Meidän tarinako on ohi?

Anonyymi-ap

Ootko niin päättänyt?

142

2242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On se ohi. Jos ei mitään mahdollisuutta tai ihmettä tapahdu.

    • Anonyymi

      Kyllä. Eihän tämä etene, turhaa toiveiden elättelyä.

    • Anonyymi

      Ei missään tapauksessa... Rakastan ja haluan sinut. Hitto kun oon niin ujo ja joskus tulee alemmuuskompleksi kun tuntuu etten kelpaa sinulle...

      • Anonyymi

        Valetta


    • Anonyymi

      Eräälle naiselle voisin sanoa että sinä se päätit että se on ohi.

      • Anonyymi

        En sellasta ole päättänyt vai olenko? Odotin etenemistä missäs se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sellasta ole päättänyt vai olenko? Odotin etenemistä missäs se on?

        Jos olisit kyseinen nainen niin olet. Olet estänyt minut joten se on selvä merkki että ohi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kyseinen nainen niin olet. Olet estänyt minut joten se on selvä merkki että ohi on.

        Mistä tiedät, että sut on estetty? Tyhmänä vaan kysyn, kun ei ole kokemusta aiheesta, että mistä sen tietää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kyseinen nainen niin olet. Olet estänyt minut joten se on selvä merkki että ohi on.

        Missä estänyt? Voi kuule kun en ole tehnyt niin vaikken saa viestejä itselle.


      • Anonyymi

        En oo mitään päättäny. Rakastan vain sinua. Sulla on muita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit kyseinen nainen niin olet. Olet estänyt minut joten se on selvä merkki että ohi on.

        Niin eli sulla on niin paljon muita että nyt on helppo taas puhua kakkaa. Asia selvä. Enpähän häiritse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sulla on niin paljon muita että nyt on helppo taas puhua kakkaa. Asia selvä. Enpähän häiritse

        En ole estänyt sinua


    • Anonyymi

      Ei todellakaan ole ohi ❤️

      • Anonyymi

        Ihanaa Rakkaani hiussuortuva....Olet Rähähdys ja samalla Rakkaus


    • Anonyymi

      Kyllä sattui väärinkäsitys olin sekaisin.

    • Anonyymi

      Ei ole ohi, jos olet kaunis nuori nainen.

      • Anonyymi

        Missäpäin? :)


    • Anonyymi

      Riippuu eteneekö vai ei asiat. En aio ikuisuutta vaan odotella turhaan.

      • Anonyymi

        Tässä olen loikkinut jo oman limiittini ylädesiilissä jättiaskelin Noh katsellaan ❤️


    • Anonyymi

      Kyllä on

    • Anonyymi

      Sinä muutit tarinan rumaksi, minä lopetin.

      • Anonyymi

        Kuka, minäkö🥺ehkä väsymys siihen syynä ja kun tykkään niin mustasukkainen minä nosti siinä päätään äkkipikaistuksissa..


    • Anonyymi

      En tiedä vielä. Ei ole siitä ukosta mitään kuulunu

      • Anonyymi

        Onkos sinusta sitten kuulunut hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sinusta sitten kuulunut hänelle?

        Ei minustakaan kun poistin numeron eikä hänkään liioin ottanut minkäänlaista yhteyttä missään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minustakaan kun poistin numeron eikä hänkään liioin ottanut minkäänlaista yhteyttä missään

        Miksi poistit numeron??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minustakaan kun poistin numeron eikä hänkään liioin ottanut minkäänlaista yhteyttä missään

        Soittaisin jos uskaltaisin, mutta pelkään jos kännykän näytölle ilmestyy punainen rasti eikä puhelu mene läpi🥺mielellään kuulisin pitkästäaikaa, naiselle jonka syntymäpäivä on 4.12


    • Anonyymi

      Mikä ketun tarina? Sitä kertomusta ei edes aloitettu, mies ei minua halua. Tietää kyllä, että minä haluaisin. Turhaan roikottaa minua, onhan se kiva olla haluttu ja kaivattu.

      • Anonyymi

        Et sinä huuhaamies ole sellainen kuin näissä omissa netin sepitelmissäs


      • Anonyymi

        Kumpi oli kettu mies vai nainen?


      • Anonyymi

        Mistä mun pitäisi tietää?
        Sä kyllä tiedät vaikka mistä, mutta olisi tosiaan kiva munkin tietää.


    • Anonyymi

      Kelle tää on?

    • Anonyymi

      Oikeesti?
      Tätä kauttako joku luulee suhteensa hoitavan? Nimettömänä vielä kaiken lisäksi?
      Ei onnistu ainakaan mun kohdalla.
      Onneksi ja toivottavasti en tunne ketään sellaista.
      Tuntemattomat ottaa reilusti yhteyttä kun ollaan näköetäisyydellä ja henk.koht.
      En arvosta nynnyilyä!
      - A

      • Anonyymi

        Vähän vaikeaa esimerkiksi instassa koska eräs A-nainen ei lue enää minun viestejä ja esti minut kun laittoi tilinsä yksityiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikeaa esimerkiksi instassa koska eräs A-nainen ei lue enää minun viestejä ja esti minut kun laittoi tilinsä yksityiseksi.

        Sivusta,ehkä hän ei itsekkään pääse tilleen on lakkautettu Metan toimesta.Ainakin minulle kävi näin.
        Voi olla et on itse lakkauttanut tilin suutuspäissään(katunut myöhemmin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta,ehkä hän ei itsekkään pääse tilleen on lakkautettu Metan toimesta.Ainakin minulle kävi näin.
        Voi olla et on itse lakkauttanut tilin suutuspäissään(katunut myöhemmin).

        Kyllä sillä tili on. Ainakin se hyväksyy lisää seuraajia (ei tietysti minua vaikka laittaisin pyynnön) ja rupeaa seuraamaan muita ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta,ehkä hän ei itsekkään pääse tilleen on lakkautettu Metan toimesta.Ainakin minulle kävi näin.
        Voi olla et on itse lakkauttanut tilin suutuspäissään(katunut myöhemmin).

        Kyllä se nainen on tainnut laittaa sinut mappi-ööhön ätmi ilman suurempia tunnekuohuja ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen on tainnut laittaa sinut mappi-ööhön ätmi ilman suurempia tunnekuohuja ns

        Ei se haittaa minua enää. Haen asuntoa muualta ja sitten kun saan asunnon ja pääsen muuttamaan niin unohdan kyseisen naisen heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sillä tili on. Ainakin se hyväksyy lisää seuraajia (ei tietysti minua vaikka laittaisin pyynnön) ja rupeaa seuraamaan muita ihmisiä.

        Oho ompa julmaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se nainen on tainnut laittaa sinut mappi-ööhön ätmi ilman suurempia tunnekuohuja ns

        Ätmittäjä on väärässä kuten aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikeaa esimerkiksi instassa koska eräs A-nainen ei lue enää minun viestejä ja esti minut kun laittoi tilinsä yksityiseksi.

        No itse tein saman. Oli pakko, riitainen ero, pitkä suhde ja liikaa kiinni toisiimme kasvettu. Kun nuo estot tein niin aloin itse toipua. Erossa on oikeasti pakko saada etäisyyttä. Ei se onnistu, jos toinen kokoajan stalkkaa jotain kautta.


    • Anonyymi

      En ole päättänyt lopettaa.
      Palataan....

      n-m

      • Anonyymi

        Tuota toivon todellakin että palataan..ehkä pahimmat tunnekuohut on laantuneet jo että voi nähdä toisen uusin silmin ilman niitä vaaleanpunaisia laseja ja järki mukaan tälläkertaa🤔 tunteita silti on ja hyvä että on.


    • Anonyymi

      Ei. Mä rakastan ikuisesti, mutta mä päätin, että en häiritse.


      Sä pidit kyllä aktiivisemmin yhteyttä, mutta mä olin tunteitteni puolesta helppolukuinen ja välillä pelkäsin vihjanneeni niitä liikaakin, vaikka sä halusit pitää yllä kaverillisuuden signaalia. Joskus rakastumiseni möläytinkin, ja nyt hävettää, että mä olen pörrännyt sun ympärillä perskärpäsenä siitä huolimatta, että et vastannut tunteisiin. Ajattelin, että haluat ottaa etäisyyttä, ettei koko ajan kuuluisi surina.

      • Anonyymi

        Kyllä minullakin on tunteita sinua kohtaan, mutta pakko pitää nyt matalaa profiilia, tiedät kyllä miksi! :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin on tunteita sinua kohtaan, mutta pakko pitää nyt matalaa profiilia, tiedät kyllä miksi! :/

        Tulen kyllä takaisin 2 vuoden päästä joten älä nyt anna minun jarruttaa.
        Taitaa taas olla niitä tekosyitä.


      • Anonyymi

        No mulla taas meni niin että pidin kaverisignaalia vaan sen takia kun toinen niin 'painosti'

        Esitin että tietyt asiat ois mulle ok kuunnella ja kattoa vierestä vaikka ne satutti.

        Mähän se oli vaan se joka sysättiin fwb tilanteeseen vaikka rakastin.

        Peitin tunteitani helvetin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minullakin on tunteita sinua kohtaan, mutta pakko pitää nyt matalaa profiilia, tiedät kyllä miksi! :/

        Nyt sitte ne varattujen haihattelijat. Oksetatte. Menkää itseenne ja miettikää muita. Tekis mieli potkia teidät v*ttuun täältä.


    • Anonyymi

      En tiedä. Toivonmukaan ei 😃🥹

    • Anonyymi

      Ohi? Mitä ihmettä? Ei ole alkanutkaan suuri unelma ♥️

    • Anonyymi

      Ei se niin vain pääty, rakkaus tarvitsee vain rauhallisen hetkensä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä kanssasi.

        sivusta


    • Anonyymi

      Riippuu tarinasta paljon, näkeekö tarinan henkilöt asiat kuinka samoin vai täysin eri tavalla? Jos eri tavalla, silloin ei todennäköisesti ajatukset kohtaa?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laita viestiä.

      • Anonyymi

        Laita itse🫣


    • Anonyymi

      Viesti tässä.En jaksa lähteä mihinkään.

    • Anonyymi

      Kuka sinä oikeasti edes olit? Tai jos olit niin et ainakaan pystynyt murtamaan minua.

      • Anonyymi

        Kysy oikeassa paikassa niin kerron. Ja murtamassa en kyllä ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy oikeassa paikassa niin kerron. Ja murtamassa en kyllä ole ollut.

        En tule kysymään keneltäkään mitään, ainostaan se merkitsee mitä koen ja riittää. Olin oikeassa yhdessä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tule kysymään keneltäkään mitään, ainostaan se merkitsee mitä koen ja riittää. Olin oikeassa yhdessä asiassa.

        Kerro missä asiassa? Mitä väliä enää.


    • Anonyymi

      Hän päätti niin, en minä.

      • Anonyymi

        Saako hän anteeksi, jos katuu ja pyytää anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako hän anteeksi, jos katuu ja pyytää anteeksi?

        kannattaa kokeilla saat mielenrauhasi ei hän vain ole idiootti etteikö edes harkitsisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako hän anteeksi, jos katuu ja pyytää anteeksi?

        Mitä hän pyytäisi anteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako hän anteeksi, jos katuu ja pyytää anteeksi?

        Saa anteeksi jos pyytää.


    • Anonyymi

      Mikä tarina

      • Anonyymi

        AP meinaa varmaan tätä palsta spektaakkelia. Lukeehan näitä jo äidit, mummot niiden kaimat. Ei muutakuin juonii lisää vain. Täällä mikään etene mihinkään suuntaan kuitenkaan. Oikeassa elämässä sitä tulosta tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP meinaa varmaan tätä palsta spektaakkelia. Lukeehan näitä jo äidit, mummot niiden kaimat. Ei muutakuin juonii lisää vain. Täällä mikään etene mihinkään suuntaan kuitenkaan. Oikeassa elämässä sitä tulosta tehdään.

        Mitäs tuloksia sinä olet mies saavuttanut vastailemalla itse näihin gallupeihisi jo vuosikymmeniä?


    • Anonyymi

      Kirjoittelee myös muiden nimissä näitä

    • Anonyymi

      Minä en vain tunne että voisin ikinä kelvata hänelle (n). Kyllä haluaisin olla hänen omansa. Minulla on aina ollut vaikeaa ajatella, että kelpaisin ja että minut hyväksytään ja huolitaan. Siksi on vaikeaa. Mutta ymmärrän, että se vaikeuttaa liikaa asioita.

    • Anonyymi

      Mun kässärissä oli romanssi ja hänen jotain muuta sekoilua. Aina ei voi voittaa.

      • Anonyymi

        Ei ei ei


    • Anonyymi

      Kuka kysyy ja keneltä. En jaksanut tätä lähteä lukemaan. En päätä mitään.

    • Anonyymi

      Ai joko se alko?

      • Anonyymi

        Ei ole mitään tarinaa pelkkää sekopään satuilua. Pissiliisaa pissittää.


      • Anonyymi

        Samaa minäkin ajattelin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tarinaa pelkkää sekopään satuilua. Pissiliisaa pissittää.

        Eli sinä taidat olla sukupuolesta riippumatta se tarinan lissu mitä tulee 🦄 palstamiehen kirjoituksissa tiedottamiseen. Sinulle tämä on pakkomielle ollut, hienoa että sait tämä spikki psykoosia laajennettua mikroilmiöksi erittäin vahvoilla perusteilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään tarinaa pelkkää sekopään satuilua. Pissiliisaa pissittää.

        Jatka yksisarvinen vielä mihinkään liittymättä samasta aiheesta, että mitään miestä ei ole, kiva lisäys muutenkin järjenvastaiseen kynäilyysi


    • Anonyymi

      Ei vastaa meiliin mitään, mutta tekstariin ilahduttavasti. Haluaa nähdä, mutta sopivia aikoja on parin viikon päästä ja jossain juhlahumussa ohimennen. Joo, no antaa olla, en ihan sitä tarkoittanut mitä vaan. En ole vieläkään suostumassa leikkivaihtoehtoihin. Että se siitä. Hittovittu.

    • Anonyymi

      Juoni on nyt vähän kuivannut kasaan. Liikaa käsikirjoittajia. Alkaa muistuttaa kauniita ja rohkeita .

      • Anonyymi

        Ai nytkö vasta😶🤏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai nytkö vasta😶🤏

        Viime viikolla oli vielä 💦🤌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla oli vielä 💦🤌

        Tänään korjaantuu ,uskon niin😉🫀


    • Anonyymi

      Palstalla joku stoori on voinut kasvaa sivullisten ja väärinkäsityksien kautta suuremmaksi mitä on.
      Voi olla kaksi ihmistä jotka ainoastaan ajattelee toisistaan että onpa mielenkiintoinen ihminen.
      Palstan perusteella kukaan vähänkään järkevä ei tee mitään ratkaisevaa tai lähesty toista.

      • Anonyymi

        Kerrotko montako vuotta on tätä kiinnostusta kahdella ollut täällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko montako vuotta on tätä kiinnostusta kahdella ollut täällä?

        Et siten millään suostu antamaan periksi sen suhteen, että mies on kirjoitellut itsensä kanssa vuosia ja kymmeniä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siten millään suostu antamaan periksi sen suhteen, että mies on kirjoitellut itsensä kanssa vuosia ja kymmeniä

        Kait täällä nyt muitakin on?


    • Anonyymi

      Sinulla mies, ei ole tunteita minua kohtaan. Ahdistut, suutut, kun minulla on tunteita sinua kohtaan.

      Mitä voin tehdä? Kadota, vai toivoa epätoivoisena? Sinullahan pallot on.

      • Anonyymi

        Tottakai naisena larppaava äijä, jos sinua ei saisi ei olisi elämää


    • Anonyymi

      Ensi viikolla näemme viimeisen kerran. Tarina päättyy ennen kuin se edes alkaa. Se oli tyhjien fantasioiden vuosi. Naiselta.

    • Anonyymi

      Kauhee litania, parhaat ollu tänään miten kaivattu pukeutunut ja "viidakko"😊, kuitenkin hauskoja. Tuo on totta että täällä on mennyt yks (jos toinenkin) tarina väärinkäsitysten takia ihan komediaksi ja vieläkin niitä samoja jankutetaan. Joku aina ilmestyy kyselemään, että Mitä kävi, joko loppu jne. Pöh. Mut 😘 hänelle.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä 17:46, onhan täällä tullut usein paha olla, itekin oon käyttänyt rumia sanoja, mut hämmästyttävin oli sellanen väärinkäsitys, että sekoitettiin henkilöt (täällä on oikeitakin joskus) ja heilutettiin jo vahingoniloisena 👋, että jaha, tuliko lopulliset hyvästit...kun toiset on sillä hetkellä ihan romuna. Mut se siit.


    • Anonyymi

      Tämä maailma on komedia niille,
      jotka ajattelevat,
      ja tragedia niille, jotka tuntevat.

      • Anonyymi

        Ja joillekin tragikomediaa..


      • Anonyymi

        Tämä on hyvä, täytyy muistaa kun oma elämä yleensä täydellisen tragikoomista 🎈


    • Anonyymi

      Taitaa se olla. En saa mahdollisuutta pyytää sinulta anteeksi. Jos satuttaisiin kohtaamaan niin et varmaan enää moikkaisi mulle tai jos pyytäisin sinulta anteeksi niin et varmaan anna anteeksi.

      • Anonyymi

        Jos oikeasti tykkäsit, niin miksi teit hänelle asioita joita joudut pyytämään anteeksi?

        Ne miehet, jotka kaipaavat vain -jonkun- siihen rinnalle, satuttavat, ne ovat niitä jotka sitten heräilevät myöhemmin pyytämään anteeksi kun tajuavat että jälleen jäivät yksin tai laastarien varaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikeasti tykkäsit, niin miksi teit hänelle asioita joita joudut pyytämään anteeksi?

        Ne miehet, jotka kaipaavat vain -jonkun- siihen rinnalle, satuttavat, ne ovat niitä jotka sitten heräilevät myöhemmin pyytämään anteeksi kun tajuavat että jälleen jäivät yksin tai laastarien varaan.

        Siis otin yhteyttä ja se vastasi pariin ekaan viestiin ja sitten se suuttui tai niin ainakin ajattelin kun ei enää kirjoittanut minulle. Ilmeisesti se käsitti miksi otin häneen yhteyttä ja siksi se lopetti viestittelyn. Voi olla että en koskaan saa tietää jos se suuttui.


      • Anonyymi

        Mitenkä et saisi mahdollisuutta??? Mikä on esteenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkä et saisi mahdollisuutta??? Mikä on esteenä?

        Koska se välttelee mua nykyään ja jos satuttaisiin vahingossa kohtaamaan niin ei kuitenkaan moikkaisi eikä suostuisi juttelemaan.


      • Anonyymi

        Tunnisteita molemminpuolin tässä paikallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita molemminpuolin tässä paikallaan.

        Kuka kaippaa ja ketä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita molemminpuolin tässä paikallaan.

        T-mies ja A-nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T-mies ja A-nainen.

        Ne kaks hörhöö ...


    • Anonyymi

      en tiedä tarvitseeko tähän vastata. Luulen että eräs oli rakastunut toiseen, kuten itsekin, sekoitin kaksi henkilöä ja luulin heitä samoiksi, miksi meidän juttu ei sitten syventynyt. en tiedä oliko oikea nainen ja puhuiko sinusta, mutta kertoi sinusta paljon semmoista miten käyttäydyt rakastuneena, en osannut kohdistaa sinua ollenkaan rakastuneeseen henkilöön ja aloitin ihmettelemään. sitten meillä syntyi muuta väärinkäsitystä muualla, jossain kohtaa erotin kaksi eri henkilöö, ja päätin vain jättää ihmiset täällä. hävetti niin että menin treffeille ja ajattelin aloittaa uuden elämän ja löytää normaalin ihmisen. jotkut jutut kuitenkin jäi tai liittyy jotenkin eräisiin henkilöihin. onpa sekavaa, lopputulos olikin sitten mitä oli. tapasin erään oikean henkilön sattumalta johon olin ihastunut, ja myönsin että oloni on kyllä vähän lutka. päätin jatkaa elämää ilman miehiä ja tehdä vain töitä, ja pysyä pois hetken aikaa kaikesta. kunnes taas jotain tapahtui. luulen että meidän juttu on ohi hänen kanssa johon minulla oli eräänlainen suhde. ja eräs nainen piirittää häntä muutenkin, tosi mustasukkainen tai kiinni jotennin henkisesti edelleen siihen mieheen. onpas kyllä sekavaa tosissaan.

    • Anonyymi

      L.P taas

      • Anonyymi

        Laura?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laura?

        Laura ratsastaa kesälaitumilla ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laura ratsastaa kesälaitumilla ulkona.

        Ai ohi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Itsehän sinä aloit pelleilemään mä olen monet kerrat antanut sinulle mahdollisuuden olla nätisti ei joka kerta täytyy ruveta räyhäämään ja huutamaan viesteissä en jaksa sellaista olisit ok jos voitaisiin keskustella nätisti mutta kun et pysty niin et pysty tai yksi vaihto ehto että jutellaan vain livenä jos se mitenkään onnistuu ai niin eihän sr kun sulla menee naama mutrulle kun pitää lähteä ei jeesus sun kanssa oot kuin pikku lapsi

      • Anonyymi

        Kokeile


    • Anonyymi

      The end loppu

    • Anonyymi

      Ei meillä ole ollut mitään tarinaaa sen kälkeen kin lähdit

    • Anonyymi

      Haluisin sua.

    • Anonyymi

      En ole sellaista päättänyt.

    • Anonyymi

      ei ole edes alkanut

    • Anonyymi

      Mitään ole päättänyt😂

    • Anonyymi

      Se oli tosiaan tarina, satu. Minulle se oli hetken melkein totta. Sitten tuli se tarinan surullinen käänne, kun sain ymmärtää olevani vain yksi sivujuonne muiden joukossa sinun seikkailuissasi.

      • Anonyymi

        Olipa hienosti kirjoitettu. Tuolta minustakin tuntuu välillä.


    • Anonyymi

      Voi jeesus näitä tekstejä. Randomit kirjoittelee randomeille 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Kai sitä patoumaa voi purkaa näinkin mikäli ei saa kohteelta toivottua vastausta tai kaivattu on tunne-elämältään rajoittunut.


    • Anonyymi

      Turhaan itket. Mamu vei paikkasi,iso mela!

    • Anonyymi

      Juu, mutta saat anteeksi. Sun ei tarvi tuntea enää syyllisyyttä. Elämät jatkuu silti erillään, ja toivon, että saat itsesi kuntoon. Kaikkea hyvää sinulle.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat kuntoon?


      • Anonyymi

        Mun mielestä tää oli ihan ihmeellinen soppa alusta loppuun. Silloin. Paljon jäi kertomatta miksi ja mitä tapahtui / jatkuvat fiilikset, ei ollut ihan normaalia menoa. Ei sil väliä.


      • Anonyymi

        Juu, mutta kuka tahansa olis mun tilanteessa paskana. Läheisen takia...


    • Anonyymi

      Mies vierestä uupuu edelleen. Helppp

      • Anonyymi

        Mitäs juokset kaikki yöt ,pitäähän sun oppia nukkuun yöunet kokonaan eikä pätkissä.Oma vika.


    • Anonyymi

      Itseppähän sinä sen pilasit en minä 😄😄😄😄

      • Anonyymi

        Joopa joo


    • Anonyymi

      Taitaa se niin olla. En minä ole mitään enää.

    • Anonyymi

      Voi kun älyäisikin nainen että haluan sen. Se on ainut nainen mitä oikeasti haluan.
      Enkä pääse yli.

      • Anonyymi

        Kertominen hänelle toiveestasi, voisi auttaa tajuamaan. Minä ainakaan en osaa lukea ajatuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertominen hänelle toiveestasi, voisi auttaa tajuamaan. Minä ainakaan en osaa lukea ajatuksia

        Itse kerroin monesti. Ei auttanut. Ei uskonut mitä sanoin.
        Toivotaan et tämä tarina on erilainen. Kaikki ei tietysti usko.
        Saa sitten katsella rauhassa muita vaihtoehtoja.
        Ei huono vaihtoehto ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kerroin monesti. Ei auttanut. Ei uskonut mitä sanoin.
        Toivotaan et tämä tarina on erilainen. Kaikki ei tietysti usko.
        Saa sitten katsella rauhassa muita vaihtoehtoja.
        Ei huono vaihtoehto ollenkaan.

        Sivusta:
        Minäkin sanoin kerran, mutta en sano toista kertaa, ellei nainen tule vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kerroin monesti. Ei auttanut. Ei uskonut mitä sanoin.
        Toivotaan et tämä tarina on erilainen. Kaikki ei tietysti usko.
        Saa sitten katsella rauhassa muita vaihtoehtoja.
        Ei huono vaihtoehto ollenkaan.

        Jos ei uskonut mitä sanoit, siihen on varmaankin joku syy. Syy on oikeastaan aika helppo arvata, jos jo parin virkkeen päässä pohdit että muiden vaihtoehtojen katselu ei ole huono vaihtoehto🤷‍♀️ Eli perus - nainen tajusi miehen olevan kaikkien naisten perässä ja torjui.


    • Anonyymi

      Toinen osoitti niin. Ja hei mikä tarve mennä enää mihinkään toisen elämään hämmentämään. Tehtiin valinnat kumpikin. Hänellä ei kohdistunut minuun ja lopulta ei enää minullakaan häneen.
      Eli meillä on uudet elämät. Mitä kitisemään?

    • Anonyymi

      Ilmeisesti on ohi. Kerroin sinulle rakastavani sinua ja sinä suutuit siitä. Harmi kun en edes saa mahdollisuutta sopia sinun kanssa tätä. 💔

    • Anonyymi

      V ttuako sä täällä kyselet? Ooksää tyhymä? Anosivuilla itteksee juttelet?! KENELLE??😂

    • Anonyymi

      ❤️ toivoisin ettei ole😪

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe