Luova tyyppi

Anonyymi-ap

Mitä olet luonut viimeksi? Olitko luomukseesi tyytyväinen?

17

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon luonu digitaalista taidetta ja kyllä usein ollu ihan kohtuu tyytyväinen niihin.

    • Anonyymi

      Runoja kirjoittelen ja musisoin.
      Ihan ok.

    • Anonyymi

      Viimeksi eli noin v 2014 loin lunta. Ei siinä mitään muuta, mutta kun tuli vanhuus niin alkoi olla liian raskasta. Piti myydä omakotitalo pois ja muuttaa betonikuutioon. Halvalla meni hyvä talo...
      Nuorena en juurikaan lunta luonut, vaan aina satunnaisesti lehmänpaskaa navetassa. Niin, että on tässä tullut tehtyä luomistyötä pariakin eri sorttia!

    • Luovuuden kukka on lakastunut.

      Enää ei jaksa muuta kuin tänne kirjoitella,
      näitä lapsellisia juttuja.
      Luovuus on 5-vuotiaan tasolla.

      • Anonyymi

        Tämäkin on luovuutta. Ei syytä huoleen.


    • Anonyymi

      Loin vedenpidättimen.

    • Anonyymi

      Tein talvella lumiukon. Ihan hyvä siitä tuli.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Loin kasvimaalle kasvua. Eli sieltä möyhennyksestä pitäisi pompata perunaa ja porkkanaa. :)

    • Anonyymi

      Ajatuksistani ja kaipuusta sua kohtaan yritin koota tekstiä paperille, mutta kyyneleet tuhosivat luomukseni, ennenkuin sain sen valmiiksi.

      Kaipaan sua nainen niin h-lvetisti, vaikka tiedän sen olevan täysin turhaa.

      :(

    • Anonyymi

      Loin viimeeksi kääretortun hyvää siitä tuli vai olisko ollut sittenkin pannukakkua ja onnistui

    • Ihan viimeksi olen luonut multaa, jossa vähän savea ja paljon lieroja. Pelkkää lapiotyötä ei ehkä lasketa, mutta kun olin erikseen ja mielikuvituksellisesti ja harkiten suunnitellut kuoppien paikat ja mitä niihin tulee ja millä perusteella niin sitten se lasketaan. Olen tyytyväinen. Juuri tuollaisenaan se on varmaan luomuksena ainoa laatuaan maailmassa.

    • Mun arki on yhtä luovimista. Aikatauluja pitää luoda, että saa toteutettua paljon kaikkea vähillä ajoilla. Liikkeensä, menonsa jne pitää miettiä, ettei oikeasti sinkoile turhia.

      Sitten pitää miettiä tekemisiään jo seuraava vaihe mielessään.

      Ja oon mä tyytyväinen, että saan kaikesta huolimatta tään hullunmyllyn toimimaan ja saan luotua tulevaisuutta ajatellen parannuksia elämääni, enkä vello vaan jossain suossa paikallaan upoten mahdottomuuteen.

    • Luovana ihmisenä menettäisin luovuuteni niitä kehuessani.

    • Anonyymi

      Ongelmia itselleni olen luonut.

      • Anonyymi

        Ootko ihastunut?


    • Anonyymi

      Päästin vapaaksi julkiseen vessaan sisälläni majailleen somalipakolaisen. En vetänyt vessaa, jotta seuraava sinne eksyvä henkilö saa etuoikeuden tulkita mestariteostani.

    • Anonyymi

      Olen luonut uuden nimimerkin.

      GLover

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe