Kesäinen perjantai-ilta ympäri Suomea on alkamassa. Mitä sinulla on lasissasi? Millä avaat viikonlopun?
Kesä alkamassa - mitä lasissa?
20
216
Vastaukset
- Anonyymi
Kupissa on mansikkarahkaa. Vatkasin oikein kermavaahtoakin joukkoon.
Minulla oli tuossa jo jonkin aikaa sitten raparperilikööriä sekoitettuna hedelmäiseen limppariin. Hyvä ja raikas. Nyt taidan tehdä itselleni appelsiinilonkeron, johon laitan hitusen sitruunalikööriä..
Kyllä se on PepsiMaxia mitä mulla on tölkissä😁
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ai.. rommikolaa..?
Niin joo rommikola olis kyllä hyvää.😁 nyt mennään ilman rommia. Joko maistoit sellaista? 🤗
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin joo rommikola olis kyllä hyvää.😁 nyt mennään ilman rommia. Joko maistoit sellaista? 🤗
Ei ole nyt tullut rommia juotua.. on ollut kesäistä ja helteistä, niin tuommoiset raikkaat ja keveät drinksut olleet enempi makuuni.
Siiderimäisiä ja lonkeromaisia.
Tuo raparperilikööri on aikasta hyvää monenkin kanssa..Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei ole nyt tullut rommia juotua.. on ollut kesäistä ja helteistä, niin tuommoiset raikkaat ja keveät drinksut olleet enempi makuuni.
Siiderimäisiä ja lonkeromaisia.
Tuo raparperilikööri on aikasta hyvää monenkin kanssa..Juu ymmärrän ettei tee niin ”tunkkaista” mieli, hyvä talvi juoma siis😉 Raikkaat maut on just kesällä jees.
Btw onko siel hyttysiä?🤔Haaveilija39 kirjoitti:
Juu ymmärrän ettei tee niin ”tunkkaista” mieli, hyvä talvi juoma siis😉 Raikkaat maut on just kesällä jees.
Btw onko siel hyttysiä?🤔On. Just tapoin kaksi. Oli taas yön ulko-ovi auki jotta sain viilennettyä kämppää. Ja tänä aamuna kun sammutin kattotuulettimet, niin ne hyökläsi agressiivisena parvena mun kimppuun. Ja isoja hyttysiä onkin...
Pikku-pirpana kirjoitti:
On. Just tapoin kaksi. Oli taas yön ulko-ovi auki jotta sain viilennettyä kämppää. Ja tänä aamuna kun sammutin kattotuulettimet, niin ne hyökläsi agressiivisena parvena mun kimppuun. Ja isoja hyttysiä onkin...
Siis kun en oikeastaan muista että viime kesänä kaupungissa olis ollut hyttysiä.. 🤔 ja nyt niitä on. Piti sitten sen takia kysellä että onko sielä vai kuvittelenko itse että nyt olisi enemmän..😅🙈
Haaveilija39 kirjoitti:
Siis kun en oikeastaan muista että viime kesänä kaupungissa olis ollut hyttysiä.. 🤔 ja nyt niitä on. Piti sitten sen takia kysellä että onko sielä vai kuvittelenko itse että nyt olisi enemmän..😅🙈
Kyllä niitä on enemmän tänä kesänä.. ja vaikka kesä ei edes ole oikeastaan alkanut. Viime vuonna oli tasan kaksi hyttystä sisällä ja nyt niitä on parvittain inisemässä. Ja tapoin just kolmannen..
En muista että näitä verenimijä inisijöitä olisi ollut kpskaan täällä näin paljoa..Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä niitä on enemmän tänä kesänä.. ja vaikka kesä ei edes ole oikeastaan alkanut. Viime vuonna oli tasan kaksi hyttystä sisällä ja nyt niitä on parvittain inisemässä. Ja tapoin just kolmannen..
En muista että näitä verenimijä inisijöitä olisi ollut kpskaan täällä näin paljoa..Piti viime yönä pistää luukut kiinni.. kun perhana tulivat ininällään häiritsemään yöunia😔
Haaveilija39 kirjoitti:
Piti viime yönä pistää luukut kiinni.. kun perhana tulivat ininällään häiritsemään yöunia😔
Sama.. ottaa päähän se ininä, eikä saa nukuttua. Viime yönä oli pakko pitää ovi kiinni. Ei kestäny enää niitä pikkuvampyyrejä..
- Anonyymi
voin laittaa jotain lämpöjä kun näen aika huvin tietokoneeltamitä on.. ulko on 26.1.
- Anonyymi
Jäävettä
Maistelen tässä uusia halpatuotteita. Coopin sitruuna jääteetä lasissa. Ihan hyvää, vaikka kaikki Coopin tuotteet ei olekaan iskenyt.
Ihan on kylmää hanavettä. Tullu tänään hikoiltua paahteessa, kun kasailin isäpaapan kanssa kasvikoppia 2x8 metriä. Joku ehtoo kun viileämpää kasataan toinen. Ja ajelin nurmikon. En tiiä oliko tyhmä veto ajaa nurtsi, kun aurinko paahtaa pian keltaiseksi. Kassellaan. 🙄
Voikukkia jätin ajelemattoman alueen, marsuille tietenkin. 🥰Simmottis feikki gepardicus mexicanus -litkua. Eli tavallista marketin vaaleaa lageria, jokun tippa limemehua ja puoli kourallista jäitä. Voisihan tätä kutsua tavan miehen maltaiseksi spritzeriksikin.
- Anonyymi
Helkkarin kuuma päivä, otin pakasteesta Long Drink Whit Gin juoman.
+2 C ja toimii.
AV - Anonyymi
noissa Poliisiopistojutuissa varmaankin 5. katsoimme kaverin kanssa kun niin hän on kuollut tämä kaveri ..
- Anonyymi
Vesi on helteellä ja muutenkin paras juoma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v12788Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701796Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25709