Miten suhtautua miehen sanomaan lauseeseen

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette kun mies sanoo naiselleen muka vitsinä: ”Osaatko ommella? Jos et osaa, haeskelen sellaisen naisen joka osaa”

25

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kuuluu mun mielessäni kategoriaan "älä sano edes vihaisena asioita, jotka tekevät sinusta vastenmielisen ... niitä sanottuja kun ei saa enää sanomattomaksi". Joo tiedän, että sanoit hänen sanoneen vitsillä. Jos mulle sanoo, että menee hakemaan toisen. niin sittenpä menee. Itse en ikinä sanoisi tuollaista, jollen sitten oikeasti halua erota.

• Anonyymi

Oleskeluvan saatuaan intialainen mies totesi että hakee kauniimman vaimon Intiasta jätti 2 lasta siihen päivään kun lupa tuli. Yksi totesi eräälle että menee naimisiin naisen kanssa jolla on farkut ( tällä oli mustat housut ).Yksi mies turkista sanoi naiselle seksin jälkeen en menisi koskaan naimisiin kanssasi ja kohta mies nähtiin vaimonsa kanssa joka oli suomalainen tullut vauvan kanssa turkkiin. NIILLÄ ON JO VAIMOT.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleskeluvan saatuaan intialainen mies totesi että hakee kauniimman vaimon Intiasta jätti 2 lasta siihen päivään kun lupa tuli. Yksi totesi eräälle että menee naimisiin naisen kanssa jolla on farkut ( tällä oli mustat housut ).Yksi mies turkista sanoi naiselle seksin jälkeen en menisi koskaan naimisiin kanssasi ja kohta mies nähtiin vaimonsa kanssa joka oli suomalainen tullut vauvan kanssa turkkiin. NIILLÄ ON JO VAIMOT.

Okei. Ikäviä kokemuksia sulla.

• Anonyymi

Vitsinä ottaisin. Turha käännellä ja väänellä sitä sen enempää yli tulkita.

• Anonyymi

Sanot että kerro terveiset vaimollesi että käy sukupuoli tauti testissä ja et unohdit käyttää satiais shampoota.

• Anonyymi

Tollasella on jo vaimo.

• Anonyymi

Suosittelen etsimään miehen, jolla on laadukkaampia vitsejä.

• Anonyymi

Tai vaihtoehtoisesti miehen, joka ei vitsaile.

• Anonyymi

Eikun sanot ettet sinäkään huoli miestä joka ei osaa ommella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun sanot ettet sinäkään huoli miestä joka ei osaa ommella.

En viitsi alkaa valehdella. Ei mulle ole paskankaan väliä osaako mies ommella. Sen sijaan olisi kidutusta joutua kuuntelemaan niin luokattomia vitsejä yhtään enempää.

• Anonyymi

Ottaisin sen vitsinä.

• Anonyymi

Kannattaa vähän selata niiden puhelinnumero muistioita ja sähkiksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa vähän selata niiden puhelinnumero muistioita ja sähkiksiä.

Auton hanskalokerossa kondomeja ja auton muissa naisten puhelin numeroita joskus muovimaton alla.

• Anonyymi

Ai vaimoko osaa oikein ommella voisko hän ommella mieheni housunlahkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai vaimoko osaa oikein ommella voisko hän ommella mieheni housunlahkeet.

Kenkiinkö kiinni vai?

• Anonyymi

Hyvä kuntalainen on parempi kuin nappinsa kadottava neuloja.

• Ota se tosissaan ja opettele ompelemaan.

• Anonyymi

Riippuu kokinaistilanteesta. Onko mies muutoin empaattinen,huomaavainen ja sellainen jonka kestää sanoa noin ilman että tarvisi ajatellakkaan hänen tarkoittavan pahaa tms.
      Tai onko mies sellainen josta ei tiedä mitä ajattelee,tarkoittaa ja jonka sanomisien tarkoitusperiä joutuu miettimään saamatta selkoa.
      Tai millainen mies on.....millainen suhde on....
      Kysyisin mieheltä että mitä hän tarkoittaa,voisiko selventää tarkemmin

• Anonyymi

Toi on noita muka vitsejä ite olisin laittanu moisen käveleen osasin tai en vaatimus sulle ja luultavasti hän ei osaa itse ommella

• Kyllä ainakin minun talossani nainen ompelee, piste.
        Minä osaan kyllä välttävästi ommella, hyvin isolla neulalla. Mutta kun käteni ovat kuin lapiot, niin se on hyvin vaikeaa. Naisen pienellä kätösillä ompelu onnistuu sujuvasti ja helposti (ellei se nainen sitten ole joku mastodontti).

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Kyllä ainakin minun talossani nainen ompelee, piste.
        Minä osaan kyllä välttävästi ommella, hyvin isolla neulalla. Mutta kun käteni ovat kuin lapiot, niin se on hyvin vaikeaa. Naisen pienellä kätösillä ompelu onnistuu sujuvasti ja helposti (ellei se nainen sitten ole joku mastodontti).

Mä luulen, että sun talossasi ei siis ompele kukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen, että sun talossasi ei siis ompele kukaan.

No "mä" kyllä "tiiän" että minulla asuu talossani pienikokoinen nainen jolla on pienet kätöset joilla se ompelee tarvittaessa, ei siitä tosin tykkään yhtään... naiset jostain syystä ei koskaan ompelusta tykkää.

• darknessin kirjoitti:

No "mä" kyllä "tiiän" että minulla asuu talossani pienikokoinen nainen jolla on pienet kätöset joilla se ompelee tarvittaessa, ei siitä tosin tykkään yhtään... naiset jostain syystä ei koskaan ompelusta tykkää.

Siis tarkoitan että nykyajan naiset ei siitä tykkää, menneinä aikoina naiset kyllä ompeli jopa ihan huvikseen.

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Siis tarkoitan että nykyajan naiset ei siitä tykkää, menneinä aikoina naiset kyllä ompeli jopa ihan huvikseen.

Monikin ompelee ja tykkää ompelemisesta. Itse inhoqn ompelemista enkä osaa ommella kuin verhojen päärmeet.
        Mutta me naisetkin olemme omanlaisia kuten miehetkin.
        Onneksi noin on.
        Eikä se ompeleeko mielellään tee naisesta mukavaa tai ei-mukavaa.
        Eikä se että nainen ompelee tee hänestä kotipiika nyhveröä.
        Itse tykkään valtavasti leipomisesta,se on intohimo ja olen koti-ihminen äidillinen ja omaan vahvan hoitovietin,puutarhatuöt ovat ihania ja häärin kasvimaalla sekä kasvihuoneessa. Säilön,kuivattelen ja pakastan,marjastan ja kalastan. Rakastan lapsi ihan heikkopäis2sti ja vauvat ovat jotain käsittämättömän ihanaa.
        MUTTA. minullakin on h3ikkouteni nimittäin pappamopot. Kun nöen sellaisen niin olen myyty. Enntiedä mikä niissä on. Eanhat autot ovat myös jotain mitä en osaa selittää,aina pitää tutkia konepellinalus ja räplätä namikat koelaudassa jne. Joku siraus kait se on tai valu vika.
        Pappatunturin ottaisin sitten joskus arkkuuni sillä huristelisin sitten enkelinä yläilmoihin . Tyylikkäästi tasaiseen tahtiin pöristelisin ilman kiirettä pottakypärä päässä. siivet liehuen kuin sihvonki huivi

• Anonyymi

Nappi irti rotsista ja seuraamaan mitä tapahtuu, eihän siinä muu kai sitten auttaisi, naisena esiintyvä puupää

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4220
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2373
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      33
      2337
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      97
      2114
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1907
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1885
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1577
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1538
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1370
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1234
    Aihe