Munasillaan parvekkeella

Anonyymi-ap

Kävin juomassa iltakahvit parvekkeella. Pelkät bokserit oli jalassa.
Kahvituopin tyhjennettyä siirryin sisätiloihin. No mitäs siitä..
Bokserien kuminauha oli kovin väljä ja ne valahtivat nilkkoihn.

Onneksi mitään kuvausdrooneja ei pörrännyt penthouseni kohdalla.
Olisi ollut kovin vaikea peittää 47cm pippeliäni.

>simiti<

20

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu,juu.. sulla on aina ollut isot jutut. Tämä ny ei tee poikkeusta. Heh.

Olet hauska.

• Anonyymi

Saatoin liioitella, mutta sanoppa yksikin pohjanmaalainen kuka ei tee niin.

Aivan!

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Saatoin liioitella, mutta sanoppa yksikin pohjanmaalainen kuka ei tee niin.

Aivan!

>simiti<

Osuvasti sanottu. Eipä ole semmoista pohjanmaalaista otusta olemassakaan joka ei isottelisi.. edes pikkuisesti.
        :)

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Osuvasti sanottu. Eipä ole semmoista pohjanmaalaista otusta olemassakaan joka ei isottelisi.. edes pikkuisesti.
        :)

Täällä pohojanmaala ei isoitella pikkuisen. Täällä tehdään kaikki täysillä!

Heikoimmista pidettiin ennen huolta, mutta nyt näyttää pahalta. Ainoastaan minä ja muut alfat selviävät vihahallituksen toimista prk!

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä pohojanmaala ei isoitella pikkuisen. Täällä tehdään kaikki täysillä!

Heikoimmista pidettiin ennen huolta, mutta nyt näyttää pahalta. Ainoastaan minä ja muut alfat selviävät vihahallituksen toimista prk!

>simiti<

Isosti! Reilusti ja reippaasti. Näinpä.

• Minäpä kävin taas ostamassa pikkusikareita ja täällä posket lommollaan polttelen niitä. Ai jai että on hyvää :D

• Elä kiusoittele.. Simiti yrittää eroon kessuista. Julmaa sinulta tuollainen kerskaaminen.

Nikotiinituotteiden lopettaminen on helskatan vaikeeta. Tuo vetosi oli ehkä pikkuisen vyön alle.
        Mut laitetaan huumorilla.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Elä kiusoittele.. Simiti yrittää eroon kessuista. Julmaa sinulta tuollainen kerskaaminen.

Nikotiinituotteiden lopettaminen on helskatan vaikeeta. Tuo vetosi oli ehkä pikkuisen vyön alle.

Okei, myönnetään. Olin ilkeä. Tiedän miten hankalaa tupakoinnin lopettaminen on, kun olen entinen tupakoitsija.

Elä kiusoittele.. Simiti yrittää eroon kessuista. Julmaa sinulta tuollainen kerskaaminen.

Kylläpä nyt kettua kirvelee Pirpanan moitteet.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ällös mun puolesta murehdi. Poltan minä edelleen humalassa, eli joka päivä.

Noh, vakavasti. Ostin niitä 4mg pusseja, kun 2mg pussit eivät olleet vielä sopivia. Mutta pikkuhiljaa..

Sitäpaitsi jokainen polttamatta jäänyt savuke on kotiinpäin.
        Eikä minua haittaa vaikka muut vetäis vaikka ganjaa.

>simiti<

• Palstakamu kirjoitti:

Okei, myönnetään. Olin ilkeä. Tiedän miten hankalaa tupakoinnin lopettaminen on, kun olen entinen tupakoitsija.

Olit kieltämättä pikkuisen ilkeä. Simitin eroaminen sätkistä pysyvästi on yksi asioita joita olen seurannut jo pitkään. Haluaisin kannustaa häntä siinä.

Itselläni kymmenen vuotta siitä, kun lopetin ja vieläkin tekee mieli henkosia. Se on kuin elämänmittainen kirous kun sen on joskus tyhmyyksissään mennyt aloittamaan.

Asiastahan voi heittää huulta, mutta kaverin kiusaaminen ei auta asiaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ällös mun puolesta murehdi. Poltan minä edelleen humalassa, eli joka päivä.

Noh, vakavasti. Ostin niitä 4mg pusseja, kun 2mg pussit eivät olleet vielä sopivia. Mutta pikkuhiljaa..

Sitäpaitsi jokainen polttamatta jäänyt savuke on kotiinpäin.
        Eikä minua haittaa vaikka muut vetäis vaikka ganjaa.

>simiti<

Palstakamu on hitsin hyvä tyyppi. Ihan kymppi.
        Hänellä vaan joskus pikkuisen menee jutut "yli".

Ei tuo oikeastaan minulle mitenkään kuulu, en ala wokeilemaan. Mä vaan toivon sulle simiti hyvää ja kannustan tuossa yrityksessäsi lopettaa. Minä uskon, että pystyt siihen.

Toruni Palstikselle tuli sydämmestä. Tykkään teistä molemmista ihan hitokseltaan ja Kamun tulisi tuntea mielestäni vastuunsa..
        Oikeasti asia ei minulle mitenkään kuulu.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Olit kieltämättä pikkuisen ilkeä. Simitin eroaminen sätkistä pysyvästi on yksi asioita joita olen seurannut jo pitkään. Haluaisin kannustaa häntä siinä.

Itselläni kymmenen vuotta siitä, kun lopetin ja vieläkin tekee mieli henkosia. Se on kuin elämänmittainen kirous kun sen on joskus tyhmyyksissään mennyt aloittamaan.

Asiastahan voi heittää huulta, mutta kaverin kiusaaminen ei auta asiaa.

Äläs nyt niin vakavasti ota. En minäkään ota. Ulkopuolisten touhut ja sanomiset ei vaikuta muhun pätkääkään.

Tarvinneeko edelleen muistuttaa, että olen pohjanmaalainen?
        Helvetesti olen kuullut pilkkaa muunmuassa rantaruotsalaisista. Ei haittaa. Antaa junttien mölistä.

Tukholmassa kahvilassa tilasin kahvin. Lopuksi myyjä sanoi suomeksi: "Ole hyvä". Junteille hyvä kahvila, kun perussuomellakin pärjää.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Äläs nyt niin vakavasti ota. En minäkään ota. Ulkopuolisten touhut ja sanomiset ei vaikuta muhun pätkääkään.

Tarvinneeko edelleen muistuttaa, että olen pohjanmaalainen?
        Helvetesti olen kuullut pilkkaa muunmuassa rantaruotsalaisista. Ei haittaa. Antaa junttien mölistä.

Tukholmassa kahvilassa tilasin kahvin. Lopuksi myyjä sanoi suomeksi: "Ole hyvä". Junteille hyvä kahvila, kun perussuomellakin pärjää.

>simiti<

Olet oikeassa. Ehkä ylireagoin. Pahoitteluni siitä. Palstakamu on ihana tyyppi ja hauska myös.

• Palstakamu kirjoitti:

Kylläpä nyt kettua kirvelee Pirpanan moitteet.

Elä nyt kultaseni.. muistutin vain. Tiedät että tykkään sinusta ihan hirvittävän paljon. Ja hyvästä syystä.

Elä nyt kultaseni.. muistutin vain. Tiedät että tykkään sinusta ihan hirvittävän paljon. Ja hyvästä syystä.

*Nyökkäilee hätäisesti*

• Palstakamu kirjoitti:

*Nyökkäilee hätäisesti*

Ny mie mään tutumaan. Pidä huoli itsestäsi ja muista.❤️

• Anonyymi

Minä taas 55-vuotiaana, 2 vuotta sitten panin 20v blondia olohuoneen lattialla täällä yläkerroksissa, sälekaihtimet auki.
      Löysin sitten itseni Kiinteistömaailman naapuritaloa ja ympäristöä esittelevältä myyntivideolta, jossa näkyi kyllä aivan kaikki ja itse sisään-ulos -toimintokin lähietäisyydeltä, kun vain osasi zoomata videota sisäänpäin.

Sattuneesta syystä en ottanut Kiinteistömaailmaan yhteyttä, vaikka itse "toimintaa" oli kyseisellä videolla yli minuutin verran näkyvillä, jos osasi katsoa videolla oikeaa ikkunaa.....

• Anonyymi

Ylläoleva siis kuvattu Kiinteistömaailman dronella.

• Anonyymi

Kiva trollailla samassa ketjussa pirpanana, palstakamuna ym. Missä susi ja unhappyjoe? Originelliakkakin tähän vielä mahtuis🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2855
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      109
      1132
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      931
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    5. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      887
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    10. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      136
      749
    Aihe