Sinkut ovat epäonnistujia

Väite:

Jos on hyvännäköinen ja elämässään onnistunut, menestynyt, niin ei ole sinkku, vaan on varattu, on naimisissa, on perhe jne. Tämä on ehdottomasti totta, miltei ilman poikkeuksia.
Jos on ruma, epäonnistunut elämässään niin on sinkku, tämä on ehdottoman totta, miltei sataprosenttisesti.

Otsikko kertoo sen mitä tästä voimme päätellä.

46

420

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tähän sentään voisi jotain vastata. Penis keskusteluun en osaa ottaa kantaa. Se on typerin aloitus ikinä ja jotkut jaksaa vinkua 😆

• Anonyymi

Mielestäni parisuhteeseen meneet ovat niitä avuttomia, aikuisen pitäisi osata elää ja tulla toimeen ihan yksin

• Anonyymi

Joo mennään suhteeseen, pystytetään kulissit. Viikonloppuna hakataan lapset ja ajetaan koko perhe lumihankeen. Sunnuntaina mennään kirkkoon. Kirkon jälkeen haukutaan vaimon kanssa muut seurakuntalaiset.
        Esmerkiksi nuoin.

Ja millä mittarilla sitten mitataan se menestys? Silläkö että on talo, 2 autoa, vene, kesämökki ja tukku seteleitä. Orjuus työpaikalle ja velkavankeus. Mutta piha on kauniimpi, kuin naapurin.

Vaiko jollain muulla mittarilla??

• Anonyymi kirjoitti:

Joo mennään suhteeseen, pystytetään kulissit. Viikonloppuna hakataan lapset ja ajetaan koko perhe lumihankeen. Sunnuntaina mennään kirkkoon. Kirkon jälkeen haukutaan vaimon kanssa muut seurakuntalaiset.
        Esmerkiksi nuoin.

Ja millä mittarilla sitten mitataan se menestys? Silläkö että on talo, 2 autoa, vene, kesämökki ja tukku seteleitä. Orjuus työpaikalle ja velkavankeus. Mutta piha on kauniimpi, kuin naapurin.

Näillähän se mitataan tässä yhteiskunnassa. Sitten on se yhteiskuntakelpoinen ihminen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näillähän se mitataan tässä yhteiskunnassa. Sitten on se yhteiskuntakelpoinen ihminen.

Vaimon hakkaamisen ja tapon unohdin tuosta listasta vahingossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaimon hakkaamisen ja tapon unohdin tuosta listasta vahingossa.

Se on tärkeintä miltä näyttää ulospäin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on tärkeintä miltä näyttää ulospäin.

Ja siitä norsunkärsälle, jos itse ei pysty samaan? 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Ja siitä norsunkärsälle, jos itse ei pysty samaan? 🤔

Niin.. no ihminen on sosiaalinen eläin. Jos syrjäydyt ja jäät yksin, kun oot ruma paske. Niin on ihan luonnollista että alat kärsiä siitä henkisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin.. no ihminen on sosiaalinen eläin. Jos syrjäydyt ja jäät yksin, kun oot ruma paske. Niin on ihan luonnollista että alat kärsiä siitä henkisesti.

Näinkö on omalla kohdallasi?

Entä mitä luulet mlnun voivan tehdä sille. Tulevanl vaimoksesi tai etsiä sinulle jonkun naisen?

• Anonyymi kirjoitti:

Näinkö on omalla kohdallasi?

Entä mitä luulet mlnun voivan tehdä sille. Tulevanl vaimoksesi tai etsiä sinulle jonkun naisen?

Olenko pyytänyt sinulta siihen jotain apua?!

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Olenko pyytänyt sinulta siihen jotain apua?!

Etkö sinä tehnyt tuon aloituksenkin? Vaikka et olisi tehnyt, niin tosi ärsyttävää että aina tätä samaa valitusta, johon ei h u o l i t a edes apua.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä tehnyt tuon aloituksenkin? Vaikka et olisi tehnyt, niin tosi ärsyttävää että aina tätä samaa valitusta, johon ei h u o l i t a edes apua.

Minä en ole tuo tyyppi joka teki aloituksen. Onko vaikeuksia erottaa nikit toisistaan jotenkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä tähän ole mitään apua yhtään missään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä en ole tuo tyyppi joka teki aloituksen. Onko vaikeuksia erottaa nikit toisistaan jotenkin?

Susi on darkin alterego. Ei tarvitse olla kovinkaan neropatti sen tajutakseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Susi on darkin alterego. Ei tarvitse olla kovinkaan neropatti sen tajutakseen.

Ei mulla ole mitään intressejä esittää mitään muita hahmoja täällä, kuin olla oma itseni.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole. Vaikutat samalta tyypiltä. Ap. mykistyi aloituksen jälkeen kuin seinään. Mitä järkeä tehdä aloitus ja hävitä sen jälkeen itse kuin asia ei kiinnostaisikaan pätkän vertaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Vaikutat samalta tyypiltä. Ap. mykistyi aloituksen jälkeen kuin seinään. Mitä järkeä tehdä aloitus ja hävitä sen jälkeen itse kuin asia ei kiinnostaisikaan pätkän vertaa?

Se on sinun päässäs se sama tyyppi. Mikä tahansa täällä voi vaikuttaa samalta tyypiltä. Minä itse tiedän kyllä mikä ja kuka olen. Ei ole vitunkaan vertaa kiinnostusta eikä jaksamista esittää muuta kuin mitä olen.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy aloittajalta itseltään, että minne katosi? Ihmetyttää itseänikin välillä tuo ihmisten käyttäytyminen täällä. Käydään sanomassa iloisesti huomenet, ja sen jälkeen vaan kadotaan niin ku ei olis ikinä ollukaan täällä. Ei täällä kukaan näytä merkitsevän kellekään mitään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kysy aloittajalta itseltään, että minne katosi? Ihmetyttää itseänikin välillä tuo ihmisten käyttäytyminen täällä. Käydään sanomassa iloisesti huomenet, ja sen jälkeen vaan kadotaan niin ku ei olis ikinä ollukaan täällä. Ei täällä kukaan näytä merkitsevän kellekään mitään.

Eipä niin. Outo ja yksinäinen paikka näin muumille aina. Harvinaisen pitkä keskustelu kuitenkin minulta. Jospa nuo palstan ylläpitäjät joskus toisilleen jotain huomenta laittavat, paitsi ettei siellä ilmeisesti ole koskaan ketään kotona. Mutta nukkumaanhan tästä jo joutaa itsekin. Hyvää yötä.

• mustasusi kirjoitti:

Minusta kaikilla sellaisilla mittareilla mitkä yhteiskunnassa mitätöi toisen ihmisen ihmisarvoa, nostaen toista ylemmäs teennäisin keinoin, kuten nuo mittarutkin ivat. Niin niillä voioi pyyhiä perseensä ja kyhää ihan omat mittarit omien arvojen pohjalta.

Mikään pakko ei ole tota kastijakoa itse harrastaa eikä suistua muuden nappulaksi. Toteat vain kuten minä vitut teidän mittareistanne. Ne on epäkunnissa, epäkelvot ja epäreilut... Ei ne oikeasti elämässä määritä kuin sen ketkä ovat kusipäitä ja keekoilee noilla mittareillaan. Vaan nyt lähen hautajaisiin. Muorin kuoppajaisiin.

• EivorCreed kirjoitti:

Minusta kaikilla sellaisilla mittareilla mitkä yhteiskunnassa mitätöi toisen ihmisen ihmisarvoa, nostaen toista ylemmäs teennäisin keinoin, kuten nuo mittarutkin ivat. Niin niillä voioi pyyhiä perseensä ja kyhää ihan omat mittarit omien arvojen pohjalta.

Mikään pakko ei ole tota kastijakoa itse harrastaa eikä suistua muuden nappulaksi. Toteat vain kuten minä vitut teidän mittareistanne. Ne on epäkunnissa, epäkelvot ja epäreilut... Ei ne oikeasti elämässä määritä kuin sen ketkä ovat kusipäitä ja keekoilee noilla mittareillaan. Vaan nyt lähen hautajaisiin. Muorin kuoppajaisiin.

Otan osaa.

• mustasusi kirjoitti:

Otan osaa.

Kiitos, vaikka ei hän mulle läheinen ollut. Hädin tuskin tunsin muorini. Muorin tahto oli olla aina etäinen ja niin oli ja kävi. Isääni kunnioittaakseni minä sinne menen, hänen äitinsä haudataan. Muuten en menisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esmerkiksi nuoin.

Hohhoijaa 🥱
        Teikäläinen näyttää elävän vielä sadan vuoden takaista aikakautta.

• Anonyymi

Ainoastaan idiootti mies menee naimisiin

• Eipä se naimisiin meno, tai naimisissa oleminen mitään ihmeellistä olekaan. Hyvät bileet ne on kun juhlitaan suvun voimin, mutta sitten alkaa se arki.

• Anonyymi

Tiesitkö muuten, että "olen ruma" aiheiset asiat ovat suurin huoli naisilla?

• Näinhän se menee. Ei tarvitse olla mikään Einstein että tän voi päätellä.

• Anonyymi

Todella on onnistuja kun tulee ero ja muija vie puolet omaisuudesta ja sinut ajetaan yhteisestä talosta ulos jonne ex:ä jää asumaan ja lapsia näet joka toinen viikonloppu ja itse elät köyhänä vaikka käyt töissä mutta kun rahat menee ex-muijalle elatusmaksuihin 🤣

• Anonyymi

"Jos on ruma, epäonnistunut elämässään niin on sinkku, tämä on ehdottoman totta, miltei sataprosenttisesti."

Oletko sinä siis ultimaattinen epäonnistuja, kun olet ollut koko liki 50 vuotisen elämäsi sinkku? Ehdoton valtaosa ihmisistähän on ainoastaan silloin tällöin sinkkuja. Välillä epäonnistuu, välillä onnistuu, se on elämää.

• Anonyymi

Paskaa.

Olen itse ollut jo pitkään hyvässä parisuhteessa, ja se on yksi niistä harvoista asioista, jotka elämässäni ovat osuneet juuri kohdalleen. Työura on pätkittäinen ja vajavainen ja elämässä on ollut köyhyyttä. Hyvästä koulutuksesta huolimatta en ole oikein saanut asetuttua keskiluokkaan. Olen jäänyt selvästi vanhempieni tulotasosta.

Elämässä on paljon hyvää enkä pidä sitä missään nimessä epäonnistuneena tai huonona. On kiinnostavia harrastuksia ja nykyisessä verrattain matalapalkkaisessa työssäni voin toteuttaa itseäni intohimolla. Yleisten (tämän palstan) pinnallisten ja ulkonaisten mittareiden mukaan en kuitenkaan ole mikään menestyjä.

Parisuhde ei ole menestyksen merkki eikä menestys parisuhteen vaatimus.

• Menestyminenkin on vähän miten sen ajattelee, mulle se on subjektiivinen tunne omassa elämässä viihtymisestä ja arjessa hyvin selviytymisestä. Toisin kun jollekin muulle se on valtaa, mammonaa ja paljon kaikkea mitä minä pudän ihmisen keksimänä suuruudenhulluutena ja killerinä.

Mulle nuo hienoudet on paskaa, sen rinnalla mikä on todella tärkeämpää.

• Ja ulkoiset seikat ei takaa yhtään mitään. Kuin ehkä omissa piireissään missä ihmiset pyörii samaa piirileikkiä kaltaistensa kanssa. Monelle muulle nuo on turhaa. Täälläkin jankataan tuota ulkonäkö ja menestys asiaa vuodesta toiseen, ymmärtämöttä että nuo ihmiset ovat ihan oma "lahkonnsa", jotka noitten asioitten ympärillä pyörii. Etsi oma lahkolaisesi joka ei pyöri noissa kuvioissa ja voit olla ehkä onnellisempi?

Valitse seurasi äläkä valita mitä muut ovat tai eivät ole. Helppoa niin.

• Nimenomaan.

(Kirjoitin siis tuon ylemmä paskaa ... Jne. -kommentin, en vaan jaksa aina kirjautua)

Täällä puhutaan usein kaikenlaisista alemmista ja ylemmistä tasoista, mutta tosiasiassa nämä ovat erittäin subjektiivisia ja suhteellisia asioita. Toimin ammatissa, jonka palkkataso on vaadittuun koulutukseen verrattuna pieni, mutta jossa on tietty sivistyksen ja kulttuurisuuden leima. Olen siltikin persaukinen. En harrasta kehoni hinkkaamista johonkin muotoon, vaan käytän päätäni mm. klassisen musiikin ja vanhan tekniikan kanssa näpertelemisen parissa. En ole ollenkaan kiinnostunut hierarkioista ja johtavan paikan ottamisesta.

Pidän kaikenlaisia "ylemmän tason yksilöitä", joista täällä paasataan, lähtökohtaisesti aika epäkiinnostavana porukkana, mutta kokemukseni mukaan osa on ihan kelpoa porukkaa. En ymmärrä mikä ihmeen päähänpinttymä monilla ihmisillä on aivan epäolennaisiin ulkonaisiin seikkoihin. Ja siihen, että jaksetaan teoretisoida ja luokitella ihmisiä arvojärjestykseen jonkin katumaasturin tai laukun merkin perusteella. Tai tulotason. En voi käsittää miksi minun pitäisi pitää jotain itsekeskeistä urheiluautopölvästiä itseäni ylempänä miehenä. Kaipa se on joillekin ihan relevanttia todellisuutta, mutta itse en siihen lähde.

• Mttko kirjoitti:

Nimenomaan.

(Kirjoitin siis tuon ylemmä paskaa ... Jne. -kommentin, en vaan jaksa aina kirjautua)

Täällä puhutaan usein kaikenlaisista alemmista ja ylemmistä tasoista, mutta tosiasiassa nämä ovat erittäin subjektiivisia ja suhteellisia asioita. Toimin ammatissa, jonka palkkataso on vaadittuun koulutukseen verrattuna pieni, mutta jossa on tietty sivistyksen ja kulttuurisuuden leima. Olen siltikin persaukinen. En harrasta kehoni hinkkaamista johonkin muotoon, vaan käytän päätäni mm. klassisen musiikin ja vanhan tekniikan kanssa näpertelemisen parissa. En ole ollenkaan kiinnostunut hierarkioista ja johtavan paikan ottamisesta.

Pidän kaikenlaisia "ylemmän tason yksilöitä", joista täällä paasataan, lähtökohtaisesti aika epäkiinnostavana porukkana, mutta kokemukseni mukaan osa on ihan kelpoa porukkaa. En ymmärrä mikä ihmeen päähänpinttymä monilla ihmisillä on aivan epäolennaisiin ulkonaisiin seikkoihin. Ja siihen, että jaksetaan teoretisoida ja luokitella ihmisiä arvojärjestykseen jonkin katumaasturin tai laukun merkin perusteella. Tai tulotason. En voi käsittää miksi minun pitäisi pitää jotain itsekeskeistä urheiluautopölvästiä itseäni ylempänä miehenä. Kaipa se on joillekin ihan relevanttia todellisuutta, mutta itse en siihen lähde.

Heh, tulin iloiseksi tästä kirjoituksestasi. Tykkään ajatuksistasi. Juurikin näin, ihminen ottaa turhaa stressiä muitten olemisesta ja arvoastekoista ihan itse niitä turhia vatvoen. Helpompaa kun toteaa vaan, olemme erilaisia tapoinemme ja arvoinemme joidenkin taas ollessa enemmän kuin me, kaltaisiamme.

Mielummin sitä pistää energiansa ja kiinnostuksensa kiinni sellaiseen ihmuseen ja asuaan, mikä on mutkattoman tutun tuntuista ja kaltaista, eikä ota stressiä niistä jotka elää ihan eri kuplassa tyylillään. Saati yritä väkisin muuttaa mitään tai ketään. 😊👍

• Anonyymi

Mitäpä siinä sitten, kuin hyväksyä tappionsa ja jatkaa elämäänsä eläen itselleen. Onnea voittajille! Hyväksyn ja ymmärrän ettei minulle ole olemassa rakkautta.

• Anonyymi

I disagree. En oo päivääkään ollut parisuhteessa, mutta en sitä aktiivisesti kaipaakaan. Monien on vaikea tajuta että sinkkuus voi olla oma valinta. Omalla kohdallani ainakin siihen saakka et vastaan tulee tyyppi, jonka kohdalla ei tarvii arpoa että onkohan tää nyt hyvä juttu vai ei.
      N

• Anonyymi

Avioliitossa elävä on luuseri koska ei pärjää yksin elämässä tarvitsee jatkuvan apurin aina.

• Anonyymi

Naimisiinmenon suosio on laskenut rajusti ihan kaikissa ryhmissä.

• Anonyymi

Myös niiden onnistujiksi määrittämiesi liitoista puolet päättyy eroon. Itseasiassa tuolla rikkaimmassa ja kuuluisimmassa väestönosassa erotaan vielä enemmän kuin 50%. Siellä miltei jokainen eroaa.

• Voimme vain päätellä, että aloittaja määrittelee ihmisyyden siviilisäädyn perusteella.

Se ajattelu perustunee uskonnon perusteella syntyneeseen kulttuuriin, mikä on kyllä evoluution myötä haihtumassa länsimaalaisesta kulttuurista.

Yksittäinen ihminen on liian pieni matonen miettimään globaaleja heilahduksia.

• Anonyymi

Kyllä voi olla menestynyt eikä edes komea, jotta parisuhteen voisi saada. Menestyminen on jopa tärkeämpi tekijä kuin ulkonäkö. Jos on vain hyvä ulkonäkö + elämänkoululainen, niin silloin on oltava jännämies.

• Anonyymi

Väitteesi ovat tuulesta temmattuja eivätkä pidä paikkaansa. Unohdat senkin, että ihan kaikki me olemme sekä-että eikä joko-tai.

- Sheena

• Anonyymi

Oma talo, mökki, kerrostalohuoneisto, ei velkaa.
      Ikää vähän päälle 50.
      Ihan sama mulle, mikä olen sinulle. EVVK.
      Olen onnellinen ja tyytyväinen.

• Anonyymi

Maailmassa on miljardeja onnistujia, joiden onnistuminen vaatii yhden ihmisen, kaikki eivät onnistu ja jäävät historian kirjoihin epäonnistujina.
      Tuskin monikaan lukee kuinka moni miljardeista ihmistä onnistui ja epäonnistui, eikä tälläistä listaa taida löytyä edes mistään, toisin kuin menestyneistä urheilijoista tai poliitikoista sekä rikkaista. Mutta pienikin onnistuminen on onnistuminen ja ilman onnistumisia elämä olisi kovin surkeaa. Nimetkäämme 2.2. onnistujien päiväksi, numeron 2 merkitessä paria, ja nostakaamme 1.1. liput puolitankoon kunnian osoitukseksi sinkku-epäonnistujia kohtaan, yrittiväthän he kuitenkin kaikkensa ja jäivät epäonnistujiksi.

• Anonyymi

niin voi yrittää aivan kaikkensa ja kaikki vaihtoehdot mutta silti vaan epäonnistuu kerta toisen jälkeen, uudestaan, ja uudestaan, ja joku toinen onnistuu samassa ehkä yhdellä kerralla

• Anonyymi

Elämänjakaja irrottelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3067
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2343
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      1996
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1519
    Aihe