Johan on ajatukset jumissa. Mitä järkeä on sellaisessa työssä, jossa ei tarvitse tehdä mitään? Tulet aamulla kahdeksaksi töihin, läjäytät perseen toimistotuoliin ja avaat tietokoneen ja pyörittelet peukaloita loppupäivän. Tässä olen helteisessä kopissa istunut siitä lähtien kun tulin töihin, tai no kahvilla kävin aamulla ja syömässä ruokalassa ja muuten selaillut nettiä. Pitäisi varmaan hommata tänne sellainen golf -simulaattori, jolla vois treenata täydellistä lyöntiä tai jotain. En tiedä, mutta ajatukset hajoaa ja tämä kököttäminen on vähintään yhtä puuduttavaa kuin joku fyysinen ojankaivuukin, mutta ojankaivuussa päivät varmaan kuluu nopeammin.
Voi luoja kun on tylsää!!
14
283
Vastaukset
- Anonyymi
Ojassa näkyy kastematoja.
Omituisia ”töitä” tosiaan. Se on totta, että ne työt on henkisesti raskaampia, missä ei oikeastaan tarvitse tehdä mitään. Ei niissä aika kulu yhtään.
- Anonyymi
Mietin vaan, että mistä tässä mulle maksetaan ja mikä on se lisäarvo, mitä tuotan...siis muuta kuin ulostetta viemäriin ja kuluja palkkahallintoon? Tekisi mieli kysyä asiaa, mutta en mä nyt potkujakaan halua niin mietiskelen mieluummin täällä hiljaksiin.
Anonyymi kirjoitti:
Mietin vaan, että mistä tässä mulle maksetaan ja mikä on se lisäarvo, mitä tuotan...siis muuta kuin ulostetta viemäriin ja kuluja palkkahallintoon? Tekisi mieli kysyä asiaa, mutta en mä nyt potkujakaan halua niin mietiskelen mieluummin täällä hiljaksiin.
Tossa tilanteessa kannattais kuitenkin jutella pomon kanssa, että olisko jotain tehtävissä?
Taikka sitten käyttää sitä aikaa johonkin, vaikka uusien työpaikkojen katselemiseen, taikka opiskeluun yms.
- Anonyymi
Ja sitten taas heräsit ja kökötit yksin kotona vaipoissa eläen palstaelämää. Mahtaa vtuttaa kuolinvuoteella 😂
- Anonyymi
Kuulostaa siltä, että sun duuni on ihan älyttömän tylsä ja turhauttava. Onko siinä mitään järkeä istua toimistossa koko päivä tekemättä mitään? Mä ymmärrän sun fiilikset, se on ihan hanurista istua siellä tunti toisensa jälkeen ilman mitään järkevää hommaa. Ehkä kannattaisi avata keskustelu pomon kanssa ja kysyä, olisiko mahdollista saada vähän enemmän haasteita tai vaihtelua hommiin.
Ja hei, jos sulla on aikaa tappaa, voisit käyttää sen hyödyksi vaikka opiskelemalla uusia juttuja tai kehittämällä omia taitojasi. Älä jää märehtimään yksin, vaan ota rohkeasti yhteyttä ja etsi yhdessä ratkaisuja tähän tylsyyteen. Voit mätkiä siihen pöytään vaikka golf-palloa, mutta ehkä parempi olisi löytää jotain mielenkiintoisempaa tekemistä. Minä en kestäisi sellaista työtä, missä vain istun paikallani tekemättä mitään. Turhautuisin helposti. Mulle työn täytyy olla sellainen, missä ihan konkreettisesti teen jotain ja näen työni jäljen.
Saanko kysyä, mitä työtä teet?- Anonyymi
Hei! Haluatko tulla käymään meidän toimistolla? Näet mitä se parhaimmillaan on. Et taida uskaltaa? Ei se mitään, me tulemme sinne.
- Anonyymi
jos menee vahingossa onkimaan kaloja väärä paikka oho haittaako ketään
tyttöjen juoksemisharrarsru hyvä Taloudellisestikaan siinä ei tietysti ole mitään järkeä, että olet siellä tekemättä mitään. Mutta ei tuo vielä ole huonoin mahdollinen tuottavuus. Jotkut tättähäärät vielä tosi ahkerana ja pää märkänä "kehittää" jotain, teettää siinä samalla muille töitä ja kaiken tämän lopputuloksena jokin asia menee ehkä yhden askeleen eteenpäin, mutta muutama muu kolme askelta taaksepäin. Kyllä en tavallaan ihmettele, että tässä maassa jäädään muusta maailmasta jälkeen, kun tuntui että parikymmentä vuotta sitten tehtiin monia asia fiksummin ja olennaiseen keskittyen ja tässä välissä kuitenkin monet työvälineet ovat kehittyneet. Jotkut asiat oikeasti toimiikin fiksummin joten ihan pelkästään ei ennen ollut paremmin.
- Anonyymi
No sinänsä täällä julkisella puolella tuo "tuottavuus" on aina ollut vähän niin ja näin...ja täällä tosiaan aina on joku tättärää keksimässä milloin mitäkin kissanristiäistä ja hyvinvointikyselyä ym. ym.
Terv: ap
Hanki itsellesi ylennys ja sitten päätät, ettei jättämääsi vakanssiin tarvitse palkata ketään.
- Anonyymi
Opiskelin joskus romaniaa töissä ollessani kännykkäni näytöltä kun se oli työtä missä oli vain välillä hommia. Suurin osa oli istuskelua. En ole Raineri, kiitos kysymästä. Se oli pikemminkin taideharrastus kuin opiskelua minulle. Italia tai espanja olisi käytännön kannalta hyödyllisempää mutta mitäs siitä. Kyllähän ne tukevat toisiaan, siis kielten opiskelu jotka muistuttavat toisiaan. Itämaiset kielet ovat liian vaikeita niiden ihmeellisten aakkosten vuoksi, joten jätän ne sikseen. Nämä meille tuttuakin tutummat kielet tylsistyttävät lopulta mielen. Siksi kaipaan välillä jotain uutta. Ruotsin sanavarastoa pitäisi syventää, jos nyt rehellisiä ollaan. Venäjää pitäisi alkaa opiskelemaan. Sitähän ne ukrainalaiset ymmärtäisivät ja samalla se olisi mahdollista preparoimista tulevaa varten 😁. Englantia pursuaa joka tuutista niin sitä osaa väkisinkin.
- Anonyymi
Kysy työnantajaltasi. Tai mitä jos vaihtaisit työpaikkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 772704
- 1762363
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362125- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241