Kävin moneen moneen moneen vuoteen ensimmäisen kerran Pakkotoisto forumilla. Sehän on täysin pystyyn kuollut!!!!! Eihän siellä käy enää kukaan! Milloin tuo sivusto kuoli?
Pakkotoisto forum täysin kuollut sivusto
5
679
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi kuolla Miken atk ja business taitojen puutteeseen jo viime vuoden lopulla. Miekkosella on aikaa kyllä pelata frisbee golffia, mutta ei pitää pakkista kiinnostavana.
- Anonyymi
Nettifoorumit ovat vähän viime- ja toissavuosikymmenen juttu. Taitaa tienata somevideoillaan enemmän.
- Anonyymi
Nuoret ovat somelustoilla. Perinteinen foorumi on aikansa elänyt. Vain me vähän vanhemmat vielä muistamme joskus että sellaisiakin oli kuin perinteinen keskustelufoorumi.
- Anonyymi
Jos vaikka ihmiset ovat alkaneet vihdoinkin elää ihan omaa elämäänsä?
- Anonyymi
Luulen että nuorempia ei kiinnosta hillua missään foorumeilla. Kai foorumeilla on enää ne "veteraanit" jotka eivät halua päästää statuksestaan irti kun luulevat että sillä on jotain merkitystä ja johonkin pitää päästä pätemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465721Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552995- 1832635
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102321- 272073
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122026törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151736- 1451315
- 131227
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611143