Mitä pidempi matka sitä tyhmempi jätkä. 5km matka viksua.
Maraton on pitkä matka
25
448
Vastaukset
- Anonyymi
Cuupper viksua kuha tulos alle kolmen
- Anonyymi
Voimat loppui, hyydyit ja tuli paha mieli? Äiti lämmittää maitoa sulle.
- Anonyymi
Liika kova tavo. Juokse sub 5 kiihtyvästi kähöllä.
- Anonyymi
5km matka rentoa. Miksi juosta pidemmälle? Maraton köpöttelyä.
- Anonyymi
Maraton on rentoa. Ei pidä ahnehtia. Ahnehtimalla pääsee vain 5km.
- Anonyymi
Muista riisua rintaliivisi !
- Anonyymi
Lounaaksi raakkukeittoa.
- Anonyymi
Itse pidän eniten 10km kisoista. Ei tarvitse juosta liika kovaa, eikä matkakaan ala painaa.
- Anonyymi
Kyllä kympillä sub40 on se mihin tähdätään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kympillä sub40 on se mihin tähdätään
Ei pidä ahnehtia. Sub50 riittää naisille ja papparaisille.
- Anonyymi
Riippuu tavoitteesta. Jos haluaa ton matkan absoluuttisen maksiminsa joskus mitata on matka todella raaka. Lisäksi täydellinen onnistuminen vaatii täydellistä vauhdinjakoa sekä kunnonajoitusta. Kaiken hyvän lisäksi olisi suotavaa löytää sopiva "jänis" edelle tuulta halkomaan.
Eikä 10 km matkalla oikein voi millään kiihtyvällä vauhdinjaollakaan lähteä juoksemaan niin kuin vaikka puolikkaalla, koska aikaa menettää helposti alussa liikaa jos himmailee.
Itellä ainakin kympin km-ajat on n. 6-10 sekuntia kovempia kuin ennätyspuolikkaalla oli.
- Anonyymi
Pisimmät matkat latvalahoille.
- Anonyymi
Maratontavoitteistaan 24/7 meuhkaavat juoksuhullut on naurettavinta sakkia, mitä tiedän. Päissä viiraa ja pahasti.
- Anonyymi
Juokseminen on parasta. Maraton on parasta!
- Anonyymi
Maraton on turhaa ja epäterveellistä egoilua ja pullistelua. Paljon lyhyemmät matkat riittävät kuntoiluun ja terveyden ylläpitoon.
- Anonyymi
Maratonin hanskaaminenkin vaatii nöyryyttä. Joutuu jättämään egon nurkkaan, että maratonkestävyys kehittyy.
- Anonyymi
Pointti olikin, että jo maratonin juokseminen sinänsä on egoilua. Muutaman kilometrin lenkit on terveyden ja fyysisen kunnon kannalta aivan riittäviä eivätkä vielä altista rasitusvammolle toisin kuin ylipitkät maratonit. Kymppiä pidempiä lenkkejä ei ole tarpeen juosta kenenkään ikinä missään tilanteessa.
- Anonyymi
Onko maratonin suorittaminen tai harjoittelu kähöillen egoilua? Mielestäni egoiluksi se muuttuu siinä kohtaa kun treenaa kuntoo nähen liian kovaa, ja se kääntyy itseään vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maratonin suorittaminen tai harjoittelu kähöillen egoilua? Mielestäni egoiluksi se muuttuu siinä kohtaa kun treenaa kuntoo nähen liian kovaa, ja se kääntyy itseään vastaan.
Maratonin kähöily tympeää.
- Anonyymi
Mikä pointti maratonjuoksussa sitten on, jos ei egoilu? Siis tarve näyttää muille että pystynpäs juoksemaan pidemmälle ja kovempaa kuin te muut, olen siis teitä kovempi luu. Terveyden tai hyvinvoinnin, johon liikunnan tulisi tähdätä, kanssa touhulla ei ole enää mitään tekemistä.
- Anonyymi
Juu. Kaikki, missä yrittää olla hyvä, on egoilua. Suomalaisten olisi syytä olla mestarihäviäjiä.
- Anonyymi
Kateellisuudelta haiskahtaa. Silloin kun olin telakalla, yks ukko alkoi lenkkeilemään täysillä, kun huomasi tilaisuutensa tulleen olla kovempi. No eipä sitä egomaratonia monta kuukautta jaksanut. Toiset vain pitävät juoksemisesta ja juoksevat ehkä siksi.
- Anonyymi
Maraton on rentoa hyväkuntoisena. Ei pätemistä
- Anonyymi
Oma maratonkokemus rajoittuu toistaiseksi yhteen ja siihen on syynsä. Valmistautuminen meni siihen asti hyvin kunnes sairastuin noin kuukausi ennen tapahtumaa pahaan flunssaan ja siitä menikin sitten 2 vko toipumiseen. Oli enää 2 viikkoa aikaa treenata ja kunto oli jo taudin aikana alkanu laskee ni se söi pohjia.
No viivalle päästiin ja jotenkin tunsin heti matkan alussa, että tästä ei tule mukava kokemus. 25 km kohdalla piti mennä puskaan tyhjennykselle ja siinä meni sitten ripuloidessa elektrolyytit elimistöstä pihalle ja viimeisen vitosen kohdalla molemmat reidet kramppasi pahasti ja pakotti pistämään kävelyksi. 4 tunnin tavoiteaika vesittyi todella reilusti ja raahauduin maaliin ajalla 4:30.
Seuraavana vuonna juoksin puolikkaan vielä 1:42, mutta enpä ole kymppiä pidempiä kisoja ton jälkeen enää vedelly. Mieli tekisi kuitenkin kokeilla uudestaan.- Anonyymi
Joskus on parempi ottaa DNS. Hyvässä kunnossa maraton menee hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565160Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921436
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041398En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015