https://yle.fi/a/74-20013000/64-3-219918
Seitsemän minuuttia jää maailman kärjelle.
Miten suunnistaja pärjää maratonilla? Sveitsiläissuunnistaja päätti kokeilla: Aika 2.07,44.
11
387
Vastaukset
- Anonyymi
Pari vuotta treeniä niin pärjää kenialaisille.
- Anonyymi
Pitäisikö suomalaisten maratoonarien harjoitella suunnistamalla, vai mitä tarkoitat?
- Anonyymi
Eikös Topsukallakin ole suunnistus tausta? Euroopan mestari kuitenkin.
- Anonyymi
2.07 on ihan hyvä aika ensikertalaiselle.
- Anonyymi
On hyvä aika puokilla. Ei saa ahnehtia.
- Anonyymi
Taitaa suomessakin suunnistajat olla tällä hetkellä kovempia juoksijoita miehissä kuin spesifit juoksiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä aika puokilla. Ei saa ahnehtia.
Itse ahnehdin alle kahden Kipchogen innoittamana.
- Anonyymi
Meni paremmin kuin Joshua cheptegein debyytti mara joka oli noin 2.10,Kanttasi ja tuli hoippuen maaliin.Kumminkin kymppi 26.11.
- Anonyymi
Onhan se helppoa juosta sileällä tasaisella asvaltilla, kun on tottunut juoksemaan suossa ja vuorilla.
- Anonyymi
Ukko ei enää pärjää suunnistuksessa.
- Anonyymi
tänään suunnistaja vitosella Oulussa.
Kuulemma kovakuntonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741