Mitä pidempi matka sitä tyhmempi jätkä. 5km matka viksua.
Maraton on pitkä matka
21
371
Vastaukset
- Anonyymi
Cuupper viksua kuha tulos alle kolmen
- Anonyymi
Voimat loppui, hyydyit ja tuli paha mieli? Äiti lämmittää maitoa sulle.
- Anonyymi
Liika kova tavo. Juokse sub 5 kiihtyvästi kähöllä.
- Anonyymi
5km matka rentoa. Miksi juosta pidemmälle? Maraton köpöttelyä.
- Anonyymi
Maraton on rentoa. Ei pidä ahnehtia. Ahnehtimalla pääsee vain 5km.
- Anonyymi
Muista riisua rintaliivisi !
- Anonyymi
Lounaaksi raakkukeittoa.
- Anonyymi
Itse pidän eniten 10km kisoista. Ei tarvitse juosta liika kovaa, eikä matkakaan ala painaa.
- Anonyymi
Kyllä kympillä sub40 on se mihin tähdätään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kympillä sub40 on se mihin tähdätään
Ei pidä ahnehtia. Sub50 riittää naisille ja papparaisille.
- Anonyymi
Pisimmät matkat latvalahoille.
- Anonyymi
Maratontavoitteistaan 24/7 meuhkaavat juoksuhullut on naurettavinta sakkia, mitä tiedän. Päissä viiraa ja pahasti.
- Anonyymi
Juokseminen on parasta. Maraton on parasta!
- Anonyymi
Maraton on turhaa ja epäterveellistä egoilua ja pullistelua. Paljon lyhyemmät matkat riittävät kuntoiluun ja terveyden ylläpitoon.
- Anonyymi
Maratonin hanskaaminenkin vaatii nöyryyttä. Joutuu jättämään egon nurkkaan, että maratonkestävyys kehittyy.
- Anonyymi
Pointti olikin, että jo maratonin juokseminen sinänsä on egoilua. Muutaman kilometrin lenkit on terveyden ja fyysisen kunnon kannalta aivan riittäviä eivätkä vielä altista rasitusvammolle toisin kuin ylipitkät maratonit. Kymppiä pidempiä lenkkejä ei ole tarpeen juosta kenenkään ikinä missään tilanteessa.
- Anonyymi
Onko maratonin suorittaminen tai harjoittelu kähöillen egoilua? Mielestäni egoiluksi se muuttuu siinä kohtaa kun treenaa kuntoo nähen liian kovaa, ja se kääntyy itseään vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko maratonin suorittaminen tai harjoittelu kähöillen egoilua? Mielestäni egoiluksi se muuttuu siinä kohtaa kun treenaa kuntoo nähen liian kovaa, ja se kääntyy itseään vastaan.
Maratonin kähöily tympeää.
- Anonyymi
Mikä pointti maratonjuoksussa sitten on, jos ei egoilu? Siis tarve näyttää muille että pystynpäs juoksemaan pidemmälle ja kovempaa kuin te muut, olen siis teitä kovempi luu. Terveyden tai hyvinvoinnin, johon liikunnan tulisi tähdätä, kanssa touhulla ei ole enää mitään tekemistä.
- Anonyymi
Juu. Kaikki, missä yrittää olla hyvä, on egoilua. Suomalaisten olisi syytä olla mestarihäviäjiä.
- Anonyymi
Kateellisuudelta haiskahtaa. Silloin kun olin telakalla, yks ukko alkoi lenkkeilemään täysillä, kun huomasi tilaisuutensa tulleen olla kovempi. No eipä sitä egomaratonia monta kuukautta jaksanut. Toiset vain pitävät juoksemisesta ja juoksevat ehkä siksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384