Presidentti Stubb oli helikopterilla lentänyt Utsjoelle.

Anonyymi-ap

Turvallisuus asioista mainitsi haastatteluissa.

Eihän täällä ole turvallista liikkua autoilla, koska täällä on puutteita terveydenhuollossa ja kyllä nuo liittyy myös turvallisuuteen, koska meillä ei RESURSSIT riitä jos suur onnettomuus tapahtuu.

Ilmasta näkee kaikista parhaiten miten huonosti meillä on hoidettu turvallisuus asiat.

10

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä luin tämä jutun https://www.is.fi/politiikka/art-2000010445706.html

Yleensäkin luen Ilta-Sanomien uutiset, koska he kirjoittaa asiat niin että minä jaksa lukea ja saatan lukea monta tuntia heidän kirjoittamia juttuja.

He kirjoittivat sellaisesta aiheesta jonka avulla minulle aukes ihan uusi maailma ja tajusin tuon jälkeen asioita vielä enemmän.

• Anonyymi

Sinun holo pittää huomenna käyä kättäpäivää stubille koululla.anna vähän ohjeita samalla.

• Anonyymi

En minä voi sinne mennä, koska sehän KUNNIANLOUKKAUS jos menee Presidentille sanomaan päivää sekä kerron samalla mitäs kaikkea täällä on hoitamatta, koska terveydenhoito EI KUULU HEISTÄ TURVALLISEEN KUNTAAN vaan tuo on HYVINVOINTIA.

• Anonyymi

Honoko ri osaa kuin peräkammarista huudella.pelkäätkö mennä räkyttään naaman eteen

• Anonyymi

Presidentti Stubb kävi tapaamassa SAAMELAISIA joten se on KUNNIANLOUKKAUS mennä paikalle jos EI OLE SAAMELAINEN EIKÄ KOLTANSAAMELAINEN!

• Anonyymi

Ei ole tarvinnut Suomen valtion tarvinnut tuhlata miljoonia MINUN TUTKIMUKSIIN!

Ruijan suomalainen kveeni istui KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA ensin, koska en ollut tuota huomannut ja en voinut tuolla puolustautua.

Kyllä Presidentti Stubb ilmoittaa milloin hän minua tulee tapaamaan ministereiden sekä kansanedustajien kanssa.
        Ei minun Ruijan suomalaisen kveenin asioita tarvi muiden tulla hoitamaan, koska osaan hoitaa itse Diplomaattisesti sekä ilmoittaa : Kyllä meitä pitäis enemmän, kuin vain minä Inarin kunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole tarvinnut Suomen valtion tarvinnut tuhlata miljoonia MINUN TUTKIMUKSIIN!

Ruijan suomalainen kveeni istui KUNNIANLOUKKAUS SAKKO VANKINA ensin, koska en ollut tuota huomannut ja en voinut tuolla puolustautua.

Kyllä Presidentti Stubb ilmoittaa milloin hän minua tulee tapaamaan ministereiden sekä kansanedustajien kanssa.
        Ei minun Ruijan suomalaisen kveenin asioita tarvi muiden tulla hoitamaan, koska osaan hoitaa itse Diplomaattisesti sekä ilmoittaa : Kyllä meitä pitäis enemmän, kuin vain minä Inarin kunnassa.

Ei muut alkuperäiskansat ole istuneet Kunnianloukkaus vankeutta edes sakko vankina, kuin minä Ruijan suomalaisena kveeninä!

Ihmisoikeusten puolesta istuin YK viikolla, koska me Ruijan suomalaiset kveenit joita edustan ollaan SOTARIKOKSEN UHREJA!

• Anonyymi

Sen verran pitää myös korjata asiaa, että en ole PERÄKAMMARISSA ollut taas muutamaan päivään.

Olen YKSIN NAISENA ILMAN KOIRAA, MIESTÄ ja AUTOA keskellä metsää!

Kävi tuossa mies joka oli tilattu, mutta ei ollut minua varten vaan ihan muuhuun hommaan.

Voi olla, että tavataan ehkä uudelleen samoissa merkeissä, mutta voi olla myös että EI TAVATA jos minä peräkammariin taas jumin…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran pitää myös korjata asiaa, että en ole PERÄKAMMARISSA ollut taas muutamaan päivään.

Olen YKSIN NAISENA ILMAN KOIRAA, MIESTÄ ja AUTOA keskellä metsää!

Kävi tuossa mies joka oli tilattu, mutta ei ollut minua varten vaan ihan muuhuun hommaan.

Voi olla, että tavataan ehkä uudelleen samoissa merkeissä, mutta voi olla myös että EI TAVATA jos minä peräkammariin taas jumin…

Kokoomus oli ilmoittanut, että he käy tyhjentämässä PASKA KAIVON ensi viikolla kun en ole enää täällä!

He ei voi muuttaa POLIITTISTA SYRJINTÄ SUUNTAANSA, koska he oli halunneet viedä asian käräjille. Minun poliittiset näkemykset käy KOKOOMUKSEN KUNNIAN PÄÄLLE.

Tuolle toiselle miehelle jonka olivat tilanneet tänne kerroin, että minä tapan sääskiä, kärpäsiä sekä muita vastaavia pieniä elukoita koska en ole haluakas elämään niiden kanssa.
        Kerroin hänelle, että muurahais myrkkyä levittelin eilen ympäriä mökkiä niin muurahaiset pysyy ulkona eikä valtaa mökkiä joka on tarkoitettu ihmisten asuttavaksi!

• Anonyymi

Porokyyti ei kelvannut

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe