Kävin moneen moneen moneen vuoteen ensimmäisen kerran Pakkotoisto forumilla. Sehän on täysin pystyyn kuollut!!!!! Eihän siellä käy enää kukaan! Milloin tuo sivusto kuoli?
Pakkotoisto forum täysin kuollut sivusto
16
1315
Vastaukset
- Anonyymi
Taisi kuolla Miken atk ja business taitojen puutteeseen jo viime vuoden lopulla. Miekkosella on aikaa kyllä pelata frisbee golffia, mutta ei pitää pakkista kiinnostavana.
- Anonyymi
Nettifoorumit ovat vähän viime- ja toissavuosikymmenen juttu. Taitaa tienata somevideoillaan enemmän.
- Anonyymi
Nuoret ovat somelustoilla. Perinteinen foorumi on aikansa elänyt. Vain me vähän vanhemmat vielä muistamme joskus että sellaisiakin oli kuin perinteinen keskustelufoorumi.
- Anonyymi
Jos vaikka ihmiset ovat alkaneet vihdoinkin elää ihan omaa elämäänsä?
- Anonyymi
Luulen että nuorempia ei kiinnosta hillua missään foorumeilla. Kai foorumeilla on enää ne "veteraanit" jotka eivät halua päästää statuksestaan irti kun luulevat että sillä on jotain merkitystä ja johonkin pitää päästä pätemään.
- Anonyymi
Vierailin siellä jonkun aikaa, ja kyllä on tuo kuten moni muukin palsta nykyään 40-60-vuotiaiden juttuja. Mutta sitähän foorumit ovat, kuten tässäkin on mainittu, samat ihmiset mitkä ovat aloittaneet kirjoittelun joskus parikymppisenä pyörivät siellä tavan vuoksi.
- Anonyymi
Niin "veteraanit"
On se hyvä että nuorilla on muita harrastuksia ,
ettei ehdi pyöriin netissä ,
ja on sosiaalinen LIVE kanssakäyminen runsasta ja tervettä,
osaavat niin hyvin KESKUSTELLA,
ja ovat hyviä kasvokkain kanssakäymisissä,
hienoa nuoret , hyvä ja hyvä.- Anonyymi
Vaimollakin oli nuoruudessaan kanssakäymistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei ole ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOt oikeikeesti ............................
Kysyitkö itseltäsi hiljaa,
kun menit nukkuun,
miksi minä jauhan tuota pakkomielteistä asiaa?
Se on täysin sinun päässäsi,
ei koskaan muissa,
tajua jo,
ei se tänne kirjoittelemalla muutu,
jos et sinä muutu...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OOt oikeikeesti ............................
Kysyitkö itseltäsi hiljaa,
kun menit nukkuun,
miksi minä jauhan tuota pakkomielteistä asiaa?
Se on täysin sinun päässäsi,
ei koskaan muissa,
tajua jo,
ei se tänne kirjoittelemalla muutu,
jos et sinä muutu......Harmittaako noin pahasti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaako noin pahasti?
Kysyitkö itseltäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö itseltäsi?
Taitaa harmittaa.
- Anonyymi
Tämäkin foorumi on niin vuodelta 2010.
- Anonyymi
Onko Mikellä siveä menneisyys?
- Anonyymi
Kysyitkö itseltäsi, illalla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst234882- 2144368
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1473837Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1413308Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58361828Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.571668Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191668Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251415Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271368Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1271238