Mulle on tullut laidutuksen yhteydessä tavaksi käydä puntarilla useamman kerran päivässä. Nyt olen alkanut tehdä myös sitä, että käyn ennen ja jälkeen ulostamista vaa'alla. Aloinkin tässä miettiä, että miten on mahdollista, että välillä painoeroa ennenbja jälkeenbei huomaa vaa'assa olkenkaan, mutta esimerkiksi tänään ero oli 1,5 kg. Onko tuollainen kakkapökäle edes mahdollinen vai onko vaaka rikki? Olen myös miettinyt, että onko jatkuva vaa'alla käyminen enää edes normaalia vai onko siitäkin tullut jo painoa suurempi ongelma? Onko muita jatkuvia elämäntapalaihduttajia palstalla?
Jatkuva laihduttaminen ja puntarointi
16
246
Vastaukset
Heitä se vaaka roskiin. Elä ilman vaakaa muutama kuukausi ja osta vasta sitten uusi vaaka.
- Anonyymi
On mahdollista tuollainen ero ja suurempikin. Kun itse aikanaan laihdutin, niin otin tavakseni käydä vaa´alla kerran päivässä ja aina samaan aikaan, samojen toimien jälkeen. Paino voi helposti vaihdella useita kiloja yhden päivän aikana, joten jatkuva vaa´alla ravaaminen ei ole mitenkään hyödyksi. Muutenkaan jatkuvaa vaakashow ei ole järkevää. Mä ymmärrän hyvin sen, että siinä vaa´alla tulee ravattua jopa pakkomielteisesti, kun laihduttaa, mutta olisi terveellisemmpää päästä siitä tavasta eroon. Opettele käymään vaa´alla kerran päivässä tai vielä parempi parin päivän välein.
Vyötärön ympärysmitta, kertoo paljon enemmän kuin vaaka.
- Anonyymi
eikö terveyspalsta ole oikea paikka kysyä eli miksi kysyt sinkut palstalla asiaa?
- Anonyymi
Ei siellä käy ketään. Palstoja on muutenkin liikaa. Koko Suomi24 on hyvä osoitus siitä, kun kehittäjät eivät kuuntele tai ymmärrä loppukäyttäjien tarpeita tai mielipiteitä vaanntekevät jääräpäisesti muutoksia ja yrittävät keksiä pyörää uudestaan. Vielä joskus 2000 -luvun alussa tai peräti silloin kun Suomi24 oli vielä Sirkus.com homma toimi paljon paremmin, mutta vähitellen muutosten myötä tämä on muuttunut tällaiseksi "sirkukseksi", jossa "tyhjiä" palstoja ylläpidetään ja ihmetellään, miksi kävijämäärät laskevat ja toiminta näivettyy. Kehittäjillä ei ole minkäänlaista näkemystä, eikä mielikuvitusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä käy ketään. Palstoja on muutenkin liikaa. Koko Suomi24 on hyvä osoitus siitä, kun kehittäjät eivät kuuntele tai ymmärrä loppukäyttäjien tarpeita tai mielipiteitä vaanntekevät jääräpäisesti muutoksia ja yrittävät keksiä pyörää uudestaan. Vielä joskus 2000 -luvun alussa tai peräti silloin kun Suomi24 oli vielä Sirkus.com homma toimi paljon paremmin, mutta vähitellen muutosten myötä tämä on muuttunut tällaiseksi "sirkukseksi", jossa "tyhjiä" palstoja ylläpidetään ja ihmetellään, miksi kävijämäärät laskevat ja toiminta näivettyy. Kehittäjillä ei ole minkäänlaista näkemystä, eikä mielikuvitusta!
Jep. Mihin tahansa keskustelupalstoille kun menet, niin sellainen "yleiskeskustelu" on suosituin paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai joku Nokia...ei kuunneltu loppukäyttäjää, ei ymmärretty kuluttajan tarpeita tai haluja, oltiin ylimielisiä ja parhaita ja kehitettiin kerran viikossa uusia mitä hulluimpia puhelinmalleja, jotka eivät sopineet käteen, eivätkä tehneet edes sitä mihin niiden väitettiin antavan ratkaisun....
No siinä kävi sitten miten kävi...hyvä esimerkki ylpistymisestä ja "pyörän keksimisestä uudestaan" ja siitä kun mennään jonkun kehitystiimin tahdissa liian kauksi perusasioiden ääreltä. Umpisurkeat valkokaulusjohtajat pilaa usein ellei aina hyvänkin tarinan
Pakkomielle vaa’alla käymisestä kertoo pakonomaisesta laihduttamisesta. Kannattaa hankkia apua, ennen kuin menee liian pitkälle.
- Anonyymi
Säkin olet ihan hyvä tyyppi. Mutta joku hiton perus naismainen tuputus avun piiriin ja itsensä paremmaksi luokitteluun on kyllä myös aina läsnä. Ja sivusta tämä.
Anonyymi kirjoitti:
Säkin olet ihan hyvä tyyppi. Mutta joku hiton perus naismainen tuputus avun piiriin ja itsensä paremmaksi luokitteluun on kyllä myös aina läsnä. Ja sivusta tämä.
En mitään tuputa. Se oli vain kehotus. Jokainen kuitenkin itse päättää, hakeeko apua tai ottaako sitä vastaan.
Hommaa itsellesi mittanauha.. otat mitat ja siitä näet paremmin mikä osa kutistuu tai kehittyy.. jos siis vaikka samalla treenailet enemmän.. kunhan muistat myös syödä riittävästi proteiinia päivässä ja myöskin hiilareita tarvitaan.. mutta ei niin paljon.. hyviä rasvoja myös.
Sanoisin että unohda se vaaka!!!Vaaka on pölyyntyneenä lipaston alla. Ramppasin useammin silloin kun laihdutin tiukemmin, en enää käy kuin ehkä kerran kuukaudessa, jos silloinkaan.
- Anonyymi
En ole elämäntapalaihduttaja, vaan painonvartija; paino on jatkuvan tarkkailun alla. Vaa'alla käyn kerran päivässä aamulla, mutta jos joskus jää väliin, ei haittaa. Monta kertaa päivässä punnitusta ei ole normaalia ☝.
Ihmisen paino vaihtelee vuorokauden aikana normaalisti 2-3 kg.
- Sheena - Anonyymi
Onneksi olkoon! Olet syömishäiriöinen painon kyttääjä. Tosta ei ole pitkä matka siihen kun ne sormet löytyy sieltä kurkusta ruokailun jälkeen.
Oletko koskaan ihan aikuisten oikeasti miettinyt että tossa sun touhussa ei ole yhtään mitään järkeä.
Ps. Mittaa paino ja juo litra vettä,mene uudestaan mittaamaan paino. Lihoitko oikeasti?
Niinpä🙄 sinulla on hetkellisesti enemmän "massaa" päällä kuin aikaisemmin. Sama asia on syömisen kanssa vuorokausi tasolla. Jos toisena päivänä syöt enemmän niin tod.näk. painosi on seuraavana päivänä/päivinä hetkellisesti suurempi. Sama pätee jos syöt hyvin suolaista ravintoa niin kroppa imee nesteet itseensä...- Anonyymi
Kyse on pohjimmiltaan kuitenkin siitä, kuinka paljon maapallo repii sinua kohti sen ydintä. Jos olisit kuussa, olisit tässä suhteessa paljon köykäisempi
- Anonyymi
Vaaka ei ole kovin hyvä mittari.
Peili ja mittanauha 👍
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3253407Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun192288Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151890Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141615Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4171532Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361414Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2481338- 171274
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631076Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201010