Lempisarjani Lost

Tuli tuossa yksi päivä mieleen, että mielestäni maailmankaikkeuden parhaassa sarjassa eli Lostissa ei ollut yhtään homoseksuaalia - vaikka sarjassa erilaisia hahmoja piisasi muutoin laidasta laitaan. Tämä on nykyaikana harvinaista. En tarkoita tätä hyökkäykseksi homoja vastaan, mutta onko teillä myös jotain lempisarjoja, joihin ei ole koskaan tarvittu "homokiintiötä"?

12

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • x-files, oma lempparini aikoinaan. Vierailevina hahmoina ehkä jotain löytyi 🤔, hetkinen...odotan ja tarkistan, katson kaikki yli sata jaksoa lävitse 😁

    • Ei mulla ole lempisarjoja. Enkä mieti onko joku homo tai hetero, jollei se naamaan oo hierottuna.

      • Jaa olihan mulla, Dexter. Unohtu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jaa olihan mulla, Dexter. Unohtu.

        Mä niin tykkään noista pahuus saa lopulta palkkansa eli kostonsa sarjoista. Pahantekijät päätyi itse tapettaviksi. ☺️


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jaa olihan mulla, Dexter. Unohtu.

        Onkos viimeisin Dexter-kausi katsottuna, New Blood?


      • E-Lukka kirjoitti:

        Onkos viimeisin Dexter-kausi katsottuna, New Blood?

        Ei taida olla. 😀


    • Anonyymi

      Nykyään ympätään vähemmistöjä joka paikkaan koska maailman suurin investointipankki BlackRock käyttää investoinneissan DEI-pisteytystä(Diversity, equity, and inclusion). Kuin BlackRock omistaa kaikesta sen 10% niin kaikkeen viihteeseen, sisältöön ja mainoksiin ympätään näitä rastittavia kohtia, jotka tuovat firmalle DEI-pisteitä, kuten YLEN haastatteluissa ikään.

      Elokuvissa ja sarjoissa ei tarinoilla ole enää väliä, vaan sillä että 50% on naisia, 10% seksuaalivähemmistöjä, 25% rodullistettuja jne.... Saati että henkilöt olisivat orgaanisia enää historiallisissakaan tarinoissa. Viikingeillä pitää olla musta kuningatar, koska se antaa DEI-pisteitä. Väestöstä 95% voi olla valkoisia, mutta valkoista miestä ei enää ole mainoksissa paitsi, kun siinä pilkataan miehen tyhmyyttä.

      Itse en Lostista pitänyt, koska tiesin tuolloin tilastotietona, että menestyvän TV-sarjan ikä on maksimissaan 6-vuotta, minkä jälkeen katsojamäärä romahtaa.

      Sarjan tuottajat hypettivät sarjan loppuratkaisua, mutta minä tiesin kaiken aikaa, että todellinen loppuratkaisu oli sidottu katsojamäärää, ja tuottajat eivät siten itsekään tienneet mikä se tulisi olemaan, kun katsojat menettävät mielenkiintonsa. Siispä kun katsojat lopulta kyllästyivät ja katsojamäärät romahtivat, sen hetkisesti tilanteesta kyhättiin väkisin umpityperä loppuratkaisu. Tämän tietäen sarjasta puuttui aina syvempi visio, mitä sillä haluttiin sanoa, kuin vain kyyninen katsojamäärien manipulointi erilaisilla juonenkäänteillä ilman substanssia.

    • Anonyymi

      Lempisarjani on niinkin uusi kuin Squid Game. Ei ollut muistaakseni sateenkaariväkeä tai värillisiä.

    • Anonyymi

      Elokuvista uusin Kulkuri ja kaunotar taitaa vääristellä eniten historiaa. Siihen aikaan valkoihoinen mies ei ottanut mustaa naista. Jopa koirissa piti olla homopari!

    • Homoista en tiedä tai muista, mutta alussa tuo sarja oli ihan jyvä, tais kuitenkin jatkua liian kauan kun lopetin katsomisen

      • Anonyymi

        Lost oli oikeastaan tv-sarja pelistä, jossa ainoa keino voittaa on lopettaa pelaaminen. Kun loppuratkaisu on sidottu katsojamäärään, ainoa keino saada selville mysteeri on lopettaa katsomasta. Jos Lostin katsojamäärät olisivat pysyneet korkealla, se pyörisi vieläkin ja ihmiset pohtisivat, mikä se mysteeri on.


    • En kyllä muista yhdestäkään katsomastani sarjasta, että onko ollut homoseksuaaleja hahmoja. Ehkä ei vain aihe kiinnosta tarpeeksi. Jossakin Salkkareissa oli aikoinaan Kalle, sen minäkin muistan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe