Muisteletteko kumppaneitanne?

Anonyymi-ap

Välillä ilolla muistelen Katja vainaata ja hänen iloista hevosharrastustaan.

Se oli kivaa aikaa, kun oli vielä hengissä.

>simiti<

18

207

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harvoin tulee mieleen, mutta toki joskus. En kuitenkaan koskaan haikaile heitä tai kaipaa takaisin heitä elämääni enkä heidän elämäänsä itseäni. Olen muutenkin vahvasti eteenpäin katseeni suuntaava, joka melkein unohtaa kaikki ikävätkin kokemukset jonnekin. Ei ne jää pyörimään mieleeni.

      Muistan toki kaiken läpi käyneeni, mutten jämähdä mihinkään koettuun.

      • Tämä on muutes yksi sellainen ominaisuuteni minkä vuoksi kaikki ei usko minua tai vakuutu kovista kokemuksistani. Kun kykenen jatkamaan elämääni vatvomatta niitä tapahtuneita. Ikään kuin ihminen olisi uskottava vasta, kun märehtii kaikkia negatiivisia asioita mitä eteen on tullut ja on oikeen surkee ja alistuneen oloinen. Ihme mentaliteetti.

        Jos on muutenkin vaikeeta, niin ei se oikein märehtien helpommaksi muutu, nielee vaan loounkin elämänhalun mukaansa. Joo ei käy mulle, haluan elää vaikeuksista huolimatta ja niistä vahvistuen, en märehtien.


    • Ei oo kumppania koskaan ollu. Mutta hevosista puheen ollen. Mä oon aina tykänny hevosista, vaikka en ratsastamisesta tykkää, mutta hevosista yleensä. Lapsuuden kodin lähellä oli talli, kävin niitä katsomassa, vaikka siitä mulle naurettiin. Mutta en siitä välittänyt, vaan pidin pääni. Ja se mikä mun oikeustajuun ei ikinä sopinut. Niin hevosten käyttö sodassa, kun ei se niiden hevosten vika oo sota. Mutta kivaa aikaa tosiaan hevoset, ei enää kehtää mennä töllöttään sinne.

      • Anonyymi

        Voi sinua lapseni harrastì kouluratsastusta ja mun piti olla taluttajana vaikka pelkään hevoisia.

        Kerran se 800Kg Suomenhevoinen kaatui talvella. Minä toki yrìtin nostaa ylös😆
        >simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinua lapseni harrastì kouluratsastusta ja mun piti olla taluttajana vaikka pelkään hevoisia.

        Kerran se 800Kg Suomenhevoinen kaatui talvella. Minä toki yrìtin nostaa ylös😆
        >simiti<

        No nyt oli pakko nauraa :D


    • Tässä juuri työturvallisuus kurssilla.. mietin exääni joka pelasti omalla valppaudella työkaverinsa hengen. Hydraliikka petti vähän tämän turvaosan laiton jälkeen ja vielä samana päivänä. Muutenkin oli hyvin huolehtivainen muiden turvallisuudesta.. itsellä ei niinkään väliä.

      Mutta en mä noin muuten yleensä eksiäni mieti..🤔

      • Anonyymi

        Onko sulla perheenäitiä esittävä mies jäänyt äidin syli väliin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla perheenäitiä esittävä mies jäänyt äidin syli väliin?

        Yritäppä nyt edes vähän.. mun mieliks…🙄


    • Muistan, mutta en muistele, en hyvällä en pahalla, lähinnä mieleen jääneinä muistikuvina

    • Anonyymi

      Yhtä ainutlaatuista ex-ihmistä mietin useinkin. Suuri sääli ettei yhdessäolo voinut olosuhteiden takia toimia.

    • Anonyymi

      En muistele. Kaikki ovat käskeneet unohtaa sen pettäjä m*lkun.

      • Anonyymi

        Yksi päivä näin sen kyllä naama rutussa sen l*^tkansa kanssa. Oli oikein onnea ja auvoa. Hah hah. On tainnut siitäkin v*^%tusta hehkeys lähteä.


      • Anonyymi

        Voi pahus. Vai on kohdallesi osunut mokoma sikapetttåjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus. Vai on kohdallesi osunut mokoma sikapetttåjä.

        No juu, mutta he ovat kyllä niin ansainneet toisensa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juu, mutta he ovat kyllä niin ansainneet toisensa. :D

        Tulee mieleen vain se uusi kappale, ”miten käärmeet lisääntyy.”


    • Anonyymi

      Kyllähän muistoja aina välillä mieleen tulee, mutta ei mitenkään jatkuvasti. Itselläni on tuossa selkeä ero, että puhutaanko hänestä joka menehtyi, vai hänestä, josta erosin ongelmien takia. En mä menehtyneenkään perään enää haikale, siitä kun on yli puoli elämää ja likimain kaikki tärkeä elämässäni on tapahtunut hänen jälkeensä, mutta kyllä hän aina välillä jostain tietyistä asioista mieleen tulee.

      • Anonyymi

        Juurikin näin mennyt Katjaseni. Saa vanhoja muistella, mutta ei niihin tarvi jumiin jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin mennyt Katjaseni. Saa vanhoja muistella, mutta ei niihin tarvi jumiin jäädä.

        Olipa tyhmä komentti kun toiselta on puoliso Katja kuollut. Etkö sä oikeesti ole koskaan saanut rakkautta että tietäsit mitä se on? Tissiposken kylmä narsistinen veto. Hienosti vedetty taas.
        Kyllä edesmenneitä saa rakastaa ja ikävöidä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe