Onko kyse tekniikkavirheestä vai elimistön viasta, kun juoksu on yhtä vamma- ja kipukierrettä?
Jotkut harrastajat puhuvat juoksun yhteydessä "iskutuksesta". Itse en ainakaan ole havainnut minkäänlaisia iskuja juostessa.
Miksi toisilla juoksuharrastajilla ei ole mitään ongelmia vuosikymmeniin?
Toiset juokseva vuosikymmeniä ilman ongelmia. Toisilla paikat eivät tahdo kestää millään? Miksi?
15
577
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on laahaava askel ja juoksen asfaltilla vielä vuosikymmenienkin jälkeen.
- Anonyymi
Ylipaino
- Anonyymi
Ei kestä paikat jos juoksee liika kovaa.
- Anonyymi
Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
8min/km rentoa ei tule vammoja.
- Anonyymi
kysy ballerolta
- Anonyymi
Miula paikat kestää. Maltti on valtti. Ei piä ahnehtia.
- Anonyymi
Miula tuntuu iskuja nilkoissa, jos käytän Hokia. Sitten sen vasta huomaa kun tulee vammoja.
- Anonyymi
Kähöllä paikat kestää. Palautuu hölkän välissä.
- Anonyymi
Dieetti. Dieettaavat naiset vammaherkkiä. Rasitusmurtuma milloin sääressä, milloin reidessä, milloin lonkassa. Dieettaavat naisia ei ole tehty juoksemaan. On se kumma kun pullukat juoksevat vuosikausia ilman vammoja ja dieettaavat ovat jatkuvasti telakalla.
- Anonyymi
Juu. Vauhtisammakon dieettitreenissä tulee rasitusmurtumia.
- Anonyymi
Pitää ahnehtia kohtuudella. All-out jantterit telakalla.
- Anonyymi
Pitää olla tarkkana missä juoksee, ei missään nimessä asfaltilla.
- Anonyymi
Minä olen juossut jo 30 vuotta ilman ongelmia. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Kenellä ei pakarat kestä hölkkää.
Juholla.
Kk jälkeen ylämäki vaikiaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1704054Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,953386SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002746Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2922625Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392336Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1592087Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02040Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k71689- 441107
- 951048