Silloin ihminen tarvitsee hoitoa eikä paheksuntaa eikä ätmittely ainakaan auta asiaa.
Jos on mielenterveysongelmia
32
351
Vastaukset
Niin, milloinka kiusaaminen olis ketään auttanut.
Se. Kaipa kiusaajilla on joku alitajuinen oletus, että kun oikein rääkkäävät toista, niin siitä tulee sellainen kuin ne haluavat, taikka sitten lakkaa kokonaan olemasta.
mustasusi kirjoitti:
Se. Kaipa kiusaajilla on joku alitajuinen oletus, että kun oikein rääkkäävät toista, niin siitä tulee sellainen kuin ne haluavat, taikka sitten lakkaa kokonaan olemasta.
Kiusaajat haluavat vain jonkun kohteen johon purkaa omaa pahaa oloaan. Ei kukaan kiusaa toista, ellei itsellä ole joku vialla.
Palstakamu kirjoitti:
Kiusaajat haluavat vain jonkun kohteen johon purkaa omaa pahaa oloaan. Ei kukaan kiusaa toista, ellei itsellä ole joku vialla.
Joku siinä kiusatussa triggeröi kuitenkin. Tietenkin valitaan sellainen heikko ja helppo uhri.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
koita itse nukkua kun hyttynen inisee korvassa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joku siinä kiusatussa triggeröi kuitenkin. Tietenkin valitaan sellainen heikko ja helppo uhri.
Minä kiusaan koska minua on kiusattu. Viimeinkin tajuan antaa potut pottuina eteenpäin!
mustasusi kirjoitti:
Tuskin heistä kovin moni edes ajattelee mitä tekee. Niin kun ihan vakavissaan ajattelee, koska jos ajattelisi voisi hoksata olevansa typerys, joka projisoi omaa paskaa oloaan muihin. Eikä se sillä poistu se omakaan paska, kiysaamalla, alkaa näyttämään vaan muitten silmissä kiusaaja paskalta.
Ilkeys on helppoa, hyväntahtoisuus tuntuu olevan vaikeampaa. Ehkä kun hyväntahtoisuus vaatii enemmän ajattelua ja reiluutta.mustasusi kirjoitti:
Usein triggeröi ne seikat joista on kateellinen toiselle. Toisessa on jotain valoa, mitä itseltä puuttuu.
EivorCreed kirjoitti:
Usein triggeröi ne seikat joista on kateellinen toiselle. Toisessa on jotain valoa, mitä itseltä puuttuu.
Se on mukava, kun sä oot oikeasti noin fiksu. 😊
mustasusi kirjoitti:
Fiksusta tiiä, mutta yritän miettiä asioiden eri puolia ja syitä. Joskus onnistaa ja tulee fiksu vaikutelma. 😂
Joskus menee ihan lepikkoon... 🌳🌲🌳🍃
Hyvät yöt, alkaa uni kiskomaan silmäluomia kiinni.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Fiksusta tiiä, mutta yritän miettiä asioiden eri puolia ja syitä. Joskus onnistaa ja tulee fiksu vaikutelma. 😂
Hyvät yöt, alkaa uni kiskomaan silmäluomia kiinni.Öitä.
EivorCreed kirjoitti:
Hyvät yöt, alkaa uni kiskomaan silmäluomia kiinni.Nuku hyvin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
joo mäkin haluun tappaa itseni ja hypätä junan alle tai ampua itteeni päähän. Mä en todellakaan ole kateellinen itsetuhoiselle miehelle
Anonyymi kirjoitti:
joo mäkin haluun tappaa itseni ja hypätä junan alle tai ampua itteeni päähän. Mä en todellakaan ole kateellinen itsetuhoiselle miehelle
No mikä on sitte sun selitys kiusaamiselle jota harrastat?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No mikä on sitte sun selitys kiusaamiselle jota harrastat?!
Mä olen sanonut ettn mä tajua sitä yksipuolista rakkautta nettaan kohtaan jolla on poikaystävä. Joku toinen olis tajunnut jo ettei saa varattua tyttöä itselleen mutta sä jaksat odottaa että netalla ja sen poikaystävälle tulee ero ja netta ottaa suhun yhteyttä, Jani koska sä aiot luovuttaa. Joo olet sokeasti rakastunut. Mutta kolme vuotta ilman mitään positiivista vastareaktiota
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sanonut ettn mä tajua sitä yksipuolista rakkautta nettaan kohtaan jolla on poikaystävä. Joku toinen olis tajunnut jo ettei saa varattua tyttöä itselleen mutta sä jaksat odottaa että netalla ja sen poikaystävälle tulee ero ja netta ottaa suhun yhteyttä, Jani koska sä aiot luovuttaa. Joo olet sokeasti rakastunut. Mutta kolme vuotta ilman mitään positiivista vastareaktiota
Ei sun tarvii kaikkea yrittää tajutakaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asti sä oot täällä ollu?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei sun tarvii kaikkea yrittää tajutakaan.
sä oot ihastunut kirsiin ja haluat ajatella että hän on netan näköinen
Anonyymi kirjoitti:
sä oot ihastunut kirsiin ja haluat ajatella että hän on netan näköinen
No entä sitten? Mikäs ongelma siinäki taas on?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No entä sitten? Mikäs ongelma siinäki taas on?
Niin sulla on se ongelma. Kun kirsi ei ole netta. Sä halusit uskoa että kirjoita netan kaa. missä sun todellisuudentaju on. ei kirsi 31 v voi olla netan näköinen.
mustasusi kirjoitti:
Ei se uhri välttämättä ole sen heikompi. Hänellä voi olla nimenomaan sellaisia vahvuuksia, joita kiusaajalla ei ole. Ainakin omien kouluaikoina kiusattuna olemisen kokemuksieni mukaan näin on ollut. Nykyään silloisista kiusaajistani löytyy mm. alkoholistia ja koulunsa keskeyttänyttä. Itselläni on mennyt aika kivasti. Korkeakoulutus on ja väitöskirjakin tekeillä. Itsevarmuuskin on löytynyt kun noista idiooteista pääsi eroon.
Kiusaajalla on usein sosiaalisia ominaisuuksia, jotka voivat tietyissä tilanteissa olla vahvuuksia. Sosiaalinen röyhkeys voi näyttäytyä itsevarmuutena ja hallintana, mutta toisaalta voi olla vain tunteiden lukemisen ja ihmisten kanssa toimimisen keinovalikoiman yksipuolisuutta. Aika heikkoa se minusta on, että ei kykene toimimaan ihmisten kanssa muutoin kuin pyrkimällä alistamaan muita. Vahvan ihmisen ei tarvitse polkea muita noustakseen itse.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se ei aina pidä paikkaansa, voi olla myös kiusaaja jollain tavalla mt ongelmainen!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä multinikki nimenomaan valitset ihmisiä joille olet tautisen kateellinen. Tämä on se realiteetti tässä nettifantasioinnissasi mikä tulee puremaan syyhyiseen nilkkaasi kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä multinikki nimenomaan valitset ihmisiä joille olet tautisen kateellinen. Tämä on se realiteetti tässä nettifantasioinnissasi mikä tulee puremaan syyhyiseen nilkkaasi kunnolla.
Voi hitsi, kuulostaa siltä että tällä tyypillä on ihan omat ongelmansa hoidettavanaan. Älä anna sen alentavan sun fiiliksiä, sulla on arvoo susi!
Anonyymi kirjoitti:
Voi hitsi, kuulostaa siltä että tällä tyypillä on ihan omat ongelmansa hoidettavanaan. Älä anna sen alentavan sun fiiliksiä, sulla on arvoo susi!
Joo, anonyymina on helppo aukoa päätä, mutta oikeiden mielipiteiden esittäminen nimimerkillä vaatii jo itsensä peliin laittamista.
- Anonyymi
Kertoo varmaan niistä ihmisistä enemmän, jotka noin toimii. Kasvun varaa on vielä paaaaljoon.
Kyllä vain.
Mutta vaikeaa ketään on pakottaakaan mielenterveyspalveluiden pariin.
Monen tyypin täälläkin pitäisi tukeutua mielenterveyspalveluihin, eikä koettaa täältä etsiä jotain hyväjsyntää itselleen. Saavat vaan joiltain kiusaajilta pa.kaa fiilistä ja suoraan päin naamaa sanojiltakin pahan mielen....entistä pahemman.
Mutta...???- Anonyymi
niin ei kai satu jos pelaakin jotain pelejä, kuten vaikka jotain Super Mario mitä nyt vain...
- Anonyymi
niin ei mitkään hauskat pelitkään jotenkaan satutua ta...
hmm lämpöjuttuni; 30.7 , ulko 40.2 - Anonyymi
Jos on mielenterveysongelmia, ihmisen pitäisi auttaa itseään, hakea ja vastaanottaa apua.
- Sheena - Anonyymi
Mielenterveysongelmani katoaisivat heti, kun minua ei yritettäisi ulkoistaa suomalaisuudesta tai alistaa palvelijan asemaan.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191235
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61037- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784