Olen ihmetellyt miksi Kärkkäisen irtokarkkivalijoimasta on kadonnut suklaarusinat,ne olisivat terveellisempi vaihtoehto karkkien syömiselle.
Silloin kun niitä sai ostaa irtona kilohinta oli vain noin 6 euroa.
Saa niitä nytkin mutta vain pienissä rasioissa ja kilohinta on 18 euroa
Kärkkäisen suklaarusinat
Anonyymi-ap
3
113
Vastaukset
- Anonyymi
Urbaanin sanakirjan mukaan rusinalla tarkoitetaan persereikää.
- Anonyymi
Onhan tuo tärkeä tieto laihdutuksessa. Suklaarusinat kuuluu laihdutukseen olennaisesti joten kannattaa ostaa kilon parin verran pieniä rasioita. Ilman herkkuja ei laihtua. Minä yritin olla ilman Kärkkäisen rusinoita ja aloin heti lihoa 5si koloa viikossa. Pitää HETI alkaa syödä herkkuja että HETI laihtuu. Kaada rasioista rusinat ja laita pieniin pusseihin ja kirjoita päälle ELÄ OTA.Laihtuu kuin seinään.
- Anonyymi
Tarkoitatko kololla perskoloa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887