Sinkuille tarkoitettuja ostoskoreja on jo. Mutta sinkku t-paitoja ei ole näkynyt kauppojen hyllyillä.
Onkohan missään myynnissä sinkku t-paitoja
38
413
Vastaukset
No sä voit teettää sellaisen helposti itse.
- Anonyymi
Niin kyllä, esim. Musta t-paita valkoiset kirjaimet tai valkoinen t-paita mustat kirjaimet.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä, esim. Musta t-paita valkoiset kirjaimet tai valkoinen t-paita mustat kirjaimet.
Fontin valinta ja tyylittely. On niitä värejäki varmaan vaikka kuinka.
- Anonyymi
Misssä on sinkkujen liputuspäivä?
- Anonyymi
Ss.
- Anonyymi
Minä aikoinaan teetin T-paidan, jossa lukee: "SE NYT VAAN ON TYHMÄÄ OLLA JUOMATTA KALJAA"
>simiti< - Anonyymi
Esim https://www.teepublic.com/t-shirts?query=single josta tulee perille alle 14 vrk. Voi myös upata ikioman oman leiskan ja tilata sellaisia.
"Sinkku /Single" olisi kyllä mielestäni aivan liian korni - olen sinkku, yhyy yhyy. - Anonyymi
Sinkku t-paita päälle ja torille! Onhan se paljon selkeämpää kun muut sinkkunaiset näkee et on sinkku ja varattu t-paita päälle sitten kun on varattu.
- Anonyymi
Lähentely on miehen tehtävä, ei naisen. Mies jolla "sinkku" paita päällä on tyrkky, ei todellakaan menesty seksuaalisella parinvalintamarkkinoilla.
Tytöille oli -70 luvulla oli paitoja teksteillä "YES", "MAYBE", sekä "NO" joilla he ilmaisivat suopeutensa kulloistakin tasoa. Ja sillä varattu paidalla on enemmän vientiä. Koska naiset katsoo että on kelvannu jollekin.
Anonyymi kirjoitti:
Lähentely on miehen tehtävä, ei naisen. Mies jolla "sinkku" paita päällä on tyrkky, ei todellakaan menesty seksuaalisella parinvalintamarkkinoilla.
Tytöille oli -70 luvulla oli paitoja teksteillä "YES", "MAYBE", sekä "NO" joilla he ilmaisivat suopeutensa kulloistakin tasoa.Tuo on vanhanaikainen ajatus.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tuo on vanhanaikainen ajatus.
Totta, jotain 600 - 1000 miljoonaa vuotta vanha "ajatus".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tytöille oli -70 luvulla oli paitoja teksteillä "YES", "MAYBE", sekä "NO" joilla he ilmaisivat suopeutensa kulloistakin tasoa.Miehelle käy vaikkapa:
Lay Your Hands On Me - Bon Jovi bandipaita.
Tuo otsikko, tai värssy siitä:
...What you get ain't always what you see,
but satisfaction is guaranteed... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, jotain 600 - 1000 miljoonaa vuotta vanha "ajatus".
Missään ei ole todisteita siitä kuka esihistoriallisista ihmisryhmissä on tehnyt aloitteet. Tuota tietoa on varsin heikosti edes kirjiitetun historian ajalta. Kyseessä on siis puhtaasti oletus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missään ei ole todisteita siitä kuka esihistoriallisista ihmisryhmissä on tehnyt aloitteet. Tuota tietoa on varsin heikosti edes kirjiitetun historian ajalta. Kyseessä on siis puhtaasti oletus.
Minulle saa kaikki tytöt jotka ovat kaunispainoisia nuoria tehdä aloitteita, heidän ei tarvitse olla ilotyttöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle käy vaikkapa:
Lay Your Hands On Me - Bon Jovi bandipaita.
Tuo otsikko, tai värssy siitä:
...What you get ain't always what you see,
but satisfaction is guaranteed...Tai: Let's Spend The Night Together - Rolling Stones
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai: Let's Spend The Night Together - Rolling Stones
Tai: Skweeze Me, Pleeze Me - Slade
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai: Skweeze Me, Pleeze Me - Slade
Voi herrajumala, nyt se tulee, tässä se tulee:
SUPER SHY
Sama fontti kuin "Super Dry" tuotemerkillä. Miehille jotka pelkäävät keskustelun avaamista kaunotarten kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi herrajumala, nyt se tulee, tässä se tulee:
SUPER SHY
Sama fontti kuin "Super Dry" tuotemerkillä. Miehille jotka pelkäävät keskustelun avaamista kaunotarten kanssa.Entä: "SE OIKEA", . onko yhtä korni kuin "SINKKU"? Kauan sitten oli "Mr. Right" paitoja.
mustasusi kirjoitti:
Ja sillä varattu paidalla on enemmän vientiä. Koska naiset katsoo että on kelvannu jollekin.
Huoh!!!!
Meinaatsä et se on vaan noin päin???
Niiku et naiset on niit vaa jotka ei kelpaa?
Ja naisille kelpaa kuka vaan kunhan ite kelpaa???
😡😠originalpieninainen kirjoitti:
Huoh!!!!
Meinaatsä et se on vaan noin päin???
Niiku et naiset on niit vaa jotka ei kelpaa?
Ja naisille kelpaa kuka vaan kunhan ite kelpaa???
😡😠Sä et nyt ymmärtäny tuon mun heiton ponttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kukatekee aloiteongelmaa historiallisella ajalla, naisen arvo oli lampaan, tai jonkun kivityökalun hinta, kauppaa käytiin, naisia ostettiin, annettiin lahjaksi, jos siitä hyötyi, ryöstettiin.
- Anonyymi
ulkolämpö nyt 28.7
mutta kokeilen pelaa jalokivien yhdisrämisapwliä T-paidan tekstit ovat tylsiä.
Jos sinkkuus pitäisi osoittaa kuvalla, millainen kuva se olisi?- Anonyymi
Jaaha, tämä varmaankin riippuu siitä onko kyseessä mies, tyttö, vai ikänainen. Minulla kyllä on mielessäni selkeä kuva sinkkutytön paitaan.
- Anonyymi
Kuva vasemman käden nimettömästä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuva vasemman käden nimettömästä 🤭
Mutta joka toinen kaunotar on kuin sinkku, huonossa suhteessa, haluaan potien, yksin, kuumissaan.
Ne, jotka kannattavat tiukasti sinkkuutta, voisivat julistaa sanomaansa tähän tyyliin.
http://thesciencepost.com/wp-content/uploads/2016/05/nohumans.jpgE-Lukka kirjoitti:
Eiköhän pelkät numerot riittäisi 11.11 😏
Miten noi liittyy asiaan???
originalpieninainen kirjoitti:
Miten noi liittyy asiaan???
sinkkupäivä 11.11, ainakin jotkut mainostavat sitä sellaisena, liekö virallinen vai pelkkä myyntikikka 🤔
E-Lukka kirjoitti:
sinkkupäivä 11.11, ainakin jotkut mainostavat sitä sellaisena, liekö virallinen vai pelkkä myyntikikka 🤔
Ahaaaa okeiii 😊
Kiitos!! 🤗
Mä taas yli ajattelin numero juttui...
😇
- Anonyymi
Yhdessä kesäkassissa oli kesäkissan kuva, missä luki ” Take me home.”
Kyllähän niitä paitoja saa ihan millaisia vaan
jos haluaa..
Oma valintaisella kuvalla, tekstillä...
Täysin itse suunnittelemana tai osittain..
Yksittäinen toki hintavampi,
mutta jos esimerkiksi isomman erän teettää
niin tulee kappalehinta halvemmaksi.
😉🤫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768462Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593261- 382604
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272171
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362149- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619