mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla.
https://aijaa.com/pLe9nD
Ei kai punkki purru
8
223
Vastaukset
Ettet vaa oo kolauttanu tai tökkässy sitä johkin?
Joo, kai se niin on. Oishan siihen tullu se patti. Mulla meni pari vuotta punkki nilkkaan, niin olihan se aika patti. Onnistuin katkaiseen vielä niin, että jäi se kärsä ihoon. Mä kun pelkään noita punkkeja, niin soitin terveyskeskukseen, niin nekin sano ettei niillä oo mitään millä sen sais pois. mutta itekseen se tuli, eikä tullu borrellioosia.
JeroP kirjoitti:
Joo, kai se niin on. Oishan siihen tullu se patti. Mulla meni pari vuotta punkki nilkkaan, niin olihan se aika patti. Onnistuin katkaiseen vielä niin, että jäi se kärsä ihoon. Mä kun pelkään noita punkkeja, niin soitin terveyskeskukseen, niin nekin sano ettei niillä oo mitään millä sen sais pois. mutta itekseen se tuli, eikä tullu borrellioosia.
Hyvä ettei tullut.. 😊
Mä pelkään ja kammoon noita yhh...
Mukavaa viikonloppua sulle 🤗
Jos sellainen selkeä pyöreä aura tulee reunoihin niin se on pukin purema.
- Anonyymi
Ei, mustelma se vaan.
- Sheena Mustelma, mulla on noita paljon käsissä ja jaloissa. Ei oo punkkis purru. 🙂
- Anonyymi
https://aijaa.com/9qWZc4
Ei ole, mutta minulla oli aamulla. Siitä on jäljellä nyt punertava piste vyötäröllä. Se oli kuollut ja hieman pienempi kuin kaksi yläpuolella olevaa luomea. Irrotln sen pinseteillä ja saatoin erottaa sen inhottavat pikkuraajat suurennuslasilla.Sain punkin todennäköisesti kaupunkipuistosta.
Olisin testannut sen apteekista haettalla testillä, mutta sellaisia ei löytynyt myynnistä.
🐾 - Anonyymi
Kirjoitin vielä pitkän jutun ranteesi jäljistä, että ovat mustelmia, mutta se katosi bittiavaruuteen. Voit olla kuitenkin huoleti :)
🐾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166300Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766105Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695770Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3433939Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452335Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151380- 121211
- 1821052
- 59857