Onko palstalaisilla kokemuksia hyvistä matkailuautoliikkeistä?
Kokemuksia matkailuautoliikkeistä
4
312
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä on kokemuksia hyvistä ja huonoista
- Anonyymi
Ainakin eräs Etelä-Suomessa matkailuautoja myyvä liike kannattaa kiertää kaukaa. Puhutaan hienosti, mutta myydään täyttä p....a
- Anonyymi
Tuusulan vaunumestasta olen kuullut paljon huonoa palautetta. Ei vaikuta luotettavalta paikalta.
- Anonyymi
Onko niitä….. kahdesta kokemuksia toinen jo havaittu huonoksi suositus kiertäkää kaukaa ja toinen vielä??? Mutta alkaa vaikuttaa että edes matkakulkimen tilava ostaja on ilmaa ei tarvitse informoida tuotteen myöhästymisestä eikä näköjään kiinnostusta edes vastata viesteihin ja puheluihinkin ”selvitän soitan kohta takaisin” takaisin soittoa ei vain kuulu. Eli meneekö näillä liikkeillä todella huonosti ettei saada uusia tilattuna tuotteita toimitettavaksi vai niin hyvin että jos et väkisin hae et saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932059Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671520YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741289Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361170- 731160
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871074Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1501018Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava243962Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891