Ei hoitajat sais tuomitta kun ne on itse samanlaisia?

Anonyymi-ap

Ei hoitaja saa syttä tai tuomitta minua että minussa on jotain vika kun hän on itse samalainen.

Niin kun minä en herä aamulla ennen kun olen sannut kahvia mutta hoitaja itse on samanlainen ei hänkän herä aamulla ennen kun hän on sannut kahvia.

Mutta hänellä on se hyvä puoli että hän on jo kotona juonnut kahvia ennen kun hän on tullut työhin ja sen takia hän ei ymmärrä että asukailla on kiire sada kahvia aamulla vaikka hän itse on samanlainen eli ei hän sais tuomitta muitta kun hän on itse samanlainen.

Ja sitten minulla on vielä iltapäivällä 2 x 300 mg ketipinor depot että minä olen tosi väsynyt ja tosi kännissä aamulla mutta silti hoitaja itse on samanlainen vaikka hänellä ei ole tuollaista lääkitystä.

Ja sitten kestä aamulla kauan ennen kun me sadan se aamukahvi eli vaikka meillä on klo 7:30 aamupala niin tänän klo oli jo 7:40 ja hoitajat teki kaikkea mutta niistä saai sellaisen vaikutelman että ei ne vielä pitkän aika aio edes vahingossa tulla meille sanoman että saa tulla aamupalalle tai antaman lupa että saa tulla aamupalalle.

Niin minä menin itse ottaman aamupala ja sittä ne hoitajat ei ymmärrä vaikka ne itse on samanlaisia kun minä että ei ne saa aamulla mitän tehtyä ennen kun ne on sannut aamukahvia niin silti ne ei ymmärrä että ei myöskän aasukkat saa mitän tehtyä aamulla ennen kun ne on sannut aamukahvia vaikka ne hoitajat itse on samanlaisia.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoitajat tällä hoitopaikassa missä minä olen voi tehdä minulla mitä tahansa ne halua ja minä en saa kirjoitta Facebook mitä tällä tapahtu.

      Vårdarna på det här vårdstället kan göra vad som helst med mej och jag får inte skriva om det på Facebook vad som händer här.

    • Anonyymi

      Pääsenkö minä uudellen aasuman Jakobin Tupa vaikka minä olen aiemmin tehnyt siellä Jakobin Tupa kun minä olen aiemmin aasunut siellä tosi typeriä asioitta minä olen tällä uudessa paikkassa pärjännyt tosi hyvin mutta välillä on ollut hoitajien kanssa tällä vähän kina tällä on tosi paljon sääntöjä minulle ehkä lian paljon minua vähän ahdista nämä säännöt kun ne on minulle lian tiukkat sännöt niin minä olin tosian käyttänyt bentsoja silloin kun minä sinä Jakobin Tupa tein typeryksiä eli just toi ksalol mikä on muunto bentso eli kukan ei tiedä mitä se sisälttä ja ihminen voi kun hän nittä otta käytäytyä vaikka kuinka arvamattomasti tahansa mutta minä olen ollut raittina eikä minun tarvitse mitän käyttä vaikka minä muutan Jakobin Tupa tai sitten joku muu paikka missä ei ole ihan näin ankarat säännöt kun nämä säännöt ahdista minua niin joku muu paikka voisi olla aikapa attendo merikoto.

    • Anonyymi

      Onhan nillä muualla rutineja mitä minä tarvitsen kun minulla on aspbergers niin kun minä menen sen aspbergers takia sekaisin jos ne rutinit ei pidä niin kun tänän kun oli se aamupala klo 7:40 vaikka se muuten on klo 7:30 niin kun minulla on se aspbergers niin minä menin ihan sekaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4568
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3988
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2541
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      198
      1571
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1208
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1163
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1075
    Aihe