Henkinen väkivalta palstalla

Anonyymi-ap

Monilla palstoilla, tämä ei koske yksistään helluntailaisuuspalstaa, katsotaan täysin läpi sormien ja hyväksytään henkistä väkivaltaa.

On ihan pöyristyttäviä asioita, mitä toisille kirjoittajille täälläkin kirjoitetaan. Järkyttävää on myös se, että se näyttäytyy siltä, että ketään ei kiinnosta tai se on heille ihan normia.

Sinänsä ongelma koskee varmasti monia palstoja, mutta kyseistä asiaa tapahtuu myös uskovien palstoilla.

Vuosia sitten eräs kirjoittaja toi esiin että oli lopettanut täällä kirjoittamisen, koki tulleensa kiusatuksi. Ihminen ilmaisi asian suoraan ja silti hän joutui jopa uskovan ihmisen lynkkaamaksi, koska toinen näki hänessä aina jotain vikaa. Se oli kiusaamista.

On toki kirjojttajia ja saarnaajia joille esitetään puolustuspuheenvuoroja, jopa sellaisille puhujille, jotka eivät ole palstalla. Vaikka toinen ihminen ei uskoisi samoin, ei ole hyväksyttävää katsoa kiusaamista vierestä.

Lightning

48

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ateistien netissä harjoittama avoin uskovien halveksunta ja halventava nimittely on myös kiusaamista.

24/7 harjoitettu jatkuva asioista toisin ajattelevien arvostelu ei ole enää vain kritiikkiä, vaan sitä voi hyvin luonnehtia vihapuheeksi.

• Anonyymi

Minusta uskosta voi esittää kritiikkiä, koska kyseessä on uskonto ja tällaiset palstat eivät ole rajattuja vain helluntailaisille, täällä saa kirjoittaa muutkin. Ymmärrän että tietyistä asioista keskusteleminen voi mennä niin syvälle omaan identiteettiin, että se on kuin itseä arvostettaisiin.

Lightning

• Anonyymi

Hihhulit ovat riemuidiootteja, ripulivajakkeja ja mielisairaita. Jonkunhan se totuus pitää vasten kasvoja sanoa. Kun muut eivät uskalla tai kehtaa niin ateistit tekevät sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhulit ovat riemuidiootteja, ripulivajakkeja ja mielisairaita. Jonkunhan se totuus pitää vasten kasvoja sanoa. Kun muut eivät uskalla tai kehtaa niin ateistit tekevät sen.

No ehkä sinun ei pitäisi niin kirjoittaa. En haluaisi, että joku sanoisi minua vajakiksi tai mielisairaaksi.
        Uskosta on aikoinaan ollut minulle myös se hyöty, että ajatus tee toiselle kuin itselle toivoisit, sen ajatusta pyrin pitämään yllä elämässä. Mietin miten itse kokisin vastaavassa tilanteessa.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä sinun ei pitäisi niin kirjoittaa. En haluaisi, että joku sanoisi minua vajakiksi tai mielisairaaksi.
        Uskosta on aikoinaan ollut minulle myös se hyöty, että ajatus tee toiselle kuin itselle toivoisit, sen ajatusta pyrin pitämään yllä elämässä. Mietin miten itse kokisin vastaavassa tilanteessa.

Lightning

Jos hyvin käy, niin ripulivajakki tulee järkiinsä ja lakkaa uskomasta satuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Ehkä ei pitäisi noin kirjoittaa? Pöyristyttäviä asioita ei nyt sitten EHKÄ pitäisi kirjoittaa eikä kiusaamista ja henkistä väkivaltaa EHKÄ harjoittaa kun niin tekee joku kanssasi samanaatteinen henkilö. Onpa tekopyhää tämä kirjoittelusi! 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei pitäisi noin kirjoittaa? Pöyristyttäviä asioita ei nyt sitten EHKÄ pitäisi kirjoittaa eikä kiusaamista ja henkistä väkivaltaa EHKÄ harjoittaa kun niin tekee joku kanssasi samanaatteinen henkilö. Onpa tekopyhää tämä kirjoittelusi! 🤔

Ehkä tartut yhteen sanaan liian kärkkäästi?

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hyvin käy, niin ripulivajakki tulee järkiinsä ja lakkaa uskomasta satuihin.

Ei sillä kukaan tule järkiinsä, että mollataan, ennemminkin käy toisinpäin. Näkevät ateistit ilkeinä.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta uskosta voi esittää kritiikkiä, koska kyseessä on uskonto ja tällaiset palstat eivät ole rajattuja vain helluntailaisille, täällä saa kirjoittaa muutkin. Ymmärrän että tietyistä asioista keskusteleminen voi mennä niin syvälle omaan identiteettiin, että se on kuin itseä arvostettaisiin.

Lightning

Poistatit tuolta välistä viestini, että näyttää ihan siltä, että hyväksyt kiusaamisen kunhan vain sen harjoittaja on itsesi kanssa samanaatteinen.

Miten tällainen toiminta sopii yhteen sen periaatteen kanssa, että pyrit olemaan tekemättä toiselle, mitä et haluaisi itsellesikään tehtävän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä kukaan tule järkiinsä, että mollataan, ennemminkin käy toisinpäin. Näkevät ateistit ilkeinä.

Lightning

Eiköhän ne hihhulit ihan omalla typeryydellään ja ilkeydellään ole kohtelunsa ansainneet? Millainen psykopaatti palvoo sadistista kiduttajaa ja murhaajaa jumalanaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poistatit tuolta välistä viestini, että näyttää ihan siltä, että hyväksyt kiusaamisen kunhan vain sen harjoittaja on itsesi kanssa samanaatteinen.

Miten tällainen toiminta sopii yhteen sen periaatteen kanssa, että pyrit olemaan tekemättä toiselle, mitä et haluaisi itsellesikään tehtävän?

En koskaan poistata viestejä.

Me kaikki ihmiset toki jossain määrin myös reaalielämässä koemme kuuluvamme johonkin ja on toisten kanssa enemmän yhteistä.

En hyväksy kenenkään lynkkaamista.
        Laissa on uskonnonvapaus, kuin myös oikeus seksuaalisen identiteetin vapauteen.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän ne hihhulit ihan omalla typeryydellään ja ilkeydellään ole kohtelunsa ansainneet? Millainen psykopaatti palvoo sadistista kiduttajaa ja murhaajaa jumalanaan?

Oletko muuten uskova?
        Ateisti ei tekisi tuollaista tempausta tähän kohtaan ja näyttäytyisi typerältä. Sehän ei ole kovin viisasta.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jis satut olemaan uskova, niin tekeydytkö silloin paljonkin ihan normielämässä joksikin toiseksi, että saat toisen loukkuun? Se näyttäytyy melko alhaisena.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko muuten uskova?
        Ateisti ei tekisi tuollaista tempausta tähän kohtaan ja näyttäytyisi typerältä. Sehän ei ole kovin viisasta.

Lightning

No true Scotsman on argumentointivirhe enkä käytä false flag taktiikkaa. Käy ateismipalstalla, niin näet miten me toimimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jis satut olemaan uskova, niin tekeydytkö silloin paljonkin ihan normielämässä joksikin toiseksi, että saat toisen loukkuun? Se näyttäytyy melko alhaisena.

Lightning

Hihhuleilta nyt voi odottaa mitä vain raiskauksista pedofiliaan ja kiduttamisesta joukkomurhiin. Ateistit eivät siihen pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

Olet sivistymätön kun et erota kahta aivan eri käsitettä toisistaan kun selväästikin tarkoitat uskoa , mutta puhut halventavasti uskonnosta. Et varmaankaan tätä tarkoituksella tee vaan sivistymättömyyttäsi ja uudestisyntymättömyyttäsi. Olet myös usein valehdellut tunnettuja tosiasioita vastaan.Eräs näistä valheistasi on se ettei yksikään Raamatun profetia ole toteutunut koskaan. Tämähän on jotakin hyvin törkeää valheellisuutta olla aivan tietoisesti tieteenkin tojistamaa tosiasijaa vastaan valehtelemassa.

Sinä ilmoitit myös joitakin vuosia sitten pariinkin kertaan poistuvasi tältä palstalta koskaan palaamatta, mutta jonkun aikaa oltuasi poissa palasit takaisin halveksimaan kristittyjä.

Valehtelu on yksi kiusaamisen tavoista. Olet itse se, josta epäsuoraan haluat syyttää kristittyjä, mutta et keksi mitään totuudenmukaisuutta, jolla tämän voisit osoittaa, siksi turvaudut valheellisuuksiin.

Onko valehtelu sinulle aivan normaali asia, joka ei mitenkään eroa totuujesta? Eihän tuo jumalaton totta puhunut vaan valehteli. Ei teitä turhaan kutsuta valheen lasten nimellä.

Olet saman tason keskustelija tekopyhyydellä kuorrutettuna kuin tämä ripulimestarikin. Se tulee esiin kun sulle itsellesi antaa aikaa paljastaa itse itsesi.Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Et. Ei se mitään. Annetaan Jumalan kertoa se:

"Sinun omat sanasi tuomitsevat sinut"

Koskee myös muitakin ilmaisun tapoja kuten sormiesi näpyttelyijen hejelmää.

Jeesuksen kautta saama täyvellinen anteeksianto on jokaisen ihmisen ainoja mahjollisuus välttyä joutumasta siihen tilanteeseen että viimeisellä tuomijolla joutuu vastaamaan elon ajikansa ilmaisuista omaksi tuomijokseen.

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sivistymätön kun et erota kahta aivan eri käsitettä toisistaan kun selväästikin tarkoitat uskoa , mutta puhut halventavasti uskonnosta. Et varmaankaan tätä tarkoituksella tee vaan sivistymättömyyttäsi ja uudestisyntymättömyyttäsi. Olet myös usein valehdellut tunnettuja tosiasioita vastaan.Eräs näistä valheistasi on se ettei yksikään Raamatun profetia ole toteutunut koskaan. Tämähän on jotakin hyvin törkeää valheellisuutta olla aivan tietoisesti tieteenkin tojistamaa tosiasijaa vastaan valehtelemassa.

Sinä ilmoitit myös joitakin vuosia sitten pariinkin kertaan poistuvasi tältä palstalta koskaan palaamatta, mutta jonkun aikaa oltuasi poissa palasit takaisin halveksimaan kristittyjä.

Valehtelu on yksi kiusaamisen tavoista. Olet itse se, josta epäsuoraan haluat syyttää kristittyjä, mutta et keksi mitään totuudenmukaisuutta, jolla tämän voisit osoittaa, siksi turvaudut valheellisuuksiin.

Onko valehtelu sinulle aivan normaali asia, joka ei mitenkään eroa totuujesta? Eihän tuo jumalaton totta puhunut vaan valehteli. Ei teitä turhaan kutsuta valheen lasten nimellä.

Olet saman tason keskustelija tekopyhyydellä kuorrutettuna kuin tämä ripulimestarikin. Se tulee esiin kun sulle itsellesi antaa aikaa paljastaa itse itsesi.Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

Jeesuksen kautta saama täyvellinen anteeksianto on jokaisen ihmisen ainoja mahjollisuus välttyä joutumasta siihen tilanteeseen että viimeisellä tuomijolla joutuu vastaamaan elon ajikansa ilmaisuista omaksi tuomijokseen.

Selef Urge

No kiitos argumentaatiostasi selefi. Ehkä tämä aloitus on tuomittu täällä menemään persiilleen. Ei teistä ole normaaliin keskusteluun.

Ihan tiedoksi, saan tulla ja mennä miten haluan.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

Missä on paljon sanoja siinä on tyhmä äänessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä on paljon sanoja siinä on tyhmä äänessä.

Apina valehtelee.

Sebastian Tynkkynen puhui eduskunnassa pisimmän siellä kuullun puheen. Sebastianko on tyhmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apina valehtelee.

Sebastian Tynkkynen puhui eduskunnassa pisimmän siellä kuullun puheen. Sebastianko on tyhmä?

Jep. Ei tiedä pilin käyttötarkoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selef Urge

Kristinusko on uskonto ja hihhulit uskovat siinä kuin muutkin teistit, mutta vain vähän eri tavalla. Ja kristityt itse uskovat yli kahdella miljardilla tavalla. Ei ole kahta samanlaista uskoa. Miten se niin on kun se usko on Jumalan lahja ja vaikutusta?

Mielisairautta se on ja patologista sanoo eräs tutkija lääkäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koskaan poistata viestejä.

Me kaikki ihmiset toki jossain määrin myös reaalielämässä koemme kuuluvamme johonkin ja on toisten kanssa enemmän yhteistä.

En hyväksy kenenkään lynkkaamista.
        Laissa on uskonnonvapaus, kuin myös oikeus seksuaalisen identiteetin vapauteen.

Lightning

Oikeudet identiteettiin olemassa paperilla,mutta käytännössä toinen juttu.Uskonnon vapaus kauemmin kotona ja yhteiskunnassa.Tasa-arvolaki lukea ennenkuin ongelmiin joutuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lightning

"Uskosta on aikoinaan ollut minulle myös se hyöty, että ajatus tee toiselle kuin itselle toivoisit, sen ajatusta pyrin pitämään yllä elämässä."

Helluntailaiset ja muutkin hihhulit voisivat ottaa tuosta neuvosta vaarin.
        Jättää muut rauhaan.

• Anonyymi

Se on se narsistinen psykopaatti luetaankosanaa, vr62 ja lateraalinen - yksi henkilö, monta nikkiä - joka kiusaa ja repii ihmisiä palasiksi. On toki muitakin, mutta tämä on pahimmasta päästä ja erikoistunut tosi uskovien raatelemiseen.

• Anonyymi

LS tietää miten saa kristityiltä päreet palamaan....saatanan opissa ollut vai muuten vaan luonnonoikkuinen lahjakkuus?

• Anonyymi

Onkohan ihmisillä tarve purkaa aggressioitaan?

Lightning

• Anonyymi

Hihhulit harrastavat hengellistä väkivaltaa lahkoissaan ja aivopesevät lapsiaan tieteen vastaisuuteen ja sairaaseen uskoon, jossa puhutaan mielikuvituskaverille ja luullaan hänen vaikuttavan maailman tapahtumiin ja ihmisten elämään. Vaaditaan pitämään lapsellisia satuja tosina ja pelotellaan helvetillä, jos niin ei tehdä.

• Anonyymi

Mitähän palstan pahin uskovien kiusaaja tuumaa tästä? Onko nikillä Henki omatuntoa?

• Anonyymi

No ainakaan ei minua ole koskaan kiusannut, ei silloinkaan, kun olin uskovainen.

Lightning

• Anonyymi

Kyllä se LS on aika kova ollut parjaamaan kristittyjä. LS on samanlainen tapaus hengellisälyllisesti kuin Pekka Saurikin.

Pekan kommentteja on koomista kuunnella vaikkei olekaan huumoriksi tarkoitettu.

Kun hänelle eräs luki Raamattua ja sen jälkeen lukija kysyi mitä Pekalla tuli mieleen kuullusta niin Pekka totesi ettei mitään ja se on vaan tekstiä mitä hän kuuli. Sen jälkeen aika pian Mauno soitti siihen ohjelmaan, mutta en ehtinyt sitä keskustelua kuunnella kun aloin nukkumaan ja koitan etsiä sen pätkän joskus youtubesta kun se ohjelma tuli sellaisella kierrätyssysteemillä eli kun ensinkatsomani videon jälkeen tuli tuo ohjelma itsestään valituksi.

Ei millään pahalla Pekkaa kohtaan, mutta oli ihan kuin olisi jotain pikkulasta kuunellut niin pihalla hän oli ihan kaikesta kristinuskosta ja hauskuushan oli sellaista että hän oikein koitti paeta kristinuskoisia kyssäreitä " vastaa sinä tuohon uskonaiheiseen kysymykseen".

Mulla on hyviä kokemuksia olut Pekasta ajalta kun olin jumalaton. Äänesti joskus Pekkaa kun hän oli vihreissä. Muistaakseni kaksi kertaakin. Mulla on samaan aikaan ymmärrys Pekasta ja rakkaus häntä kotaan muta samalla kauhuhuoli kun hän on menossa ilmeisesti täysin tajuamataan Helvettiin. Hän on niin pihalla kuin olla vaan voi siitä että vain uskolla Jeesukseen hän pelastuisi Helvettiin joutumasta. Hän tajuaa sen varmaankin ikävä kyllä vasta kultuan kun on myöhäistä kuten tuhannet ja tuhannet muut jumalattomina kuolleet ennen häntä.

Ulkomuistista tuo. Se on juuri youtubeen ilmestynyt pätkä , jossa kristitty vetää keskusteluohjelmaa nimeltä yönsydämessä , yönkeskellä tmv. Sellainen ohjelma, johon voi soittaa puhelimella. Toinen soittaja oli Mauno Mattila.

• Anonyymi

En tiedä Pekka Saurista juuri mitään, mutta on mahdollisesti enemmän asioista tietoa kuin minulla tai sinulla, jos ajatellaan meriittien pohjalta. Kyllä ne kuitenkin jotain kertoo osaamisesta, useimmiten.

Lightning

• Anonyymi

Helvettiin tuomiot eivät kuulu meille. Jeesuksessa kakki saavat kaikki syntinsä anteeksi, jos tahtovat oikeasti. Vain Jumala osaa tuomita oikein. Emme näe toisen sydämeen emmekä oikein omaammekaan. Ilman Kristuksen tekoa puolestamme kaikki menevät kadotukseen. Pelastuvat pelastetaan yksin armosta, yksin uskosta, yksin Jeesuksen K. tähden. Jumala ei tahdo kenenkään hukkuvan. Kaikki ovat luonnostaan syntisiä eivätkä voi täydellistä omaa parannusta tehdä. Suurin synti on siis epäusko, joka kadottaa varmasti. Muista synneistä tulee tuomiolla rangaistus, jos niitä ei ole pesty pois verellä. Laista tulee synnintunto!
      Autuaampaa on kärsiä ajassa syntiensä tähden kuin vasta tuomiolla.

• Anonyymi
      • Anonyymi

... kyseessä on jonkinlainen traumaperäinen tressireaktio.

Lightning

• Anonyymi

No tuopa esiin missä olen kiusannut ketäkin. Koetko tulleesi kiusatuksi taholtani?

Lightning

• Anonyymi

En väitä olevani viaton.

Kuitenkaan ei ole ihan normaalia, että mielenterveysasioita tai riippuvuuksia tms tuodaan toisille niin että niillä halutaan vain loukata...ei sellainen ole millään järjen käytöllä sallittua.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuopa esiin missä olen kiusannut ketäkin. Koetko tulleesi kiusatuksi taholtani?

Lightning

Otit sitten pois viestisi. Tässä oli siis minulle tullut vastaus, johon vastasin.

Lightning

• Anonyymi kirjoitti:

Otit sitten pois viestisi. Tässä oli siis minulle tullut vastaus, johon vastasin.

Lightning

En ottanut. Sinulla on vain negatiivisia,joskus jopa vihamielisiä ajatuksia minusta. Syyttä.

• Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

En ottanut. Sinulla on vain negatiivisia,joskus jopa vihamielisiä ajatuksia minusta. Syyttä.

Koetko aina kohdelleesi minua oikeudenmukaisesti? Koetko, että esim on oikein arvioida minua narsistiseksi? Vaikka et kirjoittaisi itse jotain, voit tukea ajatusta..."että kylläpä se ls onkin niin ilkeä tyyliin" ja yhtyä muiden herjaan samalla.

Lightning

• Anonyymi

sen voin seuranneena todistaa aj syy siihen on ärsyyntyneisyys uskosi takia Jeesukseen vaikkei LS sitä halua myöntää. Sama suhtautumistapa koskee muihinkin kristittyihin.

Jumalaton esim. " Henki" taas on LS:n mielestä älykkäin tai älykkäimpiin lukeutuva hänen mielestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sen voin seuranneena todistaa aj syy siihen on ärsyyntyneisyys uskosi takia Jeesukseen vaikkei LS sitä halua myöntää. Sama suhtautumistapa koskee muihinkin kristittyihin.

Jumalaton esim. " Henki" taas on LS:n mielestä älykkäin tai älykkäimpiin lukeutuva hänen mielestään.

Kyllä se ärsyyntyminen voi johtua muustakin, toki saa olla erimieltä asioista ja on asioita jotka eivät kuuluisi tänne palstalle minunkaan taholta tuoda... En osaa aina olla järkevä tänne kirjoittaessa, siviilissä säätelee toisin asiat ja olen kirjoittanut paljon mitä en koskaan tuo julki muille kasvotusten kasvotusten....sama logiikka varmaan koskee muillakin palstakäyttäytymisessä, harva on tuonut esiin omia todellisia heikkouksia niin että se identifioituisi heille niin, että se herättää muissa selkaisia negaatioita...

Henki nimimerkistä. Voin rehellisesti kertoa, että ensialkuun hänen tapansa ilmaista asioita ärsytti...päätin luottaa siihen että kyseinen henkilö ei tarkoita mitään ikävää oikeasti ja se vaikuttikin niin, että näin hänet toisin, vika oli siis minussa.. Alunperin se "fanittaminen" oli kyllä vitsinä... olen oppinut oikeasti pitämään Henki nimmarista. Hän vaikuttaa tasapainoiselta. Enhän minä oikeasti häntä tunne kuitenkaan.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se ärsyyntyminen voi johtua muustakin, toki saa olla erimieltä asioista ja on asioita jotka eivät kuuluisi tänne palstalle minunkaan taholta tuoda... En osaa aina olla järkevä tänne kirjoittaessa, siviilissä säätelee toisin asiat ja olen kirjoittanut paljon mitä en koskaan tuo julki muille kasvotusten kasvotusten....sama logiikka varmaan koskee muillakin palstakäyttäytymisessä, harva on tuonut esiin omia todellisia heikkouksia niin että se identifioituisi heille niin, että se herättää muissa selkaisia negaatioita...

Henki nimimerkistä. Voin rehellisesti kertoa, että ensialkuun hänen tapansa ilmaista asioita ärsytti...päätin luottaa siihen että kyseinen henkilö ei tarkoita mitään ikävää oikeasti ja se vaikuttikin niin, että näin hänet toisin, vika oli siis minussa.. Alunperin se "fanittaminen" oli kyllä vitsinä... olen oppinut oikeasti pitämään Henki nimmarista. Hän vaikuttaa tasapainoiselta. Enhän minä oikeasti häntä tunne kuitenkaan.

Lightning

Olipa sekava alku tuossa kirjoituksessani... siis harva oikeasti uskaltaa tuoda heikkouksia esiin, koska Jeesushan on heidät parantanut täydellisiksi ..esitetään olevansa parannettuja...mutta itsekään en kyllä ihan kaikkea sano kaikille siviilissä, mitä täällä olen kirjoittanut...ja sitähän tavallaan se on muidenkin osalta...vaikka he eivät siis avaudu suoraan itsestään, he näyttävät silti puolia joita eivät näytä siviilissä...tuskin kukaan koko ajan esim demonisoi puhekumppaniaan, täällä sitä tehdään alati.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa sekava alku tuossa kirjoituksessani... siis harva oikeasti uskaltaa tuoda heikkouksia esiin, koska Jeesushan on heidät parantanut täydellisiksi ..esitetään olevansa parannettuja...mutta itsekään en kyllä ihan kaikkea sano kaikille siviilissä, mitä täällä olen kirjoittanut...ja sitähän tavallaan se on muidenkin osalta...vaikka he eivät siis avaudu suoraan itsestään, he näyttävät silti puolia joita eivät näytä siviilissä...tuskin kukaan koko ajan esim demonisoi puhekumppaniaan, täällä sitä tehdään alati.

Lightning

Jäit kiinni sepustuksistasi ja siksi vajoat entistä sekavampaan jumalattomuuden tilaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäit kiinni sepustuksistasi ja siksi vajoat entistä sekavampaan jumalattomuuden tilaan.

Millä tavalla jäin kiinni? Kerrohan, niin selvitetään asia.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä auroraboreallis, peukutitko tuota kommenttia? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska peukuttaa voi vain kirjautuneet.

Lightning

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esimerkkinä kommenttisi, se on negatiivinen ja negatiivissävyinen, sillä halutaan tuoda minut esiin huonossa valossa muille ihmisille ja siten se on kiusaamista.

Lightning

• Anonyymi

Pidätkö tällaisesta musiikista? Taisit pitää Hanna Ekolan Vieläkö on villihevosia kappaleesta? Muistinko oikein?

Sia - I forgive you

Joka tapauksessa, älä ota elämää vakavasti, elämää se vain on. Jatketaan harjoituksia

Lightning

• 10vuotta sitten ainoastaan humalassa kuuntelimme sitä ja myös crash test dummieta.
      Nyt olen raitis eikä kaveria soittamassa musiikkia. En viitsi ottaa ketään tilalle.
      Minulle on ihan sama annatko anteeksi vai jatkatko samaa... sillä en tahdo pettyä sinuun. Olen varuillani.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe