Onko kyse tekniikkavirheestä vai elimistön viasta, kun juoksu on yhtä vamma- ja kipukierrettä?
Jotkut harrastajat puhuvat juoksun yhteydessä "iskutuksesta". Itse en ainakaan ole havainnut minkäänlaisia iskuja juostessa.
Miksi toisilla juoksuharrastajilla ei ole mitään ongelmia vuosikymmeniin?
Toiset juokseva vuosikymmeniä ilman ongelmia. Toisilla paikat eivät tahdo kestää millään? Miksi?
11
406
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on laahaava askel ja juoksen asfaltilla vielä vuosikymmenienkin jälkeen.
- Anonyymi
Ylipaino
- Anonyymi
Ei kestä paikat jos juoksee liika kovaa.
- Anonyymi
Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
8min/km rentoa ei tule vammoja.
- Anonyymi
kysy ballerolta
- Anonyymi
Miula paikat kestää. Maltti on valtti. Ei piä ahnehtia.
- Anonyymi
Miula tuntuu iskuja nilkoissa, jos käytän Hokia. Sitten sen vasta huomaa kun tulee vammoja.
- Anonyymi
Kähöllä paikat kestää. Palautuu hölkän välissä.
- Anonyymi
Dieetti. Dieettaavat naiset vammaherkkiä. Rasitusmurtuma milloin sääressä, milloin reidessä, milloin lonkassa. Dieettaavat naisia ei ole tehty juoksemaan. On se kumma kun pullukat juoksevat vuosikausia ilman vammoja ja dieettaavat ovat jatkuvasti telakalla.
- Anonyymi
Pitää ahnehtia kohtuudella. All-out jantterit telakalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833