Minä toivoin kovasti että oltaisiin saatu sovittua mutta sinä et näköjään halua. Tosin ei olla vähään aikaan kohdattu joten en tiedä että oletko suuttunut minulle. Kaikesta huolimatta minä rakastan sinua!
Ihanalle naapurin naiselle
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Onko naapuri Suomessa kenties?
- Anonyymi
Kyllä se on ja sama rappu mutta ei sama kerros.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on ja sama rappu mutta ei sama kerros.
missä kerroksessa oleilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
missä kerroksessa oleilet?
En tiedä ettå onko sillä mitään merkitystä. En tule saamaan anteeksi naapurin naiselta. Varmaan jos satuttaisiin kohtaamaan niin se ei kuitenkaan enää moikkaa tai sitten se ei halua kohdata minua.
- Anonyymi
Onko meillä nyt riitaa? Mitäköhän oon tehnyt. Sivusta
- Anonyymi
Minun naapuri ei ole tehnyt mitään muuta kun sen että se ei vastaa mun viesteihin. Minun ei olisi kannattanut ottaa yhteyttä niin asiat olisivat kunnossa. Se ei vastaa edes minun anteeksi pyyntöihin. Aloittaja
- Anonyymi
Ihanalle naapurin naiselle. Aloittaja https://youtu.be/VdZ1bBlS_n4?si=_kXfggWzC8mRa5Kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741379Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521066Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 64734
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62717Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627