Orava naisen aamukahvilla

Anonyymi-ap

Miten nainen reagoisit, jos istuisit kahvipöydässä, pitsiliinaiselle kahvipöydälle olisi katettu sokerikakkua, jorvapuusteja, herrasväen lusikkakakkuja, kermaa, palasokeria ja kahvipannu.
Yht'äkkiä orava pomppaisi pöydälle, tarraisi käpäilillään sokerikakun palaan, korvapuustin ja herras pikkuleipään ja alkaisi niitä vielään kohti raollaan olevaa tuuletus ikkunaa.
Kikuisitko ja huutaisit apua, hiiri keittiössä ja hyppäisit tuolille ja soittaisit 112, että täällä on kauhea villieläin asunnossani, joka kohta käy päälleni.
Vai ottaisitko kapaista kahvikupin ja kaataisit kahvia ja tsirskuttelisit, että orava, orava, tule tänne, täti antaa sinulle kahvia ja herkkuja...

17

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En pelkäisi laisinkaan, miksi oravaa pelkäisin? tietenkin antaisin oravan siinä nakertaa ja kaataisin tassille vettä oravalle juotavaksi. Varmaan antaisin kahviakin maistaakseen. Saisin jonkun söpöyskohtauksen ja yrittäisin varovasti viedä kättäni lähelle vähän jos silittää saisin. Juuri noin sille lirkuttelisin☺️🐿

      • Anonyymi

        Oravat on Pupujen kamuja 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oravat on Pupujen kamuja 😇

        Jos hyppäisi Pupu kahvipöytään, tarjoaisin kaikenlaisia herkkuja ja kahvin kaataisin heti tarjolle☺️☕️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Jos hyppäisi Pupu kahvipöytään, tarjoaisin kaikenlaisia herkkuja ja kahvin kaataisin heti tarjolle☺️☕️

        Jipii🤗 kaffe maistuisikin 😋 Pupu saapuisi myös tuliaisten kanssa ja toisi ainakin porkkanakakkua 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jipii🤗 kaffe maistuisikin 😋 Pupu saapuisi myös tuliaisten kanssa ja toisi ainakin porkkanakakkua 😇

        Huomaavaista ja kilttiä, kiitos Pupulle🥰🥧


    • Anonyymi

      Jos ätmi tipahtiaisi naisen kahvipöytään, niin tarjoasiko nainen kaikenlaisia herkkuja, kun ätmi suu ammollaan tuijottaisi naista???

      • Kyllä se ätmi sais ihan ite ottaa herkkuja jos haluaa..


      • Kyllä minä laittaisin herkut ja kahvit tarjolle, jos kahvipöytään olen kutsunut, oli sitten mikä tai kuka vaan.


    • Anonyymi

      En söisi moista aamupalaa, mutta nälkäinen orava voisi saada muutaman pähkinän. Oravat eivät ole pelottavia. Tosin ei niitä ihan jatkuvasti kannata ruokkia, sillä ne osaavat alkaa vaatimaan palvelua. En mä ole koskaan tajunnut mitä pelättävää hiirissäkään muka on.

      • Oikeesti oravat voi olla vaarallisia!!


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oikeesti oravat voi olla vaarallisia!!

        No voihan niillä olla vaikka rabies, mutta ei ne muuton mitenkään erikoisen vaarallisia ole ... jos nyt et satu olemaan linnunpoikanen tmv.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voihan niillä olla vaikka rabies, mutta ei ne muuton mitenkään erikoisen vaarallisia ole ... jos nyt et satu olemaan linnunpoikanen tmv.

        No kyllä ne raatelee jos tarvetta on..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No kyllä ne raatelee jos tarvetta on..

        Meillä on selvästi hyvin eri kuva siitä mitä raateleminen on. Karhu raatelee, orava ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on selvästi hyvin eri kuva siitä mitä raateleminen on. Karhu raatelee, orava ei.

        Lisäys edelliseen ... siis ihmistä, varsinkaan aikuista ihmistä.


    • En kiljuis en hyppisi karkuun..
      En oravaa enkä hiirtäkään.

      On meillä ollut muutamankin kerran oravia kotona...
      Ja maalla niitä hiiriäkin asustelee joskus nurkissa...

      En kyllä kahvia tarjoilisi en mä nii seonnut ole..

    • Disseisback

      Tuli mieleen huvittava kohtaus takavuosilta. Hion yhden veneen pohjaa autotallissa. Meteli epäkeskohiomakoneesta lie aika messevä. Tulin sitten pitämään tupakkitaukoa pihalle ja aita on aivan autotallin vieressä. Siinä nakotti orava, jonka masusta pystyi päättelemään, että oli äitiorava. Siinä veti jotain sapuskaa maha pömpöttäen sen näköisenä, että: "usko ukko hyvikses, mutta mä en tästä hievahda senttiäkään, vaan vedän tään huiviin tässä, senkus kattelet!" 🤣

      Tosi tympääntyneen näköisenä puputti jotain siinä. No en mä kun katselin... annoin "mamman" pitää ruokkiksen rauhassa. Jotain tuumin rauhallisella äänellä ja tyyppi oli rentona vaan siinä. Sit kohta lähti oravaksikin aika rauhallisesti menemään ja mä jatkoin veneen hiomista. Mietin, että aika jännä kohtaaminen. 😁

    • Anonyymi

      Nainen, miten reagoisit jos olisitte miehen kanssa ulkoilemassa ja lenkin lopuksi mies kiristäisi tahtia ja näyttäisi lopuksi takapuolta?

      https://www.is.fi/urheilu/art-2000010505724.html
      Paljas takapuoli vilkkui Ylen suorassa lähetyksessä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe