Jos nainen haluaa ekoille treffeille IKEAan?
Kuulostaako lupaavalta
49
351
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaa testata avuliaisuuttasi ja estetiikan tajuasi?
- Anonyymi
Tarvitsee kantoapua ja laittaa sinut kantamaan huonekaluja.
Miksipä ei. Marsuille tarttisi ostaa uusia kusimattoja. 😊
- Anonyymi
Marsuille? 🤣🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Marsuille? 🤣🤣🤣
Marsuille juu. Ikean kylppärin matot on tunnettuja marsujen kusimattoina. Nyppylämatot. 😄
EivorCreed kirjoitti:
Marsuille juu. Ikean kylppärin matot on tunnettuja marsujen kusimattoina. Nyppylämatot. 😄
Toftbo matot.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/toftbo-kylpyhuoneenmatto-harmaanvalkoinen-meleerattu-90422251/
Marsuharrastajien suosikki! Pehmeä marsulle ja imukyky hyvä.- Anonyymi
Huomenna mennään Ikeaan kutemaan. :)
Iaskin..väärin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iaskin..väärinSivusta ... ne oli marsuille, ei kaloille.
Anonyymi kirjoitti:
Iaskin..väärinMenkää vaan. Mä poden himassani hammassärkyä. Poistetun hampin viereinen särkee ihan vithusti. 😖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iaskin..väärinniin laskit😁
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Toftbo matot.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/toftbo-kylpyhuoneenmatto-harmaanvalkoinen-meleerattu-90422251/
Marsuharrastajien suosikki! Pehmeä marsulle ja imukyky hyvä.Ilmeisesti sitten ihan oikeasti 😄
Laitetaanko maton alle muovia vai pitääkö matto itsessään nesteen? Voiko niitä pestä? Hajoaako pohja pesussa?
Sain ahdistavan mielikuvan pilalle kostuneesta lattiasta kun nostaa mattoa, mutta ehkä matot kuitenkin palastellaan marsujen häkkiin sopivan kokoisiksi?
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti sitten ihan oikeasti 😄
Laitetaanko maton alle muovia vai pitääkö matto itsessään nesteen? Voiko niitä pestä? Hajoaako pohja pesussa?
Sain ahdistavan mielikuvan pilalle kostuneesta lattiasta kun nostaa mattoa, mutta ehkä matot kuitenkin palastellaan marsujen häkkiin sopivan kokoisiksi?
xLinerHeh, kennomuovia tai kuten mulla alustat lattialla, jotka ei läpäise kosteutta. Monta kerrosta tulee fylliä muutenkin. Ei mee lattia pilalle. On otettu kaikki huomioon. Mulle tyypilliseen tapaan. 🙂👍
Ei niitä leikata, marsuilla on huoneen kokoinen lätti. Ne vaan asetellaan kuin palapeli sopivaan paikkaan ja vaihdetaan päivittäin/jokatoinen päivä. Ja puhtaat pestyt tilalle. Pesen 90 asteessa marsujen tekstiilit.EivorCreed kirjoitti:
Heh, kennomuovia tai kuten mulla alustat lattialla, jotka ei läpäise kosteutta. Monta kerrosta tulee fylliä muutenkin. Ei mee lattia pilalle. On otettu kaikki huomioon. Mulle tyypilliseen tapaan. 🙂👍
Ei niitä leikata, marsuilla on huoneen kokoinen lätti. Ne vaan asetellaan kuin palapeli sopivaan paikkaan ja vaihdetaan päivittäin/jokatoinen päivä. Ja puhtaat pestyt tilalle. Pesen 90 asteessa marsujen tekstiilit.Ulos vien likaiset jätesäkkiin kerättynä, rullattuna ja rapsin ja harjaan ne ennen pesua, ettei mee heinät ja paskat pesukoneeseen.. näin kesällä annan auringon kuivattaakin hetken ennen pesua.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Heh, kennomuovia tai kuten mulla alustat lattialla, jotka ei läpäise kosteutta. Monta kerrosta tulee fylliä muutenkin. Ei mee lattia pilalle. On otettu kaikki huomioon. Mulle tyypilliseen tapaan. 🙂👍
Ei niitä leikata, marsuilla on huoneen kokoinen lätti. Ne vaan asetellaan kuin palapeli sopivaan paikkaan ja vaihdetaan päivittäin/jokatoinen päivä. Ja puhtaat pestyt tilalle. Pesen 90 asteessa marsujen tekstiilit.Oho, heillä on sitten tilaa!
En meinannut enää löytää tätä ketjua. Mutta kiitos asian valaisusta.
Oho, heillä on sitten tilaa!
En meinannut enää löytää tätä ketjua. Mutta kiitos asian valaisusta.
xLinerJuu, enemmän yritän vielä järkätä tilaa. Laajennetaan olkkariin päin vielä. Vierashuone on eläinyksikkö, ei siellä muuta enää mahdu olemaan. Toki hiiriä ja hamsuja on kaikkialla, paitsi eteisissä, vessoissa, keittiössä ja autotallissa. 😜
Marsut valtaa lattiaa. 🙂
Hiirille ja hamsuille oon hommannut isoja lasiterroja, yksikään ei asu pikku tilassa. Pidän tärkeenä, että on paljon tilaa jonne mahtuu myös virikkeitä. Luontoa! Ei pelkkää purua ja hyrrä.- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Juu, enemmän yritän vielä järkätä tilaa. Laajennetaan olkkariin päin vielä. Vierashuone on eläinyksikkö, ei siellä muuta enää mahdu olemaan. Toki hiiriä ja hamsuja on kaikkialla, paitsi eteisissä, vessoissa, keittiössä ja autotallissa. 😜
Marsut valtaa lattiaa. 🙂
Hiirille ja hamsuille oon hommannut isoja lasiterroja, yksikään ei asu pikku tilassa. Pidän tärkeenä, että on paljon tilaa jonne mahtuu myös virikkeitä. Luontoa! Ei pelkkää purua ja hyrrä.Mitä teet niin monella pikku kaverilla? Aiotko pentutehtailla vai onko vaan kivaa kun on tekemistä ja elämää ympärillä? Itse olen ainakin mieluummin sosiaalinen karvakavereiden kanssa kuin ihmisten...
Mitä teet niin monella pikku kaverilla? Aiotko pentutehtailla vai onko vaan kivaa kun on tekemistä ja elämää ympärillä? Itse olen ainakin mieluummin sosiaalinen karvakavereiden kanssa kuin ihmisten...
xLinerNe on mun suurperhe. ❤️
En teetä kellään pentuja, osa on rescue marsuja. Paitsi nuorin. Ja hiirulit ja hamsulit ei myöskään lisäänny. Ne vaan on, olen onnellinen eläinlaumassani. 😍❣️EivorCreed kirjoitti:
Ne on mun suurperhe. ❤️
En teetä kellään pentuja, osa on rescue marsuja. Paitsi nuorin. Ja hiirulit ja hamsulit ei myöskään lisäänny. Ne vaan on, olen onnellinen eläinlaumassani. 😍❣️Minua jotkut päivittelee, työnsarkaa. Mikä ei tunnu työltä kun rakastan näitä ja haluan hoitaa hyvin. Rakkaudella. Hiiriä en ole ikinä hennonnut nostaa edes hännästä, koska koen sen hiirtä vähätteleväksi. Hiiri tulee kyllä syliin kun se tietää ettei satuteta ja kunnioitan eläimen omaa tahtoa olla tulemattakin syliin. Hätätilassa ei tarvi sittenkään nostaa toista hännästä, nousee nätistikin.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
Ne on mun suurperhe. ❤️
En teetä kellään pentuja, osa on rescue marsuja. Paitsi nuorin. Ja hiirulit ja hamsulit ei myöskään lisäänny. Ne vaan on, olen onnellinen eläinlaumassani. 😍❣️Juu, ymmärrän. Meilläkin on lauma 😁
Saako noille kemiallisen kastraation? Koirille olen kuullut sellaisia tehtävän. Vai voiko hiiruilta viedä kulkuset 🧐
Juu, ymmärrän. Meilläkin on lauma 😁
Saako noille kemiallisen kastraation? Koirille olen kuullut sellaisia tehtävän. Vai voiko hiiruilta viedä kulkuset 🧐
xLinerEn näe tarvetta kastroida ketään. Pojat elää yksin, myös hamsterit on erakoita mitä mulla on. Tytötkin.
Vain marsutytöt ja hiiritytöt elää isommissa laumoissa. 🙂EivorCreed kirjoitti:
En näe tarvetta kastroida ketään. Pojat elää yksin, myös hamsterit on erakoita mitä mulla on. Tytötkin.
Vain marsutytöt ja hiiritytöt elää isommissa laumoissa. 🙂Marsupoikia mulla ei ole. Jos joskus on niin pojan lajitoverina.
- Anonyymi
EivorCreed kirjoitti:
En näe tarvetta kastroida ketään. Pojat elää yksin, myös hamsterit on erakoita mitä mulla on. Tytötkin.
Vain marsutytöt ja hiiritytöt elää isommissa laumoissa. 🙂Ahaa... Toimiihan se niinkin.
Kuumuus vie mehut... Kisuille käärin kylmäkalleja ison pyyhkeen sisään. Saavat siitä valita sopivan viileän kohdan lötköttelyyn. Itselleni kastelin pussilakanan. Naapuri epäili mun käyneen uimassa aamulla - kevyesti heiluttelin tankoa puntilla ja olin litimärkä. Ei vaan pysty, ihan pska keli. Poistun iltapuuhiin!
Ahaa... Toimiihan se niinkin.
Kuumuus vie mehut... Kisuille käärin kylmäkalleja ison pyyhkeen sisään. Saavat siitä valita sopivan viileän kohdan lötköttelyyn. Itselleni kastelin pussilakanan. Naapuri epäili mun käyneen uimassa aamulla - kevyesti heiluttelin tankoa puntilla ja olin litimärkä. Ei vaan pysty, ihan pska keli. Poistun iltapuuhiin!
xLinerJuu, niien kuuluu elää niin. Pojat tappelee kuten erakotkin naaraat laumassa. Paitsi lisääntymisaikeissa hetken rauha. 🙂
Jep, itelläkin riittää ohjelmaa. Pakko välillä huilata, kun yölläkään ei ehtiny nukkua. 👍
- Anonyymi
Ihan ok paikka siksi että on julkinen paikka. Mitä mies sieltä sitten löytää itselleen? Voi käydä aika pitkäksi.
IKEA:n kirjahyllystön kasaaminen voisi olla hyvä soveltuvuustesti.
- Anonyymi
Joo kuulostaa kivalta🙂
- Anonyymi
Onko hän ruotsalainen? Itseni on ruotsalainen mies vienyt ekoilla treffeillä Ikaan syömään lihapullia. Että joo mikä siinä. 😁
- Anonyymi
Edullinen ravintola kyllä. Ja paljon ihmisiä ympärillä, jos ootkin epäilyttävä tapaus. Joissakin paikoissa ikea on hemmetin suuressa kauppakeskuksessa, jossa on sitten paljon muutakin.
Ite en sopisi treffejä ikeaan. - Anonyymi
Ihan hyvä luontainen paikka eli ei väkisin keksitty paikka kuten ravintolaan syömään vaan normaalit treffit eli hyvä juttu
- Anonyymi
Joo kun sinne eksyy niin ehtii keskustella ja siellähän on sänkyjäkin.
- Anonyymi
hahhaa "siellä on sänkyjäkin"🤣
- Anonyymi
Niiden kimmoisuutta voi sitten kaksin vähän testailla
- Anonyymi
Päiväaikaan hyvännäköisiä kotiäitejä shoppailemassa. Kun tenavat koulussa ja mies töissä. Saattavat tarvita kanto-, työntö- ja kokoamisapua.
- Anonyymi
Työntöapua ainakin luulis helposti saavan.
- Anonyymi
Sinne vaan esittämään avuliasta
Rakastuisin heti tähän naiseen. Käytännöllistä eikä turhan prameilevaa.
- Anonyymi
Mikä ettei. Kävin eilen ja lihapulla-annoksen saa edelleen alle kympillä. Mukaan lähti sipsit ja kaksi karkkipussia, 30:n neliön koti näytti kodikkaalta, käytävillä haahuili onnellisia nuoria pareja, mutta varmuuden vuoksi valitsin kahviopaikan korviani säästellen lapsista etäisimpään nurkkaan :)
🐾 Yhden deittikumppanin tapasin Ikean parkkiksella, muistaakseni hänen ehdotuksestaan. Emme kuitenkaan menneet sisälle Ikeaan, vaan sen sijaan tehtiin pieni lenkki lähimaastossa.
- Anonyymi
Lenkki peltilehmien laitumen ympäri.
- Anonyymi
No jopa on sulla naisia esittävä mies harmittomat haaveet siellä ahonlaidalla
- Anonyymi
Ikea on turvallinen paikka. Ihmisiä ympärillä, kahvilassa pysyy budjetti hanskassa. Hullut eivät ehkä pysty seuraamaan kotiin saakka kun liikennettä on sopivasti.
xLiner - Anonyymi
nukkumaan niin .. viileän peiton alle.. 15.0+
lämpötila niin mukavaa viileärä olla lakanan allala - Anonyymi
Ikea on hyvä tapaamispaikka, olen siitä lähtenyt kävelylenkille, ihan kivaa luontoa lähettyvillä tai mennyt kahville ja pehmikselle tai molempia. Peräti siinnyt yksi pidempi suhde. En ihan heti keksi parempaa paikkaa.
- Anonyymi
Mersu on Marsu.
- Anonyymi
Mertsu on ;atsu lallatilllaaa
Mersu on Lada lallallaaa herh - Anonyymi
Testaa mieskunnon, riittääkö fysiikka kestääkö hermot painetta
- Anonyymi
säikäjdin että huj joku kova salamanisku osui lähelle... ...
- Anonyymi
itse tarvitsisin ikeasta uuden lukuvalon 🧐 on jo tiedossa minkälaisen haen 🙃 samal vois jonku ihanan murusen kaa vähä välipalastaa ja jutskaa ikean kahvios 😇 vähän kun elämä yksinäistä viimeaikoina ollu 😢💔 ois kiva nähdä joskus muita ihmisiä 😌 vähä vaihetua tähän kotona yksin ikävöintiin, tulee hyvä mieli et ois ees jku joka väliittää minusta, tunnen olevani arvokas ja saan aikaan jotain merkityksellistä 🥰 uskon et auttas meitä molempia 😪
Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🥀 - Anonyymi
Joo voidaan leikkiä piilosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313437- 1231379
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101295- 711048
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875