Luova tyyppi

Anonyymi-ap

Mitä olet luonut viimeksi? Olitko luomukseesi tyytyväinen?

17

294

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon luonu digitaalista taidetta ja kyllä usein ollu ihan kohtuu tyytyväinen niihin.

• Anonyymi

Runoja kirjoittelen ja musisoin.
      Ihan ok.

• Anonyymi

Viimeksi eli noin v 2014 loin lunta. Ei siinä mitään muuta, mutta kun tuli vanhuus niin alkoi olla liian raskasta. Piti myydä omakotitalo pois ja muuttaa betonikuutioon. Halvalla meni hyvä talo...
      Nuorena en juurikaan lunta luonut, vaan aina satunnaisesti lehmänpaskaa navetassa. Niin, että on tässä tullut tehtyä luomistyötä pariakin eri sorttia!

• Luovuuden kukka on lakastunut.

Enää ei jaksa muuta kuin tänne kirjoitella,
      näitä lapsellisia juttuja.
      Luovuus on 5-vuotiaan tasolla.

• Anonyymi

Tämäkin on luovuutta. Ei syytä huoleen.

• Anonyymi

Loin vedenpidättimen.

• Anonyymi

Tein talvella lumiukon. Ihan hyvä siitä tuli.

>simiti<

• Anonyymi

Loin kasvimaalle kasvua. Eli sieltä möyhennyksestä pitäisi pompata perunaa ja porkkanaa. :)

• Anonyymi

Ajatuksistani ja kaipuusta sua kohtaan yritin koota tekstiä paperille, mutta kyyneleet tuhosivat luomukseni, ennenkuin sain sen valmiiksi.

Kaipaan sua nainen niin h-lvetisti, vaikka tiedän sen olevan täysin turhaa.

:(

• Anonyymi

Loin viimeeksi kääretortun hyvää siitä tuli vai olisko ollut sittenkin pannukakkua ja onnistui

• Ihan viimeksi olen luonut multaa, jossa vähän savea ja paljon lieroja. Pelkkää lapiotyötä ei ehkä lasketa, mutta kun olin erikseen ja mielikuvituksellisesti ja harkiten suunnitellut kuoppien paikat ja mitä niihin tulee ja millä perusteella niin sitten se lasketaan. Olen tyytyväinen. Juuri tuollaisenaan se on varmaan luomuksena ainoa laatuaan maailmassa.

• Mun arki on yhtä luovimista. Aikatauluja pitää luoda, että saa toteutettua paljon kaikkea vähillä ajoilla. Liikkeensä, menonsa jne pitää miettiä, ettei oikeasti sinkoile turhia.

Sitten pitää miettiä tekemisiään jo seuraava vaihe mielessään.

Ja oon mä tyytyväinen, että saan kaikesta huolimatta tään hullunmyllyn toimimaan ja saan luotua tulevaisuutta ajatellen parannuksia elämääni, enkä vello vaan jossain suossa paikallaan upoten mahdottomuuteen.

• Luovana ihmisenä menettäisin luovuuteni niitä kehuessani.

• Anonyymi

Ongelmia itselleni olen luonut.

• Anonyymi

Ootko ihastunut?

• Anonyymi

Päästin vapaaksi julkiseen vessaan sisälläni majailleen somalipakolaisen. En vetänyt vessaa, jotta seuraava sinne eksyvä henkilö saa etuoikeuden tulkita mestariteostani.

• Anonyymi

Olen luonut uuden nimimerkin.

GLover

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8933
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6800
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6570
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5471
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5043
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3551
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3385
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3142
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2942
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2926
    Aihe