Valheopetusta apostoli Paavalin valinnasta (9.6.2024)

Anonyymi-ap

Valheopetusta apostoli Paavalin valinnasta (9.6.2024)


Kuten tätä S24 hell palstaa silmäilleet ovat voineet huomata, on vireillä näkynyt asiaa, jossa Raamatun Sanan romutuskomppania on koettanut puskea kuin käärmettä pyssyyn. - Sellaista valhetta, että Jeesus olisi valinnut apostoliksi Mattiaan?


Nyt faktoihin!
----------------------

Niille, joilla luku-ja ymmärrystaito on tallessa, voivat saada TÄYSIN selkeän selostuksen Apostolien teoista. Ja viisasta onkin, että ITSE lukee tekstit, jotka kertovat tapahtumista. On aina syytä tarkistaa!


A)
Mattiaan valintaa koskeva keissi on luettavissa Apstolien tekojen 1: 15-26.

B)
Paavalin ( = Saulus tarsolainen) valintaa koskeva tekstitallennus löytyy Apostolien tekojen luvussa 9:1-22, sekä Apostolien Tekojen luvuissa 22-26 Paavali todistaa asiasta useiden hallitsijoiden edessä.


ANALYYSIÄ:

A)

Pietari & eräät toiset veljet ottivat omin luvin asiakseen ruveta valitsemaan apostolia Juudaksen tilalle. Paikalla ei Jeesus ollut. Ja vaikka muodollisesti rukoiltiinkin ”Herraa” asiassa, niin ei Jeesukselta mitään vastausta tullut.

Asia ratkaistiin arpaa heittämällä. Tarjolla oli kaksi ehdokasta Joosef (lisänimeltä Justus) ja Mattias. Koska arpa lankesi Mattiaalle, ”valitsijamiehet” kuvittelivat, että Jeesus oli siinä arpoja käsittelemässä? Ei ollut. Jeesus ei ollut paikalla.

Ei ollut IHMISTEN asia valita JEESUKSEN apostolia!

B)

Apostoli Paavalin kutsumus, valinta ja valtuutus apostoliksi ( ent. Saulus tarsolainen) on enemmän kuin täysin kiistattomasti selostettuna UT.ssa. Jos ei olisi niin tapahtunut, kyllä Kirjoitukset olisivat täysin erilaisia! Niihin voimme luottaa, jotka Jumalaa kunnioittaen ovat vastuullisesti kirjoittaneet.

He eivät olleet kuin tämän ajan nettipostailijat, jotka päästelevät julki mitä sattuu, ja miten sattuu.
Vailla todisteita, argumentteja, vailla MITÄÄN lähdeaineistoa.

Kaikkein röyhkeintä valhetta on, että Jeesuksen nimi liitetään petollisesti eksytysteksteihin, näin:
”Jeesus ei valinnut Paavlia --- vaan Mattiaan apostolinvirkaan.”

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507451/jeesus-ei-valinnut-paavalia----vaan-mattiaan-apostolin-virkaan-

Karttakaa eksyttäjiä!

Kun Sana todistaa todeksi, että Jeesus itse kutsui, oli valinnut ja asetti Paavalin pakanin apostoliksi, niin jokainen normaali ja hengellinen ihminen kunnioittaa Jeesuksen päätöstä. - Eikä rupea ”jumalan neuvonantajaksi” 2000 vuoden perästä`? Eikä nosta itseään Paavalin tuomariksi ja vainoojaksi ja solvaajaksi!


Laajempaa sisältöä
________________________
Näissä alla olevissa linkeissä asiaa, joka nojautuu UT:n teksteihin.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18009035/apostolin-paavalin-valinta--juudaksen-tilalle---mita-siita

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18504681/jeesus-valitsi-paavalin-apostoliksi-juudaksen-tilalle--(6-6-2024)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507100/miksi-vaittelya-apostoli-paavalista----ut-tuo-valoa!--(b---8-6-2024)

25

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      valheopetus koettaa sinnitellä!

    • Anonyymi

      onttoa on

    • Anonyymi

      Paavali oli paha murhamies, naisten alistaja ja valehtelija.

      Paavali sai Saatanan demonin uudeksi henkioppaaksi, joka sai miehen sekaisin. Korintossa puhui Oraakkelin tapaan hurmoskielillä glossolaliaa.

      1. Kor. 14:19

      Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

      Sama koskee helluntailaisiakin

      1. Kor. 14:9

      Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

      • Anonyymi

        Tehän puhutte silloin tulleen.
        Helluntailaiset puhuu tuleen ja sielunvihollinen on ilmavallan hallitsija.


    • Anonyymi

      1.Pakkovauvakastetut ovat satusetiä.
      2.Heidän arkkipiispansa on valehtelija, joka kertoi saaneensa rukousvastauksen, että homoja saa vihkiä!
      3. Eli kaikki pakkovauvakastetut valehtelee!

    • Anonyymi

      Aloitukseen.
      Jeesus valitsi Paavalin apostoliksi.

      UT:n tekstit, Apt 9. luvussa ja 22-26 luvussa (sekä muut tekstit) ovat luotettavai.
      Suomi24 palstan suunsoittajat ja valheiden sepittäjät saavat hävetä kirjoituksiaan.

      • Anonyymi

        Damaskontien rosvojoukon puheet ovat epäluotettavia, kuka mitäkin valon välähdyksiä näki.

        Kukaan ei nähnyt Jeesusta. Ei edes hahmoa.

        Jeesus varoitti valejeesuksista, jotka ilmestyvät juuri siten, kuten nyt tapahtui Damaskotiellä.."Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat....

        Mark. 13:6

        "Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja eksyttävät monia."

        Luuk. 10:18

        Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama."


    • Anonyymi

      Rakkauden henkikö se täällä puhuu...

    • Anonyymi

      Damaskontien valonvälähdykset ja näkymättömät "Jeesukset" ovat niitä valheen henkiä, joista Jeesus varoittaa.

      Matt. 24:5

      Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.




      Oikea Jeesus tulee takaisin vasta ajallaan fyysisessä ihmisen hahmossa, ihan samalla tavalla kuin taivaaseen nousi.

      Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

      • Anonyymi

        1.Joh.5
        5 Kuka siis on, joka voittaa maailman, mutta se joka uskoo, että Jesus on Jumalan Poika?

        6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.

        7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat TAIVAASSA: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:

        8 Ja kolme ovat, jotka todistavat MAAN PÄÄLLÄ: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat.

        Jeesus ei luvannut tulla takaisin maan päälle ennen aikojaan. Hän lupasi lähettää Kasteeseen Totuuden Hengen lahjan. Mutta se Henki on aina veden ja sovintoveren kanssa yhdessä.
        Ei erikseen irtohenkenä.


    • Anonyymi

      Paavali oli paha mies ja tappohommissa, kun enkeli tuonkin todistuksen oikeille apostoleille Galilena vuorella ilmoitti. Ei Paavali siitä mitään tiennyt. Ei niitä kirjoituksia siihen aika oltu kerätty samoihin kansiin. Paavali ilmestyi kuvioihin vasta kymmenien vuosien päästä Jeesuksen kuoleman jälkeen.

      Oikea Jeesus tulee takaisin vasta ajallaan fyysisessä ihmisen hahmossa, ihan samalla tavalla kuin taivaaseen nousi.

      Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

    • Anonyymi

      Helluntailaiset syöttävät työkseen valheita palstalle.

      Helluntalaiset eivät hyväksy Jumalan sanan totuutta, että Mattias valittiin Juudakselta vapautuvaan apostolin virkaan.

      Apt.1
      21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
      22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
      23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
      24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
      25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
      26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.

      • Anonyymi

        Tässä valhetta taas:
        Helluntailaiset syöttävät työkseen valheita palstalle.

        Helluntalaiset eivät hyväksy Jumalan sanan totuutta, että Mattias valittiin Juudakselta vapautu
        vaan apostolin virkaan.

        _____________

        TOTUUS Apt:ssa

        JEESUS itse valitsi Paavalin Juudaksen tilalle.

        Tämän totuuden tietävät kaikki krisitityt jotka Raamatun Sanaa lukevat ja kunnioittavaat.


    • Anonyymi

      Kertaust siitä, mikä on totuus Apt:ssa, UT:ssa


      Valheopetusta apostoli Paavalin valinnasta (9.6.2024)


      Kuten tätä S24 hell palstaa silmäilleet ovat voineet huomata, on vireillä näkynyt asiaa, jossa Raamatun Sanan romutuskomppania on koettanut puskea kuin käärmettä pyssyyn. - Sellaista valhetta, että Jeesus olisi valinnut apostoliksi Mattiaan?


      Nyt faktoihin!
      ----------------------

      Niille, joilla luku-ja ymmärrystaito on tallessa, voivat saada TÄYSIN selkeän selostuksen Apostolien teoista. Ja viisasta onkin, että ITSE lukee tekstit, jotka kertovat tapahtumista. On aina syytä tarkistaa!


      A)
      Mattiaan valintaa koskeva keissi on luettavissa Apstolien tekojen 1: 15-26.

      B)
      Paavalin ( = Saulus tarsolainen) valintaa koskeva tekstitallennus löytyy Apostolien tekojen luvussa 9:1-22, sekä Apostolien Tekojen luvuissa 22-26 Paavali todistaa asiasta useiden hallitsijoiden edessä.


      ANALYYSIÄ:

      A)

      Pietari & eräät toiset veljet ottivat omin luvin asiakseen ruveta valitsemaan apostolia Juudaksen tilalle. Paikalla ei Jeesus ollut. Ja vaikka muodollisesti rukoiltiinkin ”Herraa” asiassa, niin ei Jeesukselta mitään vastausta tullut.

      Asia ratkaistiin arpaa heittämällä. Tarjolla oli kaksi ehdokasta Joosef (lisänimeltä Justus) ja Mattias. Koska arpa lankesi Mattiaalle, ”valitsijamiehet” kuvittelivat, että Jeesus oli siinä arpoja käsittelemässä? Ei ollut. Jeesus ei ollut paikalla.

      Ei ollut IHMISTEN asia valita JEESUKSEN apostolia!

      B)

      Apostoli Paavalin kutsumus, valinta ja valtuutus apostoliksi ( ent. Saulus tarsolainen) on enemmän kuin täysin kiistattomasti selostettuna UT.ssa. Jos ei olisi niin tapahtunut, kyllä Kirjoitukset olisivat täysin erilaisia! Niihin voimme luottaa, jotka Jumalaa kunnioittaen ovat vastuullisesti kirjoittaneet.

      He eivät olleet kuin tämän ajan nettipostailijat, jotka päästelevät julki mitä sattuu, ja miten sattuu.
      Vailla todisteita, argumentteja, vailla MITÄÄN lähdeaineistoa.

      Kaikkein röyhkeintä valhetta on, että Jeesuksen nimi liitetään petollisesti eksytysteksteihin, näin:
      ”Jeesus ei valinnut Paavlia --- vaan Mattiaan apostolinvirkaan.”

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507451/jeesus-ei-valinnut-paavalia----vaan-mattiaan-apostolin-virkaan-

      Karttakaa eksyttäjiä!

      Kun Sana todistaa todeksi, että Jeesus itse kutsui, oli valinnut ja asetti Paavalin pakanin apostoliksi, niin jokainen normaali ja hengellinen ihminen kunnioittaa Jeesuksen päätöstä. - Eikä rupea ”jumalan neuvonantajaksi” 2000 vuoden perästä`? Eikä nosta itseään Paavalin tuomariksi ja vainoojaksi ja solvaajaksi!


      Laajempaa sisältöä
      ________________________
      Näissä alla olevissa linkeissä asiaa, joka nojautuu UT:n teksteihin.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18009035/apostolin-paavalin-valinta--juudaksen-tilalle---mita-siita

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18504681/jeesus-valitsi-paavalin-apostoliksi-juudaksen-tilalle--(6-6-2024)

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18507100/miksi-vaittelya-apostoli-paavalista----ut-tuo-valoa!--(b---8-6-2024)

    • Anonyymi

      Totuus on selostettu Apt 9 luvussa.


      IHMISET valitsivat Mattiaan apostoliksi


      JEESUSK Kristus valitsi Paavalin

    • Anonyymi

      voi pyhä yksinkertaisuus.

      Selef Urge

    • Anonyymi

      Mitähän tuokin mahtaa tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Oikein on Sanassa ennustettu, riettaus ja saastaisuus lopunajassa, ja vielä sanovat Jumalankin nimeä sekaan.

    • Anonyymi

      SE on sitä eksytystä.

    • Anonyymi

      Kuak uskoo mitäkin

    • Anonyymi

      Jeesuksen valinta apostoli Paavalista on selvää sanaa.

      • Anonyymi

        Kyllä.
        Mutta paholaisen pimennossa oleville se eiole selvää.
        Valheen henge ovat kuin mustat lasit silmissä,


    • Anonyymi

      Apostolit Matias ja Paavali julistaa puhdasta Jeesuksen sanaa, Sitä Jeesusta joka tuli taivaasta Isän oikealta puolelta ja inkarnoitui ihmiseksi. Tätä he julistavat Jeesusta.
      Tämä Jeesus on ainoa tie taivaaseen.

      Pitäkää tässä kiinni: Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe