkkeja

Anonyymi-ap

151

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku tykkää munkeista!
      Sinulle ei kuulu kenenkään muun vyötärönympärys kuin omasi.

      • Anonyymi

        Läskit pitää kuristaa.


    • Anonyymi

      olisko syy vaikka ihan vapaa maailma että ihminen saa ihan vappaasti syyä vaikka niitä munkkeja??????

      • Anonyymi

        jos joku tulee kommenttiini nillittämään niin kerron sen, että olen itse terveydesta tarkka huolenpitäjä ja kuntoilija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku tulee kommenttiini nillittämään niin kerron sen, että olen itse terveydesta tarkka huolenpitäjä ja kuntoilija.

        Mitä sillä saavutat?loppu kaikiĺa sama oli kuntoilija tai munkkien syöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos joku tulee kommenttiini nillittämään niin kerron sen, että olen itse terveydesta tarkka huolenpitäjä ja kuntoilija.

        Sen huomaa, niin kireä olet. Varo, saattaa verisuoni katketa päästä.


    • Anonyymi

      Tarjoaisikohan se munkinsyöjä sinullekin vähän paljostaan, kun kauniisti pyydät. Ei tarvitsisi sinun happamana vieressä kadehtia.

    • Anonyymi

      Turha ihmetellä miksi lähes 2/3 suomalaisista on ylipainoisia tai kauheita läskejä.

      Hyvästä ruuasta tulee hyvä mieli. Vatsa, reidet ja takapuoli kasvaa, liikunta- ja yleiskunto heikkenee, mutta suussa on hyvä maku.

      Läskistä tulee hyvälle mielelle.

    • Anonyymi

      Kun käytte kaupassa, niin tsiikatkaa läskien ostoskoreja: munkkeja ym. paistopisteeltä, makkaraa ja kaikkea rasvaista. Eikö heitä yhtään hävetä?

      • Anonyymi

        Eikö itseäsi hävetä tuijottaa ja arvostella toisen ostoksia? Laillista tavaraa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö itseäsi hävetä tuijottaa ja arvostella toisen ostoksia? Laillista tavaraa kaikki.

        Oletko sinä itse läski? Ei ole pakko vastata jos ei halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö itseäsi hävetä tuijottaa ja arvostella toisen ostoksia? Laillista tavaraa kaikki.

        Tässä maassa pitäisi ihmisiä tuijotella useamminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö itseäsi hävetä tuijottaa ja arvostella toisen ostoksia? Laillista tavaraa kaikki.

        Osa läskeistä on niiiin nuoria vielä, koko elämä olisi terveenä edessä. Terveydestä luovutaan siis vapaaehtoisesti, mutta miksi? Polvet ja lonkat pettävät ensin, alle nelikymppisenä, sisuskalut kenties piilevästi ja hitaasti.

        Välinpitättömyys ja mukavuudenhalu on nuorille läskeille ensijaista.

        Missä koulu, missä vanhemmat, missä oma ajatusmaailma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa läskeistä on niiiin nuoria vielä, koko elämä olisi terveenä edessä. Terveydestä luovutaan siis vapaaehtoisesti, mutta miksi? Polvet ja lonkat pettävät ensin, alle nelikymppisenä, sisuskalut kenties piilevästi ja hitaasti.

        Välinpitättömyys ja mukavuudenhalu on nuorille läskeille ensijaista.

        Missä koulu, missä vanhemmat, missä oma ajatusmaailma?

        "Missä koulu, missä vanhemmat, missä oma ajatusmaailma?"

        Sitä minäkin ihmettelen kun luen tekstiäsi. Missä esim. käytöstavat? Eikö ole kotona opetettu.


      • Anonyymi

        Olisi hyvä keskittyä ihan vaan siihen omaan ostoskoriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa läskeistä on niiiin nuoria vielä, koko elämä olisi terveenä edessä. Terveydestä luovutaan siis vapaaehtoisesti, mutta miksi? Polvet ja lonkat pettävät ensin, alle nelikymppisenä, sisuskalut kenties piilevästi ja hitaasti.

        Välinpitättömyys ja mukavuudenhalu on nuorille läskeille ensijaista.

        Missä koulu, missä vanhemmat, missä oma ajatusmaailma?

        Tuskin juuri sinä sairastut joidenkin muiden ylipainon takia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Missä koulu, missä vanhemmat, missä oma ajatusmaailma?"

        Sitä minäkin ihmettelen kun luen tekstiäsi. Missä esim. käytöstavat? Eikö ole kotona opetettu.

        Kirjoitat kuin todella läski. Olethan sellainen?


      • Anonyymi

        Ei minua hävetä yhtään. Itseasiassa minulle on ihan se ja sama mitä ihmiset minusta ajattelevat, ehkä tuollaisella toisten ihmisten kyttääjällä ei ole kaikki inkkarit kanootissa. Mene ja tiedä. itseäni ei muiden asiat kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä itse läski? Ei ole pakko vastata jos ei halua.

        Minä en ole läski! Mutta jos olisin, se ei silti oikeuttaisi sinua syynäämään ja arvostelemaan kenenkään ostoksia, kun ne on laillista kaupassa myytävää tavaraa. Huonosti kasvatettu olet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole läski! Mutta jos olisin, se ei silti oikeuttaisi sinua syynäämään ja arvostelemaan kenenkään ostoksia, kun ne on laillista kaupassa myytävää tavaraa. Huonosti kasvatettu olet!

        Et ole uskottava, vaan kirjoitat kuin todella läski ja kannustat kaikkia nuoriakin olemaan läskejä. Sinua ja kannustamiasi seuraa tekonivelet ja vastenmielisyys liikuntaa kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole läski! Mutta jos olisin, se ei silti oikeuttaisi sinua syynäämään ja arvostelemaan kenenkään ostoksia, kun ne on laillista kaupassa myytävää tavaraa. Huonosti kasvatettu olet!

        "Pitäisi kieltää, kuten baarissa viina ylenjuoneelta. Koituu menoja ja ovat painavia ruhot käännellä hoitajien."

        Tuo voisi olla suoraan elämästäsi.


      • Anonyymi

        Eikö Sinua hävetä, kun kyttäät toisten ostoskoreja? No, arvelisin, että ajattelevat Sinusta samoin, kun kaljaa kanniskelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat kuin todella läski. Olethan sellainen?

        Miksi ketään kiusaisi oma läskiys, pärstä, hiukset tai hiuksettomuus? Jos on itsetunto kohdillaan, toisin kuin sinulla, ei hevon vittua kiinnosta, mitä vähä-älyiset ajatteler.


    • Anonyymi

      Jos me kohottelisimme kulmakarvoja toistemme ostoskorien äärellä, kansanterveys paranisi. Tuijottelun ja merkitsevien katseiden tarkoitus on nimenomaan sosiaalisen paineen luominen.

      • Anonyymi

        Joo, ja valitettavan moni kokee sen todellakin paineena, ja sitten alkaa horjumaan mielenterveys, itsetunto alenee, tulee ahdistusta ja masennusta. Ja sen luovat ne tuijottavat ihmiset merkitsevine katseineen.
        Onneksi isolla osalla on riittävän vahva itsetunto, eikä muiden merkitsevät katseet merkitse yhtään mitään.
        Voisi ajatella kaupassakin myös muita kanssaihmisiä, eikä vain itseään, ja jättää ne tuijottamiset tuijottamatta.
        Mielenterveyskin kuuluu kansanterveyteen ihan samassa määrin kuin paino-ongelmatkin.
        Kukaan ei ainakaan parane merkitsevien katseiden ja tuijotusten voimalla.
        Miksi pitää olla tarve luoda sosiaalista painetta yhtään kenellekään ? Jospa alettaisiin ymmärtää, että meistä jokainen on erilainen.


      • Anonyymi

        Ei toimi ainakaan omalla kohdalla, menen kauppaan ostan mitä ostan en kyttää enkä katso muita kun evvk ja poistun kaupasta. Oma elämä, hommaa sinäkin sellainen.


      • Anonyymi

        Kuulehan, minä viis veisaan sun tuijottelusta! Tuijota niin paljon kuin haluat, se ei merkitse mulle yhtään mitään. Itsesi vaan häpäset.


      • Anonyymi

        Minä kohottelen kulmakarvojani ja pyörittelen silmiäni sinun kommenttisi äärellä. Toivottavasti opit siitä sivistyneempää käytöstä kanssaihmisiäsi kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kohottelen kulmakarvojani ja pyörittelen silmiäni sinun kommenttisi äärellä. Toivottavasti opit siitä sivistyneempää käytöstä kanssaihmisiäsi kohtaan.

        Se oli minulta enemmän ajatusleikki, ja taisin loukata monen oikeustajua. En oikeasti kannata ihmisten syyllistävää tuijottelua. Olen itsekin ylipainoinen, ja toisten virheistä voimme myös oppia. Jos oma ostoskori on säännöllisesti täynnä herkkuja, niin ei ihme että on ylipainoa. Ylipainoisuuden on sanottu johtuvan huonosta kylläisyydentunteesta, mutta ei se selitä, miksi ostoskoriin pitää kasata niitä kaikkein lihottavimpia ruokia.


      • Anonyymi

        Sairauksien ja myös ylipainosta aiheutuneiden vammojen hoito tulee koko yhteiskunnalle kalliiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairauksien ja myös ylipainosta aiheutuneiden vammojen hoito tulee koko yhteiskunnalle kalliiksi!

        Niin, minkäs sille voi ?
        Yhteiskunta tulee yhteiskunnalle kalliiksi.


    • Anonyymi

      Koska munkit ovat myös meidän lihavien mielestä erittäin hyviä.

      • Anonyymi

        Just nii


    • Anonyymi

      Minä olen TIKKULAIHA koska en syö munkkeja. Aamupalalla laihduttavaa täytekakkua ja fasupaloja 3 pussia. Päivällä pullaa ja hedelmäkarkkeja. Illalla iltapullaa ja täytekakkukahvit. Yöllä vanilia kerma jäätelyä ja smuutsi glukoosisiirapista ja kadanossista. Sillä laihtuu alkakaa syömään kuin minä. Minä tiedän miten LAIHTUA koska olen laihduttanut jo 35den vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Tyttö paralla ei ole vieläkään poikaystävää.


    • Anonyymi

      Miksi ylipainoinen syö munkkeja? Varmaan siksi kuin normaali- tai alipainoinenkin, ovat hyviä. 🤔

    • Anonyymi

      Miksipa ei, jos munkit ovat parasta mitä tietää maailmassa, ottaa ilo irti elonpäivistään. Voi olla toki myös jonkinlaista ärsyttämisen halua. Halua päästä puolustamaan oikeuttaan olla ylipainoinen ja taakka muille.

      • Anonyymi

        Kuinkahan monen ylipainoisen taakkoja sinäkin kannat? Eivätköhän he kanna kilonsa ja taakkansa itse.

        Sinä itse luultavasti olet isompi taakka koko yhteiskunnalle vähäjärkisyytesi, jouppoutesi ja työn vieroksumisesi vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkahan monen ylipainoisen taakkoja sinäkin kannat? Eivätköhän he kanna kilonsa ja taakkansa itse.

        Sinä itse luultavasti olet isompi taakka koko yhteiskunnalle vähäjärkisyytesi, jouppoutesi ja työn vieroksumisesi vuoksi.

        Ylipainoisena itsekin, on oikein mukavaa, kun myös tuntemattomat ovat kovin huolissaan painostani....
        Mieltä lämmittää, kun ihmiset ovat niin empaattisia ja huomaavaisia...


    • Anonyymi

      Pitäisi kieltää, kuten baarissa viina ylenjuoneelta. Koituu menoja ja ovat painavia ruhot käännellä hoitajien.

    • Anonyymi

      Läskeillä on niin painava ruho. Ruhoa pidetään yllä rasvaisilla munkeilla.

      • Anonyymi

        Sinun ei onneksesi tarvitse kantaa muiden mahdollisesti painavia ruhoja.


      • Anonyymi

        Joudutko kantamaan läskien "taakan", kun olet noin suivaantunut?


    • Anonyymi

      Munkit ovat hyviä!
      Aloittajan pitäisi kysyä siltä ylipainoiselta, miksi hänellä on eväänä munkkeja. Se olisi reilumpaa kuin täällä anonyyminä irvaileminen. Vai eikö kantti kestä?

      • Anonyymi

        Se on totta että munkit on hyviä,mutta niitä EI kannata kuitenkaan syödä KOSKA niistä lihoo erittäin nopeasti.
        Kyllä minäkin niitä mielellään söisin,mutta kun tiedän että lihon niistä EN syö.
        Kannattaako lihoa kerralla kilon OIKEAA LÄSKIÄ yhden syöntikerran jälkeen.🤔
        Eihän herkuttelua tarvitse kokonaan lopettaa mutta sen vähentäminen auttaa painonhallinnassa.

        Kyllä munkkejakin kestää syödä 2 viikossa,mutta jos syöt niitä yhdeltä istumalta kokonaisen pussillisen,käy huonosti.


      • Anonyymi

        Eihän nyt kukaan ala haukkumaan ruokapöydässä kenenkään eväitä,ennemmin toisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on totta että munkit on hyviä,mutta niitä EI kannata kuitenkaan syödä KOSKA niistä lihoo erittäin nopeasti.
        Kyllä minäkin niitä mielellään söisin,mutta kun tiedän että lihon niistä EN syö.
        Kannattaako lihoa kerralla kilon OIKEAA LÄSKIÄ yhden syöntikerran jälkeen.🤔
        Eihän herkuttelua tarvitse kokonaan lopettaa mutta sen vähentäminen auttaa painonhallinnassa.

        Kyllä munkkejakin kestää syödä 2 viikossa,mutta jos syöt niitä yhdeltä istumalta kokonaisen pussillisen,käy huonosti.

        Pynnönen söi yhdessä videossa 50kpl munkkeja eikä sille mitään käynnyt.


    • Anonyymi

      Ei makeaa mahan täydeltä, tuollaisella miehellä pitäisi olla oikein kiukkuinen akka mikä pistäisi sen kuriin ja lakkaisi syödä mussuttamasta liikaa makeaa!

      • Anonyymi

        Jos munkinsyöjällä olisi rakastava vaimo, hän ovelasti laittaisi munkinsyöjälle evääksi itse tehtyjä sämpylöitä, herkullisia ja yksi munkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos munkinsyöjällä olisi rakastava vaimo, hän ovelasti laittaisi munkinsyöjälle evääksi itse tehtyjä sämpylöitä, herkullisia ja yksi munkki.

        Ei se muuttaisi yhtään tilannetta KOSKA niissä ON melkein samat kalorit,ne on siis samaa mutta vähän eri muodossa,ero on vain siinä että sänpylöissä ei ole sokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muuttaisi yhtään tilannetta KOSKA niissä ON melkein samat kalorit,ne on siis samaa mutta vähän eri muodossa,ero on vain siinä että sänpylöissä ei ole sokeria.

        Sämpylän päälle laitetaan rasvaa,makkaraa tai juustoa eli näin siinä ON munkin kalorit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sämpylän päälle laitetaan rasvaa,makkaraa tai juustoa eli näin siinä ON munkin kalorit.

        Syökää ennennin pottuja,niin minäkin syön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se muuttaisi yhtään tilannetta KOSKA niissä ON melkein samat kalorit,ne on siis samaa mutta vähän eri muodossa,ero on vain siinä että sänpylöissä ei ole sokeria.

        Muuttaa se tilannetta, jos alkaa syömään oikeaa ruokaa.


    • Anonyymi

      Miks niitä munkkeja syödään? Siks kun niistä tykätään.

      • Anonyymi

        Epäilen, ettei munkeilla nälkä lähde ja elimistö huutaa lisää ravintoaineita.


    • Anonyymi

      Aloituksen täytyy olla provo. Hyvin on yleisö provosoitunut, mutta se ei muuta mitään.

      Jos aloittaja tosissaan häiriintyy pahasti ihmisten halusta syödä munkkeja ja pitää munkkien syömistä yleisestikin pahana asiana, hänen pitää esittää hallitukselle munkkien valmistamisen, myymisen ja syömisen kieltävän lain laatimista. Köyhiltä pois sekin ilo!

      • Anonyymi

        Helpompaa se olisi, jos aloittaja lakkaisi huolehtimasta muiden syömishaluista. Ei siihen hallitusta tarvita.


    • Anonyymi

      Aika moni läski on pahastunut keskustelusta. Läski aiheuttaa yhteiskunnalle suuret kulut, koska tekonivelet ovat suurelta osin seurausta läskien ihan liian suuresta massasta. Nivelet eivät kestä sitä valtavaa ylipainoa, vaan hajoavat alta.

      Osa läskeistä kannustaa välinpitättömyydellään myös nuoria ja jopa lapsia olemaan läskejä. Läski on nykyisin hyvin siedettyä, vaikka se onkin haitallista ja rumaa.

      > Läskit pitää kuristaa.

      Ennen oli sellaisia liivejä, joissa läski kuristettiin kokoon tai siirrettiin eri paikkohin kropassa. Läskin voi siirtää myös Espoosta Turkuun tai Ouluun bussilla, ei tietenkään kuristamalla liiveillä.

      Läskien pitää välttää munkkeja ja muuta todella rasvaista hiilihydraattimössöä. Täällä on jopa leikkisästi puhuttu munkkilaista.

      • Anonyymi

        Tyhmät ihmiset (eli sinunlaiset) aiheuttaa suuremmat kulut yhteiskunnalle kuin mitä ylipainoiset


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ihmiset (eli sinunlaiset) aiheuttaa suuremmat kulut yhteiskunnalle kuin mitä ylipainoiset

        Pyydän anteeksi loukkauksiani. Minullakin on omat ongelmani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi loukkauksiani. Minullakin on omat ongelmani.

        Anteeksi että tekeydyin toiseksi, koska luulin ettei kukaan huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmät ihmiset (eli sinunlaiset) aiheuttaa suuremmat kulut yhteiskunnalle kuin mitä ylipainoiset

        Kerro lisää minun tyhmyydestäni ja omasta lihavuudestasi, jooko.

        Minun älykkyysosamääräni on sama kuin painoni eli alle sata, mutta sinun painolukemillasi me kaikki olisimme luultavasti neroja, Mensan rajahan taitaa olla 132 kiloa tai sinne päin.


    • Anonyymi

      Mitä se sulle kuuluu mitä muut syö??? Hanki elämä

      • Anonyymi

        Tämä on keskustelufoorumi, sinunkin pitäisi kyetä keskustelemaan läskeistäsi avoimesti.

        On avauduttu mm. munkkiverosta eli munkkeja verotettaisiin kovaa, etteivät ne aiheuttaisi sellaista läskistymistä kuin nykyisin.

        On hyvä vaatimus esittää avointa keskustelua läskistä ja munkeista, ja jokaisen pitäisi kyetä sietämään arvostelua asiassa. Avaus oli hyvä veto ja keskustelun avaus.


      • Anonyymi

        Miksi et söisi oikeaa ruokaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelufoorumi, sinunkin pitäisi kyetä keskustelemaan läskeistäsi avoimesti.

        On avauduttu mm. munkkiverosta eli munkkeja verotettaisiin kovaa, etteivät ne aiheuttaisi sellaista läskistymistä kuin nykyisin.

        On hyvä vaatimus esittää avointa keskustelua läskistä ja munkeista, ja jokaisen pitäisi kyetä sietämään arvostelua asiassa. Avaus oli hyvä veto ja keskustelun avaus.

        Tosin minua hävettävät monet lapselliset provosoivat ilmaukseni, joista pyydän nöyrimmästi anteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelufoorumi, sinunkin pitäisi kyetä keskustelemaan läskeistäsi avoimesti.

        On avauduttu mm. munkkiverosta eli munkkeja verotettaisiin kovaa, etteivät ne aiheuttaisi sellaista läskistymistä kuin nykyisin.

        On hyvä vaatimus esittää avointa keskustelua läskistä ja munkeista, ja jokaisen pitäisi kyetä sietämään arvostelua asiassa. Avaus oli hyvä veto ja keskustelun avaus.

        "Keskustelu" on ikävä kyllä ollut hyvin vihamielistä ja loukkaamaan pyrkivää, osittain myös äärimmäisen lapsellista. Tällaisella " keskustelulla" ei taatusti saada mitään hyvää aikaan.

        Ja kyllä, olen ylipainon rajoilla, BMI 25. Ainakin tähän asti olen kantanut kiloni itse, tehnyt töitä 30 vuotta ja maksanut 30 % tuloistani veroja. Aion syödä munkkeja aina kun mieli tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Keskustelu" on ikävä kyllä ollut hyvin vihamielistä ja loukkaamaan pyrkivää, osittain myös äärimmäisen lapsellista. Tällaisella " keskustelulla" ei taatusti saada mitään hyvää aikaan.

        Ja kyllä, olen ylipainon rajoilla, BMI 25. Ainakin tähän asti olen kantanut kiloni itse, tehnyt töitä 30 vuotta ja maksanut 30 % tuloistani veroja. Aion syödä munkkeja aina kun mieli tekee.

        Hyvä, nyt keskustelit avoimesti melkein loukkaamatta ketään: puhuit vain vihamielisyydestä ja äärimmäisestä lapsellisuudesta.

        Mitä työnteko ja vero-% kuuluu asiaan? Eikö olekin niin, että jokainen syö ihan mitä haluaa, siitä ei valtiovalta, työt tai verotus päätä?


    • Anonyymi

      Täällä aika moni kirjoittaa kuin aito tosi läski. He pahastuvat jos heidän läskeistään puhutaan, sillä jokainen saisi puhua vain omista läskeistään.

      Mikä saa aikaan sen läskistä puhumisesta pahastumisen; he käyvät kuumana kuin kesäaurinko? Jos syö munkkeja kaikki päivät, pitää kestää munkkien ja läskien mukanaan tuoma kritiikki.

      • Anonyymi

        Anteeksi tämä kommenttini, minulla on hyvin vaikea elämä ja olo tuntuu paremmalta kun saan privosoida ihmisiä ainoalla tavalla millä pystyn. En saa itse syödä munkkeja vaikka haluaisin. Anteeksi myös typerästä aloituksestani! En voi huonolle käytökselleni mitään. Jonotan hoitoon.


    • Anonyymi

      Täällä yksi läski pyytää anteeksi tekeytymällä toiseksi. Anteeksi hänen puolestaan.

      • Anonyymi

        Minun ei olisi pitänyt tehdä koko läski aloitusta. Hyvästi läskit syökää vaan munkkia.


      • Anonyymi

        Saat anteeksi, sillä olethan tosi läski, ja silloin asiat menee pahasti tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat anteeksi, sillä olethan tosi läski, ja silloin asiat menee pahasti tunteisiin.

        En ole läski vaan olen ihmetellyt miksi läskit syövät munkkeja. Mutta oli virhe tehdä tämä läski aloitus koska läskit eivät ymmärrä läski kieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole läski vaan olen ihmetellyt miksi läskit syövät munkkeja. Mutta oli virhe tehdä tämä läski aloitus koska läskit eivät ymmärrä läski kieltä.

        Ei kukaan ole sinulta pyytänyt anteeksi vaan niiltä läskeiltä jotka pahastuvat kun puhutaan läskistä.

        Avaus oli todella hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sinulta pyytänyt anteeksi vaan niiltä läskeiltä jotka pahastuvat kun puhutaan läskistä.

        Avaus oli todella hyvä.

        Avaa sinä haarasi ja pistä sinne porkkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa sinä haarasi ja pistä sinne porkkana.

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sinulta pyytänyt anteeksi vaan niiltä läskeiltä jotka pahastuvat kun puhutaan läskistä.

        Avaus oli todella hyvä.

        Kuka pahastuu, kuka ei....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka pahastuu, kuka ei....

        Sanakirjan mukaan läski-sana on halventavaa tyyliä, jos sitä käytetään lihavan synonyyminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanakirjan mukaan läski-sana on halventavaa tyyliä, jos sitä käytetään lihavan synonyyminä.

        Niin se onkin halventava.
        Lihavakin ihminen on ihminen.
        Läski taas on silavaa, laardia, ihraa, tms. sana ei kuvaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole läski vaan olen ihmetellyt miksi läskit syövät munkkeja. Mutta oli virhe tehdä tämä läski aloitus koska läskit eivät ymmärrä läski kieltä.

        Amerikoissa ihminen saa syödä itsensä niin, ettei enää pääse sängystä ylös. Silloin minusta pitäisi YHTEISKUNNAN puuttua. Onhan se pussillinen munkkeja hirveä eväs, jos on jo valmiiksi lihava. Pystyy vielä huolehtimaan itsestään ja käy töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikoissa ihminen saa syödä itsensä niin, ettei enää pääse sängystä ylös. Silloin minusta pitäisi YHTEISKUNNAN puuttua. Onhan se pussillinen munkkeja hirveä eväs, jos on jo valmiiksi lihava. Pystyy vielä huolehtimaan itsestään ja käy töissä.

        Jos aikuinen ihminen kärsii jostain ongelmasta, eikä halua siihen apua, on yhteiskunnan todella hankala ruveta auttamaan.
        Silloin on kyse psyykkisestä ongelmasta, jos syömällä syö itsensä liikuntakyvyttömäksi.
        Se on tunnesyömistä, saattaa käyttää ikäviin tunteisiin lääkkeenä syömistä, jos se vaikka helpottaa psyykkistä pahaa oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Rumasti sanottu!


    • Anonyymi

      Miksi ylipainoinen syö munkkeja? Samasta syystä kuin kaikki muutkin; munkit ovat hyviä.

      • Anonyymi

        Mä olen ylipainoinen, ja syön munkin tosi harvoin. Hyviä ne kyllä ovat.


    • Anonyymi

      Lihava pahastuu jos häntä sanotaan läskiksi. Se käy tunteisiin.

      • Anonyymi

        Kyllä, mutta läski-sana onkin tarkoitettu loukkaamaan.


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu.

        Millä tavalla sana läski pitäisi korvata, jotta tosi lihava ei siitä pahastuisi?

        Tosi lihava on siis hirveä läski.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla sana läski pitäisi korvata, jotta tosi lihava ei siitä pahastuisi?

        Tosi lihava on siis hirveä läski.

        Miksi pitäisi saada lihava pahastumaan ? Onko lihavat teille joku pakkomielle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi saada lihava pahastumaan ? Onko lihavat teille joku pakkomielle ?

        Puhu nyt faktasta faktana. Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu nyt faktasta faktana. Millä tavalla?

        Fakta on että läski on halventava ilmaus ja tarkoitettu loukkaamaan. Aloitus oli vielä asiallinen, mutta sitten joku moukka ilmestyi tähän ketjuun uhoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on että läski on halventava ilmaus ja tarkoitettu loukkaamaan. Aloitus oli vielä asiallinen, mutta sitten joku moukka ilmestyi tähän ketjuun uhoamaan.

        Et sitten pysty vastaamaan.

        Millä tavalla sana läski pitäisi korvata, jotta tosi lihava ei siitä pahastuisi? Tosi lihava on siis hirveä läski, mutta siitä pitää olla hiljaa.

        Aloituksessa ei ollut mitään asiallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on että läski on halventava ilmaus ja tarkoitettu loukkaamaan. Aloitus oli vielä asiallinen, mutta sitten joku moukka ilmestyi tähän ketjuun uhoamaan.

        Onko sinulla jo poikaystävä? Monella ikäiselläsi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo poikaystävä? Monella ikäiselläsi on.

        Anteeksi tuo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten pysty vastaamaan.

        Millä tavalla sana läski pitäisi korvata, jotta tosi lihava ei siitä pahastuisi? Tosi lihava on siis hirveä läski, mutta siitä pitää olla hiljaa.

        Aloituksessa ei ollut mitään asiallista.

        Ylipainoinen ja lihava ovat korrekteja ilmauksia, läski selvästi halventava. Ryssittelystä on annettu kunnianloukkaustuomioitakin. Kunnianloukkaustuomio edellyttää, että tekijällä on ollut tarkoitus loukata tai halventaa toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi tuo.

        Mistä pojat nipistevät, kun olet riuduttanut itsesi alipainoiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten pysty vastaamaan.

        Millä tavalla sana läski pitäisi korvata, jotta tosi lihava ei siitä pahastuisi? Tosi lihava on siis hirveä läski, mutta siitä pitää olla hiljaa.

        Aloituksessa ei ollut mitään asiallista.

        Miksi ylipäänsä lihavia pitäisi haukkua, solvata, yhtään millään sanalla ?
        Miksi juuri sinua huolettaa jonkun toisen ylipaino ?
        Ihminen, joka haukkuu muita, voi itse jostain syystä huonosti.


      • Anonyymi

        Sanoisin, että itsepähän läskini kannan.
        Kaverini ja tuttavani ovat tosin sen verran fiksuja, etteivät muiden painoista huomauttele.
        Tervejärkinen ihminen kyllä ymmärtää, mikä voi loukata toista, eikä puhu loukkaavasti.


    • Anonyymi

      Ihmisten pitäisi ymmärtää, että yleensä hyvin lihavilla ihmisillä on jokin trauma mitä eivät pysty tai osaa käsitellä muulla tavalla kun ylensyömällä, joten tämmöiset läski jutut eivät ainakaan asiaa millään tavalla auta kyseistä ihmistä ja ovat varmasti saaneet kuulla ylipainostaan jo terveyden huollon kautta ihan tarpeeksi. Nämä henkilöt tarvitsevat intensiivistä terapiaa, mitä tässä maassa ei saa, ellei ole itsellä fyrkkaa sitä maksaa.

      • Anonyymi

        Todella halventava kirjoitus eli pistä sinne porkkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella halventava kirjoitus eli pistä sinne porkkana.

        Hyvin sanottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella halventava kirjoitus eli pistä sinne porkkana.

        Mitä halventavaa on puhua traumasta?

        Monella lihavalla valtava ylipaino ei johdu kuitenkaan traumasta vaan välinpitämöttömyydestä, laiskuudesta ja mukavuudenhalusta. Munkit ovat maultaan hyviä, jolloin aivot menevät stop-tilaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Anteeksi että lähetin tuon, se oli läskejä kohtaan rumasti tehty.


    • Anonyymi

      Tänne muuten kirjoittelee myös alipainoisia alle 14-vuotiaita teini-ikäisiä syömishäiriöisiä tyttöjä, jotka vihaavat ylipainoisia.

      • Anonyymi

        "Kun hän käveli, näkyikö hänen pikkuhousut housujen läpi?"

        Anteeksi, kirjoitan usein ajattelematta ja ihan mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun hän käveli, näkyikö hänen pikkuhousut housujen läpi?"

        Anteeksi, kirjoitan usein ajattelematta ja ihan mitä sattuu.

        Sinun pitäisi löytää poikaystävä, joka kutittelisi sinua ja kuiskaisi korvaasi: ”Olet ihana!”


    • Anonyymi

      Varmasti ajattelee niin että VOIHAN sitä välillä vähän herkutella.Vain tämän kerran.

    • Anonyymi

      > Miksi ylipäänsä lihavia pitäisi haukkua, solvata, yhtään millään sanalla ?

      Onko sinulla näyttöpääte- tai lukulasit hukassa?

      Palstalla keskustellaan laihdutuksesta, jossa oletuksena lihavat tai painonsa kanssa taiteilevat haluavat keskustella omilla keinoillaan aiheesta ja päästä eroon liioista läskeistään. Nyt on jo opittu, että painonsa perusteella keskustelijaa ei saa solvata läskiksi, mutta häntä saa kutsua lihavaksi tai ylipainoiseksi. Kertyvä ravinnollinen pikkuosanen, joka osoittaa ihmisen ylipainon, on läski eli rasva eli silava eli laardi.

      Jos anonyymi lihava ottaa asiakseen pahastua laihdutuspalstalla siitä, että hänen painonsa otetaan esille ja asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä, sitä voidaan pitää todella kummallisuuden huippuna. Vielä typerämpää olisi tietenkin se, että joku hoikka pahastuisi lihavan puolesta siitä, että lihavan painosta puhutaan. On turha käydä opettamaan ketään sillä, että me olemme kaikki ihmisiä sekä tasa-arvoisia ja että ollaan toisillemme tosi ystävällisiä. Mitä järkeä on siinä, että täällä teeskennellään kaikkien olevan ihmisiä, koska kyseessä on läskin tuottama ongelma ihmiselle ja ihmisille.

      Joku saa täällä neuvoja ja joku saa vertaistukea, mutta kaikkeen ei aina löydy helppoa vastausta tai ratkaisu saattaakin piillä vasta seuraavan kulman takana. Jonkun kokemus voi olla toisen pelastus, mutta toisen painajainen.

      > Ihminen, joka haukkuu muita, voi itse jostain syystä huonosti.

      Paljonko saisit tuosta kyökkipsykologin lausunnosta oikeassa elämässä?

      Jos et kestä vaakasi lukemaa, älä astu vaakalle. Jos et ymmärrä sitä, että tämä foorumi on anonyymi maailma, ei koti, koulu, työpaikka, kauppa, ravintola tai ostoskeskus, olet totaalisen väärässä paikassa. Voit olla oikeassa elämässäsi ihan mitä tahansa, jopa maailman napa, mutta täällä sinä olet anonyymi, et kenellekään kiinnostava, sillä sinä et ole täällä kukaan, ja olet vain tuottamasi tekstin arvoinen.

      Täällä keskustellaan sananvapauden piirissä laihdutuksesta, lihavuudesta ja läskistä, ja jos sinä otat sen henkilökohtaisesti, liian raskaasti ja solvauksena, pysy oikeassa elämässä - siellä sinua turvaavat ystävät, sukulaiset, työkaverit, laki ja jopa perustuslaki. Kuten sanottua, täällä sinulta puuttuu tukiverkko, ja olet pelkkä anonyymi, nimetön ja kasvoton ja jonka anti muille on vain se, mitä he itse kukin suostuvat kullekin tekstille antamaan.

      Itsesääliin on turha vajota ihan samalla tavalla kuin olisi kenenkään turha vajota tasolle, jossa kirjoittajat mielletään hoikiksi teinitytöiksi, jotka etsivät täältä ensimmäistä poikaystävää. Jollekin katkeralle teinityttö-termin käyttö on olevinaan pahakin loukkaus, vaikka osalle ihmisistä teinityttöys on ollut elämän parasta aikaa, koko elämä odotuksineen vielä edessä.

      • Anonyymi

        Hehe, kestän kyllä vaakalukemat, vaikka niitä vähän liikaa itselläni onkin.
        Oikeastaan mietin, että on olemassa ihmisiä, myös lihavia sellaisia, jotka loukkaantuvat ja pahastuvat tällaisista kirjoituksista, joita tänne kirjoitetaan.
        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama, mitä muut ajattelevat vaikkapa minun painostani, itselleni painoni ja kokoni on ihan ok, ja se riittää.

        Ja kun mainitsit, että onko lukulasini hukassa, sellaisia en käytä.
        Aloituksessa kysyttiin, miksi ylipainoiset syövät munkkeja, eli eiköhän täällä ole keskusteltu muustakin kuin laihdutuksesta. Luetun ymmärtämisestä olisi valtavasti hyötyä, vaikka eipä sekään muiden osalta minulle kuulu millään tavalla.
        Hyvää ja helteistä päivää vaan sinnekin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe, kestän kyllä vaakalukemat, vaikka niitä vähän liikaa itselläni onkin.
        Oikeastaan mietin, että on olemassa ihmisiä, myös lihavia sellaisia, jotka loukkaantuvat ja pahastuvat tällaisista kirjoituksista, joita tänne kirjoitetaan.
        Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama, mitä muut ajattelevat vaikkapa minun painostani, itselleni painoni ja kokoni on ihan ok, ja se riittää.

        Ja kun mainitsit, että onko lukulasini hukassa, sellaisia en käytä.
        Aloituksessa kysyttiin, miksi ylipainoiset syövät munkkeja, eli eiköhän täällä ole keskusteltu muustakin kuin laihdutuksesta. Luetun ymmärtämisestä olisi valtavasti hyötyä, vaikka eipä sekään muiden osalta minulle kuulu millään tavalla.
        Hyvää ja helteistä päivää vaan sinnekin!

        > Luetun ymmärtämisestä olisi valtavasti hyötyä, vaikka eipä sekään muiden osalta minulle kuulu millään tavalla.

        Hehe, totta. Muiden asiat eivät kuulu sinulle millään tavoin.


    • Anonyymi

      Tänään näin oikein lihavan ihmisen, jolla oli munkki tai pulla suussa. Se munkki ei haitannut lainkaan, mutta se haittasi, kun jalat olivat taipuneet polvien kohdalta ulos päin valtavan painon alla. Lopultakin se yhdistelmä munkki + jalat lopultakin haittasi.

      Mikä saa nuoret ihmiset noin ajattelemattomaksi? Tai kuten tuossa edellä sanottiin, mitäpäs se asia minulle kuuluu, tai kenellekään muulle. Yhteiskuntahan ne keinonivelet molempiin polviin lopulta maksaa, kipu tulee olemaan aivan sitä omaa.

      • Anonyymi

        Niin, eihän se kenellekään muulle kuulu.
        Kirjoitat silti, että " se haittasi kun jalat eivät taipuneet polvien kohdalta.."
        Haittasiko se jotenkin omaa liikkumistasi ? Ne toisen ihmisen jalat...
        Yhteiskunta joutuu maksamaan paljon muustakin kuin ihmisten keinonivelistä. Siksi me kansalaiset joudumme maksamaan veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän se kenellekään muulle kuulu.
        Kirjoitat silti, että " se haittasi kun jalat eivät taipuneet polvien kohdalta.."
        Haittasiko se jotenkin omaa liikkumistasi ? Ne toisen ihmisen jalat...
        Yhteiskunta joutuu maksamaan paljon muustakin kuin ihmisten keinonivelistä. Siksi me kansalaiset joudumme maksamaan veroja.

        On ihan turhaa tuntea surua toisen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ihan turhaa tuntea surua toisen puolesta.

        Pyydän anteeksi niiltä lukijoilta, jotka eivät ole kirjoittaneet tähän ketjuun, tämän ketjun matalaa tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi niiltä lukijoilta, jotka eivät ole kirjoittaneet tähän ketjuun, tämän ketjun matalaa tasoa.

        Onko sinulla jo lihava poikaystävä jonka miestissit heiluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo lihava poikaystävä jonka miestissit heiluu?

        Ei ole, miten niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, miten niin?

        On kohteliasta kysyä, se on tapana täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydän anteeksi niiltä lukijoilta, jotka eivät ole kirjoittaneet tähän ketjuun, tämän ketjun matalaa tasoa.

        Kenenkään ei tarvitse pyydellä anteeksi toisten ihmisten puolesta. Anteeksipyyntö on yleensä henkilökohtainen, se kuuluu sellaisen ihmisen esitettäväksi, joka on itse toiminut väärin, ei ole muiden tehtävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla jo lihava poikaystävä jonka miestissit heiluu?

        Miestisseissä on kyllä jotain söpöä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miestisseissä on kyllä jotain söpöä...

        Se vaatii paljon makeiden ja muhkeiden munkkien popsimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaatii paljon makeiden ja muhkeiden munkkien popsimista.

        Kyllä lihoa voi popsimalla muutakin kuin makeita munkkeja.


    • Anonyymi

      Tässä säikeessä on tullut selväksi että yksi tau useampi hankilö ei pidä siitä että muiden ihmisten asioihin puututaan. On siis ylipainoisen oma asia kuinka monta munkkia hän päivässä syö.

      Jossakin sanottiin että on turha maata auringossa ellei kestä kuumuutta ja vertauskuva sopinee usempaan paikkaan. On siis ylipainoisen oma asia kuinka paljon muiden kirjoituksista pahastuu ja kirjoittajan oma päätös mitä sanoo ja miten sanoo.

      • Anonyymi

        Nimenomaan mitä ja miten sanoo.
        Kertoo jonkinasteisesta typeryydestä, jos haukkuu ja arvostelee muita ihmisiä, ulkonäön, koon, tai minkään muunkaan takia.


    • Anonyymi

      Älä tämmöisiä murehdi. Kyllä tämäkin munkinsyöjä kantaa itse lihansa.

      • Anonyymi

        Läski aiheuttaa yhteiskunnalle valtavat kustannukset, joista etunenässä kulkee tekonivelet. Perässä lopulta tulevat tietenkin sydän- ja vesisuonitaudit, diabetes ja rasvamaksa, jotka keräävät loput rahat noin laskennallisesti.

        Lihavuus eli läskiys on nykyinen kansantauti, ja lihavuus on 90 % tapauksista oma valinta, ei vaikkapa perinnöllinen sairaus. Joka ikinen yksittäinen munkki on syöjänsä valintakysymys.

        Kaikki me kuolemme, siitä on turha muistuttaa. Kyse onkin siitä, miten elää kuolemaansa saakka. Ehkä lihavat on lepposia, ei ne tee muille kepposia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski aiheuttaa yhteiskunnalle valtavat kustannukset, joista etunenässä kulkee tekonivelet. Perässä lopulta tulevat tietenkin sydän- ja vesisuonitaudit, diabetes ja rasvamaksa, jotka keräävät loput rahat noin laskennallisesti.

        Lihavuus eli läskiys on nykyinen kansantauti, ja lihavuus on 90 % tapauksista oma valinta, ei vaikkapa perinnöllinen sairaus. Joka ikinen yksittäinen munkki on syöjänsä valintakysymys.

        Kaikki me kuolemme, siitä on turha muistuttaa. Kyse onkin siitä, miten elää kuolemaansa saakka. Ehkä lihavat on lepposia, ei ne tee muille kepposia.

        On paljon muutakin, mikä nostaa yhteiskunnan kustannuksia.


    • Anonyymi

      Tänään oli hieno ilmestys katukuvassa. Tosi lihava nuorehko nainen juoksi ihan kelpo vauhtia eli yritys oli 100 % kohdallaan.

    • Anonyymi

      Itsensä palkitseminen on tuohon todennäköisin syy.

      • Anonyymi

        Mistä palkitseminen johtuu? Elossa olemisesta?


      • Anonyymi

        Kai nyt ihminen juosta saa, jos niin haluaa. Ei pitäisi kuulua kenellekään.


    • Anonyymi

      Täällä yksi (tai pari) kirjoittaa kuin tosi läski.

      • Anonyymi

        Jaaa...
        Ja entäs sitten ?


      • Anonyymi

        Pahoittelen kielenkäyttöäni. Olen vasta teini-ikäinen. Olen myös tyttö, kuten voitte havaita myrkyllisistä kommenteistani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen kielenkäyttöäni. Olen vasta teini-ikäinen. Olen myös tyttö, kuten voitte havaita myrkyllisistä kommenteistani.

        Een usko. Jos olisit, et olisi ilmaissut asiaa noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen kielenkäyttöäni. Olen vasta teini-ikäinen. Olen myös tyttö, kuten voitte havaita myrkyllisistä kommenteistani.

        Anteeksi, olen tosi paksu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Een usko. Jos olisit, et olisi ilmaissut asiaa noin.

        Kyllä minä olen teini-ikäinen tyttö. Haluaisin juosta metsässä tukku hulmuten alasti ja ihana poika ottaisi minut kiinni ja kuiskaisi korvaani hellyyden sanoja ja purisi minua korvalehdestä. Mutta oikeasti olen ilkeä ihminen ja vinoilen vain muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen teini-ikäinen tyttö. Haluaisin juosta metsässä tukku hulmuten alasti ja ihana poika ottaisi minut kiinni ja kuiskaisi korvaani hellyyden sanoja ja purisi minua korvalehdestä. Mutta oikeasti olen ilkeä ihminen ja vinoilen vain muille.

        Sinä olet jo pahasti elämäsi ehtoopuolella, ja voisit rajoittaa mielikuvitustasi tai sitten ihan vaan keskustella nimim. Maya-70 kanssa. Maya on entinen ylipainoinen, joka tietää kaiken korvanlehdistä.

        Pahinta monelle on se, kun jalkojen luusto on rakenteeltaan niin raskas. Silloin ei kykene edes juoksemaan metsässä tai liikkumaan luonnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä olen teini-ikäinen tyttö. Haluaisin juosta metsässä tukku hulmuten alasti ja ihana poika ottaisi minut kiinni ja kuiskaisi korvaani hellyyden sanoja ja purisi minua korvalehdestä. Mutta oikeasti olen ilkeä ihminen ja vinoilen vain muille.

        Jos olet ilkeä ja muille vinoileva, niin onko sinulla itselläsi hyvä olla ?
        Voitko hyvin ?
        Miltä tuntuu, kun olet saanut olla ilkeä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet jo pahasti elämäsi ehtoopuolella, ja voisit rajoittaa mielikuvitustasi tai sitten ihan vaan keskustella nimim. Maya-70 kanssa. Maya on entinen ylipainoinen, joka tietää kaiken korvanlehdistä.

        Pahinta monelle on se, kun jalkojen luusto on rakenteeltaan niin raskas. Silloin ei kykene edes juoksemaan metsässä tai liikkumaan luonnossa.

        Jalkojen jykevä luusto on hyvä asia ylipainoiselle ihmiselle, jaksaa kannatella paremmin painoa.
        Nimim, kokemusta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet jo pahasti elämäsi ehtoopuolella, ja voisit rajoittaa mielikuvitustasi tai sitten ihan vaan keskustella nimim. Maya-70 kanssa. Maya on entinen ylipainoinen, joka tietää kaiken korvanlehdistä.

        Pahinta monelle on se, kun jalkojen luusto on rakenteeltaan niin raskas. Silloin ei kykene edes juoksemaan metsässä tai liikkumaan luonnossa.

        "Sinä olet jo pahasti elämäsi ehtoopuolella" ei ollut poliittisesti korrekti ilmaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sinä olet jo pahasti elämäsi ehtoopuolella" ei ollut poliittisesti korrekti ilmaus.

        Teinitytöksi lausuminen ei myöskään ole poliittisesti korrekti ilmaus. Tarkoitus vain jää epäselväksi, johon luultavasti nimim. Mayja-70 osaisi vastata.

        Jos lausuu teinitytöksi toisia kirjoittajia, kyse voi olla lähinnä kolmesta asiasta: (1) elämäänsä jo pahasti kyllästynyt kirjoittaja luulee (väärin) että teinitytöksi lausuminen on loukkaavaa, koska teinitytön elämänkokemus ei voi olla sama kuin vanhuksella tai; (2) jo ikääntynyt ja elämäänsä katkeroitunut kirjoittaja haluaisi palata takaisin nuoruuteensa, jolloin koko elämä oli vielä odottamisen arvoisena edessä tahi; (3) elämänsä ehtoopuolella olevan kirjoittajan kokemukset naisista tai tytöistä ja varsinkin nuorista sellaisista on pelkästään negatiivinen.

        Kysymys on siis tabula rasasta eli mitä kanvaasiin maalataan - taulun puolinainen lasi on siis puoliksi tyhjä tai puoliksi täysi. Toisaalta, kirjoittajan mukaan teinitytön pitäisi aina hankkia itselleen poikaystävä, joka ilmiönä viittaa siihen, että henkilö todellakin on elämänsä ehtoopuolella, ja katsonee nenäänsä pitkin samaa sukupuolta olevien suhteita. Vaihtoehtona on toki kirjoittajan pettymys elämään ja sen peittely-yritykset. Ennen oli ennen ja nyt on nyt, sateenkaaren värit ovat uusi musta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinitytöksi lausuminen ei myöskään ole poliittisesti korrekti ilmaus. Tarkoitus vain jää epäselväksi, johon luultavasti nimim. Mayja-70 osaisi vastata.

        Jos lausuu teinitytöksi toisia kirjoittajia, kyse voi olla lähinnä kolmesta asiasta: (1) elämäänsä jo pahasti kyllästynyt kirjoittaja luulee (väärin) että teinitytöksi lausuminen on loukkaavaa, koska teinitytön elämänkokemus ei voi olla sama kuin vanhuksella tai; (2) jo ikääntynyt ja elämäänsä katkeroitunut kirjoittaja haluaisi palata takaisin nuoruuteensa, jolloin koko elämä oli vielä odottamisen arvoisena edessä tahi; (3) elämänsä ehtoopuolella olevan kirjoittajan kokemukset naisista tai tytöistä ja varsinkin nuorista sellaisista on pelkästään negatiivinen.

        Kysymys on siis tabula rasasta eli mitä kanvaasiin maalataan - taulun puolinainen lasi on siis puoliksi tyhjä tai puoliksi täysi. Toisaalta, kirjoittajan mukaan teinitytön pitäisi aina hankkia itselleen poikaystävä, joka ilmiönä viittaa siihen, että henkilö todellakin on elämänsä ehtoopuolella, ja katsonee nenäänsä pitkin samaa sukupuolta olevien suhteita. Vaihtoehtona on toki kirjoittajan pettymys elämään ja sen peittely-yritykset. Ennen oli ennen ja nyt on nyt, sateenkaaren värit ovat uusi musta.

        Kyllä nuo palstan läskittelijät ovat järjestään huonovointisia kipuilevia 12–16-vuotiaita lapsia, ja melko varmasti tyttöjä. Muistutan tästä ihmetteleviä kanssalukijoita, että siinä syy teksteihin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo palstan läskittelijät ovat järjestään huonovointisia kipuilevia 12–16-vuotiaita lapsia, ja melko varmasti tyttöjä. Muistutan tästä ihmetteleviä kanssalukijoita, että siinä syy teksteihin,

        Sinä olet se näsäviisas lapsi.


    • Anonyymi

      Munkit on hyviä. Maistuu hyvältä. Mukavia mussuttaa.

      • Anonyymi

        Jos ajatellaan että on vaikka 15kg ylipainoa niin kyllä sen kans pärjää.
        Sehän voi johtua monestkin syystä voi olla vaikka liikuntarajoittein mikä hidastaa aineen vaihduntaa.
        Myöskin ikääntyessä ylipaino näyttää paremmalta ulospäin kuin se että olisi liian vanhalta näyttävä kurttunaama.

        Mutta jos vaihdetaan että onkin 15kg alipainoinen niin sitäpä vasta kauhistellaan.
        Itse mielummin painan yli indeksin kuin se että eläisin sen indeksin ali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatellaan että on vaikka 15kg ylipainoa niin kyllä sen kans pärjää.
        Sehän voi johtua monestkin syystä voi olla vaikka liikuntarajoittein mikä hidastaa aineen vaihduntaa.
        Myöskin ikääntyessä ylipaino näyttää paremmalta ulospäin kuin se että olisi liian vanhalta näyttävä kurttunaama.

        Mutta jos vaihdetaan että onkin 15kg alipainoinen niin sitäpä vasta kauhistellaan.
        Itse mielummin painan yli indeksin kuin se että eläisin sen indeksin ali.

        Mitä siitä pitäisi välittää, mitä muut ajattelee ?
        Jos joku kauhistelee, niin entä sitten ?
        Ei me täällä muita varten eletä, muiden takia ei tarvitse olla jonkun tietynlainen, tai tietynnäköinen tai -kokoinen.


    • Anonyymi

      Sehän se vasta syökin.

      • Anonyymi

        Siis se läski.


      • Anonyymi

        Syöminen on kivaa.
        Nälissään ei ole kiva olla.
        Kaikki syövät jotain elääkseen. Tai ainakin pitäisi syödä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1864
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe