mun käteen, hyttysiä kyllä oli, mutta aika hyttynen tohon jälkeen sais olla.
https://aijaa.com/pLe9nD
Ei kai punkki purru
8
202
Vastaukset
Ettet vaa oo kolauttanu tai tökkässy sitä johkin?
Joo, kai se niin on. Oishan siihen tullu se patti. Mulla meni pari vuotta punkki nilkkaan, niin olihan se aika patti. Onnistuin katkaiseen vielä niin, että jäi se kärsä ihoon. Mä kun pelkään noita punkkeja, niin soitin terveyskeskukseen, niin nekin sano ettei niillä oo mitään millä sen sais pois. mutta itekseen se tuli, eikä tullu borrellioosia.
JeroP kirjoitti:
Joo, kai se niin on. Oishan siihen tullu se patti. Mulla meni pari vuotta punkki nilkkaan, niin olihan se aika patti. Onnistuin katkaiseen vielä niin, että jäi se kärsä ihoon. Mä kun pelkään noita punkkeja, niin soitin terveyskeskukseen, niin nekin sano ettei niillä oo mitään millä sen sais pois. mutta itekseen se tuli, eikä tullu borrellioosia.
Hyvä ettei tullut.. 😊
Mä pelkään ja kammoon noita yhh...
Mukavaa viikonloppua sulle 🤗
Jos sellainen selkeä pyöreä aura tulee reunoihin niin se on pukin purema.
- Anonyymi
Ei, mustelma se vaan.
- Sheena Mustelma, mulla on noita paljon käsissä ja jaloissa. Ei oo punkkis purru. 🙂
- Anonyymi
https://aijaa.com/9qWZc4
Ei ole, mutta minulla oli aamulla. Siitä on jäljellä nyt punertava piste vyötäröllä. Se oli kuollut ja hieman pienempi kuin kaksi yläpuolella olevaa luomea. Irrotln sen pinseteillä ja saatoin erottaa sen inhottavat pikkuraajat suurennuslasilla.Sain punkin todennäköisesti kaupunkipuistosta.
Olisin testannut sen apteekista haettalla testillä, mutta sellaisia ei löytynyt myynnistä.
🐾 - Anonyymi
Kirjoitin vielä pitkän jutun ranteesi jäljistä, että ovat mustelmia, mutta se katosi bittiavaruuteen. Voit olla kuitenkin huoleti :)
🐾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361