Mielikki Helsinki - vältä tätä vaatesivustoa

Anonyymi-ap

Jouduin aggressiivisen somemarkkinoinnin kohteeksi Mielikki Helsingin sivustolta kun olin käynyt Zalandon sivuilla. Lähestymistapa ja tyyli vaikutti tietynlaiselta joten tarkastelin sivustoa. Sivustolla ei ole mitään normifirman tunnusmerkkejä lsillisesta toiminnasta Suomen markkinoilla, ja silmiin pistää tekoälyllä tuotettu teksti.

Jos kuitenkin päätät tilata jotain lue nämä ehdot, joissa suoraan kerrotaan, että hinnat ei sisällä alvia, tullia ja mm. korttotiedot voidaan luovuttaa eteenpäin ym. ikävää mitä tulet kohtaamaan ostettuasi jotain: https://www.mielikki-helsinki.fi/pages/yleiset-ehdot

10

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ÄLKÄÄ TILATKO! Tämä on suuri huijaus. Vaihtavat nimeä sitä mukaa kun valituksia tulee tarpeeksi. Ennen mm.Zula-Helsinki.

• Anonyymi

Kiitoksia varoituksista. Ei hyvää päivää tuollaisille skämmeille!

• Anonyymi

Kiitos tiedoista.

• Anonyymi

Menin tähän halpaan ja tuote jäi saamatta. En onneksi maksanut etukäteen. Rikosilmoitus tehty.

• Anonyymi
        UUSI

Sama täällä.

• Anonyymi

Ja samaa kiina paskaa myy kuun Vellamo helsinki . Heidän niin mainostamat scetser kengät ei vät todellakaan ole mitä mainostavat,joten elkää ihmiset vaan tilatko.

• Anonyymi

Tilasin jo kuukausi sitten, mutta tuote ei ole vieläkään tullut. Olen kahdesti ottanut yhteyttä ja saanut "vastaukset". Eli selittelyä miksi viipyy. Saa nähdä tuleeko koskaan! 😡

• Anonyymi

Sama täällä. Ei jatkoon ko. pulju.

• Anonyymi

Erehdyin tilaamaan kahdet kengät. Aivan hirveetä kiina sontaa ja kesti yli kuukauden toimitus. Aloin lueskelemaan palautuksesta niin itse joudun maksumieheksi ja tehty todella vaikeaksi. Välttäkää tuolta tilaamista!!!

• Anonyymi
      UUSI

Täyttä huijausta!!!
      Älkää erehtykö tilaamaan mitään! 😠

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1917
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1287
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1224
    4. 45
      1125
    5. Nainen mitä tekisit

Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      863
    9. J-miehelle

haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe