Siis vaikka harrastuksista, reissaamisesta, remontoinnista, liikunnasta. Puolisosta siis kyse. Ennen oli ihan normaalisti innokas tekemään ja menemään, mut kun 50 tuli mittariin lopahti kiinnostus kaikkeen. Ei kuulemma huvita eikä jaksa, töllöstä vaan urheilua, sudokuja, leffoja, syömistä. Kohta 60 ja kunto rapistuu, alkaa tulla vaivoja. Toivosin et miehellä olis harrastuksia ja meillä yhteistä tekemistä. Moni samanikäisen miehen vaimo valittelee samaa, miestä ei kiinnosta juuri mikään. Ei oo kiva yksin mennä ja tehdä. Tietysti mulla on ystäviä, mut olis kiva miehen kanssakin yhdessä jotain tehdä. Oon koittanu ehdottaa monia juttuja ja kysellä mitä mies haluais tehdä, mut ei mitään. Ensin ajattelin, et kyllä se ohi menee ajallaan, vaan ei näytä menevän. Ja ei oo masentunut ja on muutenki terve paitsi selkä joskus kipuilee, lonkat ja polvet samoin, itse valittelee että ei muisti pelitä entiseen malliin, mutta ei nyt mistään muistisairaudesta oo kyse. Mitä tässä pitäis tehdä?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Vaihtamalla nuorempaan.
- Anonyymi
No ei, hyvä mies on ja liitto muuten hyvä.
- Anonyymi
Vaimon vaikuttaa vaikuttaa!
Oma kokemukseni miehenä. Jäin putkeen 57 vuotisena ja aloitin suunnilleen päivittäisen tissuttelun. En häiriöksi saakka mutta puolen vuorokauden aikana nautittu määrä oli kaikkea muuta kuin terveellinen. Mm. verenpaineeseen 10mg/pv lääkitys.
Ennen 60v täyttämistä ei enää mikään kiinnostanut. Ei edes matkustelu.
Paras kimmoke elintapojen muutokseen oli hieskunnon hiipuminen.
Päivittäinen tissuttelu vaihto muutamien kuukausien välein tapahtuvaksi kuuritteluksi ja raittiit väliajat kuntosalilla sykettä nostavaa lihasvoimailua 5krt/vko. Yhteensä viikossa noin 10 tuntia. Tulokset olivat vakuuttavia jo puolen vuoden ähellyksen jälkeen ja ovat toimineet motiivina nämä seuravat parikymmentä vuotta.
Minun on mahdotonta kuvitella millä konstilla vaimoni olisi saanut minut kiinnostumaan mistään huru-ukojen keskustelukerhosta!
Huomenna kevyt aamupäivä.. Aerobinen treeni kahvakuulia heilutellen sekä napakat vatsatreenit. Lopuksi ehkä fillaria. - Anonyymi
Hanki miehelle nuori nainen
- Anonyymi
Meinaatko, että nuoria naisia kiinnostaa soffalla rötväilevä jo vähän vatsakas ikämies? Pitäis varmaan olla ainakin rahaa, että edes joku kiinnostuis. Mitä luulet, että tuommonen pariskunta yhdessä harrastais? Ja mitäs iloa siitä sitten mulle olis?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34468Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22427