Te jotka olette olleet

Anonyymi-ap

> 30 vuotta naimisissa, kertokaapa elämänohjeenne tähän Sinkut-palstalle. Miten 30-vuotinen taival on saavutettu?

14

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun vanhemmat ei ole itse kertomassa, mutta ovat 1971 vuodesta olleet aviossa ja sanovat, että se on päätös kun näin kauan yhdessä pysytään. Ei pelkkää rakkautta.

• Ja uskon sen, olenhan itsekin päättänyt olla parisuhteessa, satoi tai paistoi. Hyväksyä toisen oikkuineen. Vaikken aina mitään suuren suurta rakkautta tuntisikaan.

• Anonyymi

Tuota pitää arvostaa. Pitkää liittoa heille edelleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuota pitää arvostaa. Pitkää liittoa heille edelleen.

Joo, ei se mitään ruusuista ole ollut, mutta ovat kasvaneet yhteen.

• Anonyymi

Hyvä ja toimiva kommunikaatio.

• Anonyymi

Jep.

• Anonyymi

En ole ollut aviossa päivääkään, mutta saman naisen kanssa avossa yli 20 vuotta.
      Kyllähän se siihen perustuu, että minulla on miellyttävät sisäkengät eli tohvelit. Lisäksi sanon aina viimeisen sanan: Kyllä kulta.

• Aivan, tohvelisankarius toimii aina 🙂

• Anonyymi

Kaunista ja suloista.

• Miehen pitää puhua omista tunteista enemmän.
      Miehellä on muitakin tunteita kuin vitutus ja paskahätä.

• Anonyymi

Panetus ☝️

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panetus ☝️

xLiner

Myös jano, nälkä ja väsy.

Parisuhteissa olisi vähemmän ongelmia, kun naisillakin olisi enemmän noita panetus-tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös jano, nälkä ja väsy.

Parisuhteissa olisi vähemmän ongelmia, kun naisillakin olisi enemmän noita panetus-tunteita.

Ja panetuksen pitäisi kohdistua siihen isoon vauvaan? 😝

xLiner

• Pelkkä parisuhteen pituus ei mielestäni kerro siitä, että on saavutettu jotain saavuttamisen arvoista. Moni pitkässä suhteessa oleva ei vain yksinkertaisesti jaksa lähteä, kun asiat ovat jo niin asettuneet paikoilleen, että helpompi jäädä. Moni vanhan kansan ihminen on myös aikanaan oppinut siihen, että avioliitosta ei lähdetä, vaikka mikä tulisi. Avioliiton on kestettävä alkoholismit, väkivalta, pettämiset..

Tietysti on myös aidosti onnellisia pitkiä suhteita, joissa molemmat valitsisivat toisensa edelleen ja ne ovatkin kaunista nähtävää. On upeaa nähdä pariskunta, joka vuosikymmenten yhteisen taipaleen jälkeen katsoo vielä toisiaan hellyydellä. Luulen, että pitkän ja onnellisen parisuhteen salaisuus piilee siinä, että kaksi sopivaa ihmistä ovat kohdanneet toisensa. Heille on luontaista kunnioittaa toisiaan, tehdä asioita parisuhteen hyväksi ja nauraa yhdessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8462
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3261
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2604
    4. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2171
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2149
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1907
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1723
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      66
      1686
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18