Onko teillä eläinystäviä?

Anonyymi-ap

Aikoinaan ökytalossa leuhkasti asuneena juttelin pihalla siilin kanssa aamukahvilla..

Yritin rapsuttaa mokomaa petoeläintä.
https://www.suomensiiliyhdistys.fi/tietoa-siileista/ravinto/

Pahus säikähti ja puraisi minua. Otin sen käteeni ja se meni palloksi. Kannoin sen pois pihaltani, pois silmistä, pois mielestä.

Siilet on pahoja tappajia! Paljon enemmän kuin irtokissat jota junttina vihaatte!

>simiti<

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla pyörii pihassa parikin siiliä. Pihani on niiden reviirien risteyskohta. Toinen noista on yllättävän utelias otus. Se on useamman kerran tullut pihalla kaukaakin suoraan jalkoihin pyörimään. Mä en tarkoituksella ruoki sitä käsistä tai mitenkään totuta ihmiseen, mutta en mä sitä noissa tilanteissa mitenkään pois ala säikyttämään. Se tulee lähelle, sitten se yhtäkkiä tajuaa miten lähellä se oikeasti on ja alkaa puhista ja mennä palloksi. Ihan taatusti myös purisi, jos sitä menisi härkkimään. Mieleinkiintoinen otus seurata ja omalla oudolla tavallaan sosiaalinen. Pitää etanat ja muut vastaavat pihalla kurissa. Siinä puhiskoon, ei mun ole mitään tarvetta mennä sitä sorkkimaan, vaikka se selvästi utelias onkin.

      • Anonyymi

        Sitten kun sähinä loppuu ja menee palloksi on turvallista kantaa se kauemmaksi.
        Kerran humalassa annoin puutarhassani siilillle makkaran palan.

        Mokoma kiittämätön puraisi minua vein sen perussiilén autotielle.

        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten kun sähinä loppuu ja menee palloksi on turvallista kantaa se kauemmaksi.
        Kerran humalassa annoin puutarhassani siilillle makkaran palan.

        Mokoma kiittämätön puraisi minua vein sen perussiilén autotielle.

        >simiti<

        Miksi sitä muka tarvitsee johonkin kantaa. Ei luonnon elukoihin tarvitse mennä koskamaan, jolleivät sitten ole vaikka keskellä autotietä ja siksi vaarassa jäädä auton alle.


    • Anonyymi

      Muutaman kerran olen yrittänyt ystävystyä kärpäsen kanssa. Puhaltelin häntä kohti kevyesti, ku lenteli mun kädelle. Yritin puhuakin hänelle jotain, välillä tuntui et ymmärsikin, mitä puhuin hänelle. Mut sit totesin hänelle et ei musta ole mihinkään suurempaan ja hetken päästä lensi sitten pois, eikä sitä sen jälkeen enää näkynyt?

      • Anonyymi

        Epäilin hetken, et naapurin Pirkko on voinut kuulla meidän välisen kanssakäymisen, on vähän mustasukkaisia sorttia ja tiedän, että hänellä on kärpäslätkä? Hetken mietin sitä, et miksi kärpänen lähti niin ku lähti, monesti ollut niitäkin kärpäsiä, joista ei meinaa päästä eroon sitten millään?


    • On. Talossa ja puutarhassa. Eläimet on ihan parhaita ystäviä. 💝

      • Anonyymi

        Teppo kärpäidtä ei olr näkynyt
        🫠


    • Anonyymi

      Kyy on mun kaveri.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      171
      3187
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      317
      2632
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      196
      1887
    4. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      90
      1485
    5. 79
      1411
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1259
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      342
      1212
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1126
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      975
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      918
    Aihe