Joko on viinit haettu?

Anonyymi-ap

Jokos sitä on ehditty valkoviinit hakea lähimarkerketista ja vetästä pikku sievät päikkärit näin heti viikon alkuun?

19

206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluan muijan joka Kyykkää viinit hyllystä, eli alkosta 😌

    • Anonyymi

      Aiña vain sitä kyykkyviiniä.
      >simiti<

    • Anonyymi

      En haluaisi juoda viiniä jossa on vain 8 % alkoholia ja se muu on jotain muuta lisäaineiden ja sokerin täyttämää litkua, mitä sitä turhaa lantringista maksaa. Kun vielä käytin alkoholia, laskin aina prosentti/hinta -periaatteella edullisimman liemen. Kaikkien alkoholien maku on hirveä ja join vain sen verran, että meni vähän jäseniin ja tuli leppoisa olo. Kyllä viinissä pitää vähintään 12% olla, en muuten ostaisi. Itse käytin 14%sta, Footmark ia. Siinä hinta/laatu/prosenttisuhde kohdallaan.
      Oluessa 8 % on hyvä, sitä varmaan ostaisin jos ostaisin.

    • Vielä en ole käynyt tutustumassa valikoimaan. Epäilen että vähemmän tulee ostettua.

      Italiassa ainakin on myynnissä parin desin kerta-annoksia "pillimehuina" ihan oikeilla viinin prosenteilla. Semmoinen on tosi kätevä eväsretkellä ja voi ajatella, että juuri tätä kokki tai sommelieeri suosittelisi sen kyseisen patongin tai sämpylän kanssa. Olut voisi olla parempaa, jos sen saisi pysymään kylmänä. Viinin kanssa tosin ei tarvitse mennä etsimään kusipaikkaa yhtä usein.

      Mutta lupaan yrittää vetää seitinohuet lähipäivinä sen kunniaksi että valtio on taas ihan hiukan hellittänyt kuristusotettaan hallintoalamaisestaan.

      • Anonyymi

        Sitten voi kätevästi pudota Italiassa kanjoniin.


    • Tuolla radiossa sanottiin, että kauheita litkuja on noi viinit. Kuin käymään päässyttä mehua. Tosin mun mielestä viinit on kaikki pahoja, etenkin punaviini. Virossa ne osti ihan kirkasta kaupasta, sitä ihmettelin. Ja se oli jotenkin noloo olla suomalainen perjantai iltana siinä kassa jonossa. Kun kaikilla muilla oli viinapullo ja mä ostin vissyä.

    • Anonyymi

      Itse olen suuri viinin ystävä, varsinkin hyvän punaviinin. Näitä 8 prosenttisia ei kyllä tule ostettua mutta olut saattaa hyvinkin olla ihan kivan makuista. Tulen varmasti lähipäivinä kokeilemaan.

    • Anonyymi

      B-laatu marketissa,
      A-laatu Alkossa.

      Näin me viinihifistelijät ajattelemme.

    • Anonyymi

      Markettien viinit on tarkoitettu juopotteluun, Alkon viinit nautiskeluun.

    • Anonyymi

      Hävettäisi ostaa jotain viiniä marketista.

      • Anonyymi

        Tulis heti mieleen, että on vain joku ryyppysankari, joka ei tajua Amaroneista mitään. :)


      • Anonyymi

        Sama juttu parfyymien kanssa.


    • Anonyymi

      Ovatkohan marketin myyjät neuvomassa? Pitääkin esittää pari napakkaa kysymystä. Kyllähän kauppiaan on tuotteistaan tiedettävä!

      • Viinipullo kolahtaa helpommin päähän kuin pehmeä hanaviinipakkaus.


      • Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

        Viinipullo kolahtaa helpommin päähän kuin pehmeä hanaviinipakkaus.

        Tuota tasoa se voi juurikin olla.


    • Anonyymi

      Nyt sitten kansa hullaantuu ja juopuu! Niin uranaiset, teinit kuin kotiäiditkin mummoista puhumattakaan! Viini virtaa ovista ja ikkunoista.

      • Anonyymi

        Mites ne lauloikaan jossain kappaleessa ”pikku pikku siiderissä viikonpäivät liiterissä.” Hiio hoi.


    • Anonyymi

      Hyvä muutos, nyt suomalaiset voivat ihan itse päättää mistä ostavat, jää vielä vajaaksi koska todellinen vapaus ei ole enää aikariippuvaista.

      AV

    • Anonyymi

      Nyt vaan terasseille juomaan viiniä jotta kumppanin voitte löytää.

      T: viinamies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe