onko ok mennä pippeli paljaana uimaan? pistän kumminkin aina käden eteen, ennen kuin pääsen veteen. vedessä tuntuu paremmalta ilman uikkareita kun pippeli lilluu niinku pikku kastemato :)
asiasta kumminkin hävettää puhua... mutta en häpeä pippeliäni
uiminen pippeli paljaana???
Anonyymi-ap
4
565
Vastaukset
- Anonyymi
Aiheuttaa vedenvastusta ja hidastaa uintivauhtia joten ei kannata. Lisäksi joku kala saattaa luulla madoksi ja tulla näykkäisemään.
- Anonyymi00002
UI usein alasti mökillä ei ol ikinä tullut kala puraisee pippeliä
- Anonyymi00004
Kohta tulen minä
- Anonyymi00005
Riippuu kai vähän siitä minkä ikänen oot ja missä meinaat uida. Ei ehkä kannata yleisellä rannalla jos oot vaikka 13 tai vanhempi. Mökillä nyt lienee ihan sama jos ei ole toinen mökki heti vieressä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412