Miksi ns normaalit työssäkäyvät 35 vuotiaat luulevat että minua kiinnostaa pätkääkään saavatkohe nukuttua yöllä jotta pääsisivät oravanpyöräänsä aamulla? Ei heitäkään kiinnostanut se että minut syrjäytettiin työelämästä?
Joten miksi he kuvittelevat olevansa jotain muita tärkeämpiä?
Miksi normot luulevat?
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Koska he maksavat sinunkin leipäsi verovaroillaan.
- Anonyymi
En välitä tippaakaan. Lopettakaa vaikka kaikki työt ja katsotaan mitä siitä seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En välitä tippaakaan. Lopettakaa vaikka kaikki työt ja katsotaan mitä siitä seuraa.
Siitä seuraa,se että sinä kuolet nälkään kun tukia ei enää tule.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä seuraa,se että sinä kuolet nälkään kun tukia ei enää tule.
Niin kuolette tekin rähä.
- Anonyymi
Pummi-marttyyrin uhoa. Ei maistu oma vastuu.
- Anonyymi
Vaihdetaan rooleja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaihdetaan rooleja.
Jatka ruikuttamista, tuntuu olevan parasta osaamistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatka ruikuttamista, tuntuu olevan parasta osaamistasi.
Niin sinunkin sillä erolla, että kuvittelet parhaasi mukaan tämän avautujamiehen olevan joku muu ja itsesi nettovoittajaksi
- Anonyymi
Menen nyt nukkumaan ja herään aamulla töihin tienaamaan sinullekin tukieurot.
- Anonyymi
Kannattaisi elätin olla hiljaa.
- Anonyymi
Ja käytkö se sinä sen enempää painamassa hommia kuin tämä avautujamieskään? Et vaan puhu suhteestasi kelaan julki
- Anonyymi
Työssäkäyville on uskoteltu, että ovat parempia ihmisiä, kuin työttömät. Tosiasia on, että ovat orjia. Suurin osa ihmisistä on systeemin orjia, tiedostamatta sitä itse.
- Anonyymi
Ööö, se ei paljon auta, vaikka sen tiedostaisi :)
Tarkemmin ottaen on kolme tapaa irrottautua rahan orjuudesta:
1. Alat elämäntapaintiaaniksi
2. Hankit riittävästi rahaa sijoittamalla rahaa
3. Toteutat jotakin intohimoasi, josta toissijaisesti
saatat saada palkkaa ja tuloa
🐾
Normot... No tuo on ikioma määritelmäsi, se mitä sinä pidät normaalina, kirjoituksesi perusteella.
Ja samalla tuot esille sen, että se on se status jota itse tavoittelet ja nyt kun et ole sitä toistaiseksi tavoittanut, olet helvetillisen katkera "normoille" siitä, että et ole itse omilla toimillasi saavuttanut sitä "normon" asemaa, vaikka muut "normot" ovat sen aseman omalla tekemisellään saavuttaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13098Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3701806Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391604Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281589Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481181- 731013
- 58994
- 47756
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60755Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719